- Podcasty
- ZeptejSeFilipa

Poslechněte si podcast: 20. Neprůstřelný mindset, který mi vydělává miliony
Exkluzivní insider pohled do úspěšného vyjednávání a mindsetu při uzavírání obchodů v oblasti velkých zakázek.
ZeptejSeFilipa
Marketingový podcast ZeptejSeFilipa.
19. Diskriminační otázka na pohovoru (konfrontace po telefonu)
Stal jsem se obětí diskriminace na pracovním pohovoru ještě před prvním kolem, kdy mi paní personalistka poslala dotazník ve kterém byly závadné a protizákonné otázky. To je absolutní dno, kam se může HR dostat v roce 2023. Porušení zákoníku práce v přímém přenosu.
18. Transakční a vztahový marketing - Customer Value Model, CRM, 4P
Transakční a vztahový marketing, Customer Value Model a CRM, to jsou témata dnešního videa. Tyto pojmy hrají klíčovou roli v moderním marketingu a významně ovlivňují způsob, jakým společnosti přistupují ke svým zákazníkům a jakým způsobem jim nabízejí hodnotu.
17. Sedm otázek, u kterých musíš vždy lhát na pracovním pohovoru
Co myslíte, změnilo se za posledních 20 let v Human Resources něco k lepšímu? Šijou nám personalistky podmínky na míru, nebo stále kopírují stejné otázky všem uchazečům? Nechám vás nahlédnout do aktuální situace pracovního trhu v lednu 2023 a přečtu vám, co mi dorazilo od paní personalistky.
16. Jak zvýšit cenu stávajícím klientům a říct si o víc peněz u těch nových
Jak efektivně zvyšovat ceny ve svém podnikání? Naučte se jakými argumenty se řídit a jak vysvětlit svým klientům proč ceny stoupají. Zlepšete svůj mindset odborníka už dnes.
15. Cenový šok - jak funguje prudké zdražování na nákupní chování
V dnešním videu se podíváme na efekt cenového šoku a jaký vliv má zdražení na naše nákupní chování. Připravte se na překvapivé zjištění!
14. Pomůže fast-foodům automat pro příjem objednávek ovládaný hlasem?
Automat pro příjem objednávek ovládaný hlasem, pomůže fast-foodům zrychlit proces objednávání a zlepšit zákaznický zážitek. Kam ale tato technologie až dosáhne? Uplatní se i v jiných odvětvích?
13. Veblenův efekt a teorie záhalčivé třídy
Veblenův efekt je tržní jev, kdy spotřebitel platí vyšší ceny za značkové produkty, kterými zvyšuje svou společenskou prestiž. Je tento jev stále relevantní pro soudobou společnost a nákupní chování zákazníků?
12. Mindset obchodníka aneb jak neplýtvat časem u nových poptávek
Tento díl, ve kterém se zabývám mindsetem obchodníka a novými poptávkami, vám poskytne užitečné rady, jak zachovat rovnováhu mezi ztrátou času a ztrátou možné zakázky.
11. Propojení produktu s trhem - Product Market Fit
Váš produkt se na trhu neprodává tak dobře, jak byste si přáli? Může to být tím, že nemáte dostatečný Product Market Fit. Podíváme se na to, jaké chyby obchodníci dělají a jak lépe svůj produkt připravit pro cílový trh.
10. Kolik stojíte?
Co kdyby vám někdo nabídl přechod z volné nohy do pevného zaměstnání na HPP? Víte kolik stojíte?