- Podcasty
- Podcasty o online marketingu od MarkMedia

Poslechněte si podcast: Vyzkoušejte metodu See Think Do Care
Přemýšlíte o tom, jak naplánovat komplexní marketingovou strategii a připravit rozpočet? Dobrým tipem pro tuto oblast je poměrně snadný systém od Avinasha Kaushika, známý pod pojmem See Think Do Care (STDC), který klade důraz na jednotlivé nákupní fáze zákazníka.
Podcasty o online marketingu od MarkMedia
Nabízíme vám pomocnou ruku při tvorbě webů a grafických návrhů, správě e-shopu a online marketingu. Jsme otevření novým nabídkám na spolupráci. Hledáme další projekty a klienty, kteří chtějí své podnikání rozvíjet a posunout svůj marketing na vyšší úroveň.
Propojení Shopify s reklamními systémy
V tomto podcastu si přiblížíme platformu Shopify, která může být pro některé z vás poměrně neznámým e-commerce nástrojem.
Velké téma: Práce s vlastními seznamy v PPC účtech
Vlastní seznamy jsou na PPC přednáškách poměrně diskutabilní oblastí, protože se s nimi poměrně málo pracuje. V tomto podcastu se pokusím tuto situaci přiblížit a nabídnout osvědčené postupy.
AI jako velký pomocník v logistice
AI jako velký pomocník v logistice by Marek Wiener
Víte, jak správně optimalizovat produktový feed pro Google Merchant Center?
Víte, jak správně optimalizovat produktový feed pro Google Merchant Center? by Marek Wiener
PPC duel: Google Ads, nebo Sklik?
Reklama ve vyhledávačích je pro mnoho českých firem zásadním kanálem pro získávání zákazníků. Který nástroj je ale lepší po všech stránkách – Google Ads, nebo Seznam Sklik?
Facebook a Google reklamy pod drobnohledem AI
Mám tu pár slov ke kontroverznímu tématu – AI transparentnosti v online reklamě. Jaké jsou podle mě zásadní problémy současného performance marketingu?
Tipy, jak úspěšně zacílit na LinkedInu a Xku
Od začátku roku se v podcastech věnujeme srovnávání sociálních sítí z pohledu inzerentů. A nejinak je tomu i dnes. V tomto podcastu se zaměříme na rozdíly mezi LinkedIn a X.
Jak budou vypadat Google Ads v roce 2025?
Máme pro vás pár novinek ze světa Google Ads. Co se chystá a jaké nové funkce můžete očekávat v tomto reklamním nástroji?
FOMO marketing využívejte smysluplně a eticky
Jak už z názvu podcastu vyplývá, dnes bude řeč o efektu FOMO, což je způsob, jak přimět zákazníky k rychlejšímu rozhodování.
Inzerovat na Facebooku, nebo na Instagramu?
V nedávné době jsem na blogu srovnával sociální sítě TikTok a Instagram z pohledu využití inzerce podle cílové skupiny, ale i dalších aspektů. Dnes se pro změnu zaměříme na srovnání Facebooku a Instagramu.