- Podcasty
- Podcasty o online marketingu od MarkMedia

Poslechněte si podcast: Užijte si roadmapu a její výhody
O roadmapě tady v podcastech ještě nebyla řeč, proto vám chci představit nástroj, který používám u složitějších projektů. Tam je totiž návaznost na řešení dílčích úkolů pomalejší, takže se ji hodí řešit nějakým systematickým projekčním nástrojem.
Podcasty o online marketingu od MarkMedia
Nabízíme vám pomocnou ruku při tvorbě webů a grafických návrhů, správě e-shopu a online marketingu. Jsme otevření novým nabídkám na spolupráci. Hledáme další projekty a klienty, kteří chtějí své podnikání rozvíjet a posunout svůj marketing na vyšší úroveň.
Umělá inteligence v online marketingu
Umělá inteligence (AI) je bezesporu aktuálně hodně trendy téma, proto se s vámi rád podělím o své zkušenosti. Osobně jsem k umělé inteligenci poněkud skeptický, protože ne vždy podává dobré výsledky. Několikrát jsem se také v praxi přesvědčil, že lidem vlastně bere práci. Když už je však k dispozici, využívám ji ve třech rovinách.
Allegro a Kaufland. Co očekávat od nových marketplaces?
Na českém trhu se letos objevila novinka v podobě nových „marketplaces“, tedy míst, kde na jednom místě nakoupíte v podstatě cokoliv. Doposud jsme byli zvyklí na nákupní galerie jako je Mall, Alza nebo Heureka, teď se k nim nově připojilo také polské Allegro a německý Kaufland.
podcast
Weby a e-shopy tentokrát nechám odpočívat. V dnešním podcastu totiž pro vás mám doporučení na zajímavý nástroj, který je vhodný spíše pro určitý produkt, ať už je to webová aplikace, CRM nebo webová administrace vytvořená na klíč.
Kvantitativní a kvalitativní průzkumy aneb jak na ně?
V tomto podcastu jsem si pro vás nenachystal nic jiného než doporučení na další práci s dotazníky. Navazuji tak na předchozí texty o SatisMeteru nebo Smartlooku, ale tentokrát v teoretickém pojetí.
Jak se jednoduše orientovat v Google Search Console?
Tentokrát jsem pro vás připravil podcast, který sice nepřináší nic nového, ale myslím si, že začátečníkům i některým pokročilým přinese zajímavé podněty, čemu věnovat pozornost v Google Search Console (GSC).
Coolors, paleta barev pro vaši práci
Mám tu pro vás další tip na zajímavý online marketingový nástroj. Tentokrát jde o pomoc s výběrem barvy. Pracovně jsem se totiž setkal nesčetněkrát se situací, kdy jsem zadával takový úkol grafikovi nebo jsem jen potřeboval někam vložit pěknou či vhodnou barvu, aby vše vypadalo decentně. Bohužel jsem zjistil, že to není úplná legrace.
Snadné plánování pomocí Calendly
Jak už název Calendly napovídá, tento pomocník vám pomůže s vaší organizací. V rámci online marketingu bych vám tedy chtěl doporučit nástroj, který je vhodný pro zákaznickou a technickou podporu, ale i marketingové či obchodní oddělení.
Další postřehy při přechodu na Google Analytics 4
S nástupem Google Analytics 4 pro vás mám několik dalších myšlenek, které navazují na mé předchozí podcasty na toto důležité téma.
Znáte automatické jazykové překlady?
V tomto podcastu jsem se zaměřil na Mergado Translate, což je placený doplněk v rámci nástroje Mergado, určený k automatickým překladům. Ty se mohou hodit zejména v situacích, kdy nemáte k dispozici překladatele nebo texty od distributora. Pomocí tohoto nástroje si tak můžete vytvořit produktový feed, který tyto záležitosti vyřeší.
Automatické přeceňování produktů v reálném čase
Hlídání cen může být jednou z častých a neoblíbených záležitostí každého e-shopaře. V tomto podcastu proto bude řeč o e-shopech, které nabízí stejné produkty, ale vzájemně se mohou předhánět v nabízených cenách. Zaměřil na nástroj Pricing Fox od Mergado, který používají někteří mí klienti.