KONTRA podcast
Sezóna 2Epizoda 118. listopad 2019

Poslechněte si podcast: Trends & hypes (part 1) in discussion with Ondřej Krátký (Liftago) + Alizée Dubois (BNP Paribas)

Introduction to trend marketing and recapitulation of first four KONTRA meetups of 2019. KONTRA brand studio has released its trend forecast on beginning of 2019 with alltogether seven global trends to which marketing, communication and design should hold on.

And why to hold on trends? We in KONTRA believe, that trends are showing us, what matters in society. And when you are able to show, that you understand its topics, than your communication is relevant.

Do you want to find out what is the difference between hype and trend? Which one to follow and which one to forgot? Come and learn from marketer Adam Ondráček, founder of KONTRA. A disruptive branding studio. 

On the fifth meetup, we will be joined by guests:

Ondřej Krátký, founder and CEO of Liftago

Alizée Dubois, corporate social responsibility manager BNP Paribas

Together with recap, we will look closely on these trends:

GREENWASHING

HEARABLES

VISUAL SMOG

FOLLOW THE SLIDES HERE

Find out more & subscribe to newsletter at www.wearekontra.com

Facebook LinkedIn Medium

22:04

KONTRA podcast

Vydává: Adam Ondráček

KONTRA is a disruptive branding studio based in Prague. We talk about trends and hypes in communication, pschology, design, marketing strategy and innovation.

Web

6. leden 2024 29:47

Predictions 2023: vertikály

Co je to hype a co je trend? A jaké trendy budou ovlivňovat společnost tuto dekádu? KONTRA disruptive studio uvádí již potřetí Predictions. Akci určenou marketérům, investorům, produktovým vývojářům a každému, kdo se chce připravit na budoucnost. Pojďte s námi nahlédnout za horizont každodenních událostí.

  • Co jsou to vertikály a jak se liší od trendů?

  • Kdo by měl sledovat vertikály?

  • Vertikála: Right to repair - kolik se průměrně nachází v jedné domácnosti spotřebičů a proč vlastně nejde iphone opravit?

  • Vertikála: Athleisure - proč stojí jedny tepláky co roční činže a jak je možné v nich chodit do Savoye?

  • Vertikála: Rostlinné produkty - přestaneme někdy jíst maso?

  • Rozhovor: Matěj Prokop, Hemp the Climate

  • Vertikála: Cestování za duší a sabatikl - jak léčit globální lidskou neurózu?

  • Vertikála: Dlouhověkost - kolik bude za deset let na světě stoletých lidí?

KONTRA trends si můžete stáhnout v podobě e-booku na ⁠www.wearekontra.com/trends⁠ nebo se přihlašte do newsletteru, ať vám neuteče další akce.

6. leden 2024 23:38

Predictions 2023: trendy a hypes dekády

Co je to hype a co je trend? A jaké trendy budou ovlivňovat společnost tuto dekádu? KONTRA disruptive studio uvádí již potřetí Predictions. Akci určenou marketérům, investorům, produktovým vývojářům a každému, kdo se chce připravit na budoucnost. Pojďte s námi nahlédnout za horizont každodenních událostí.

  • Proč se dívat do budoucnosti?

  • Jak se liší trend a hype? Pro a proti

  • Jak jsme trefili naši předpověď před rokem?

  • Trend: Attention economy - čemu věří lidé a proč média milují chaos

  • Trend: Relevance - můžeme věřit firmám, že to myslí se světem dobře?

  • Trend: Klany a náčelníci - kdo má větší vliv - Elon Musk nebo OSN?

  • Trend: Tekutá práce - jak se mění naše pracovní návyky a co urychlila pandemie?

  • Trend: Voice interface - jakže se jmenovala ta appka, kde si všichni během lockdownu povídali? Clubhouse?

  • Trend: Glokalizace - proč se svět uzavírá do sebe?

KONTRA trends si můžete stáhnout v podobě e-booku na www.wearekontra.com/trends nebo se přihlašte do newsletteru, ať vám neuteče další akce.

Sezóna 2Epizoda 320. prosinec 2022 30:13

Jak dát značce poslání? s Adamem Ondráčkem (studio KONTRA)

Adam Ondráček je stratég a zakladatel studia KONTRA. Ve své přednášce se věnuje snad nejdůležitější změně v moderním marketingu a komunikaci. Značky už nenaplňují pouze naše potřeby skrze produkty a služby, ale tvoří naší identitu a vyžadujeme po nich autentické zapojení do společenské odpovědnosti. Podívejte se jak se mění postoje lidí a na příklady značek, které už své poslání našli.   

Ve třech epizodách se věnuje stratég Adam Ondráček (KONTRA) a analytik Vojtěch Prokeš (Behavio) tomu, zda se vyplácí promítat do reklamy a marketingu poslání značky. A co to vlastně znamená, poslání značky? Jak přispívá autenticitě? V epizodě jsou celkem 2 přednášky a 1 rozhovor. nenechte si ujít žádné. Ideálně když se přihlásíte do newsletteru na wearekontra.com/trends

Sezóna 2Epizoda 419. prosinec 2022 17:35

Vojtěch Prokeš (Behavio) a Adam Ondráček (KONTRA) o autenticitě značky a relevanci v marketingu

Ve třech epizodách se věnuje stratég Adam Ondráček (KONTRA) a analytik Vojtěch Prokeš (Behavio) tomu, zda se vyplácí promítat do reklamy a marketingu poslání značky. A co to vlastně znamená, poslání značky? Jak přispívá autenticitě? V epizodě jsou celkem 2 přednášky a 1 rozhovor. nenechte si ujít žádné. Ideálně když se přihlásíte do newsletteru na wearekontra.com/trends

Sezóna 2Epizoda 319. prosinec 2022 16:40

Autenticita značky s Vojtěchem Prokešem, Behavio

Vojtěch Prokeš je spoluzakladatelem výzkumné společnosti Behavio a ve své přednášce vám v tomto podcastu ukáže, jak se dá poslání značky a jak je její sdělení v reklamě relevantní měřit. Je to konání dobra vlastně vůbec nutné?

Ve třech epizodách se věnuje stratég Adam Ondráček (KONTRA) a analytik Vojtěch Prokeš (Behavio) tomu, zda se vyplácí promítat do reklamy a marketingu poslání značky. A co to vlastně znamená, poslání značky? Jak přispívá autenticitě? V epizodě jsou celkem 2 přednášky a 1 rozhovor. nenechte si ujít žádné. Ideálně když se přihlásíte do newsletteru na wearekontra.com

Sezóna 2Epizoda 119. prosinec 2022 00:56

Teaser: Autenticita v marketingu

Co je to opravdovost a jak vznikají autentické značky? Ve třech dílech epizody o Autenticitě značky nám to přiblíží Vojtěch Prokeš z výzkumné agentury Behavio a zakladatel studia KONTRA marketér Adam Ondráček.

Pokud chcete dostávat další epizody včas, neváhejte se registrovat na wearekontra.com

1. srpen 2021 59:58

KONTRA trends 2021: Tekutá práce s Janem Slámou (Jinej Fond)

Každý rok vyhlašujeme KONTRA trends a právě jeden z očekávaných trendů - pojmenovali jsme jej Tekutá práce - vám představím s Honzou Slámou, zakladatelem investičního fondu Jinej fond a také nejmladším českým podnikatelem..

Všechny trendy si pak můžete přečíst nebo poslechnout ve speciálně vydaném e-booku. Najdete jej na www.wearekontra.com

S Honzou se ale nebudeme bavit jenom o Tekuté práci a jak ke svému času budou lidé v následujících letech přistupovat. Budeme se bavit o motivaci, o tom, jak důležité je vidět ve své práci smysl a nejenom přísun peněz a nakonec také o tom, co je největším nebezpečím pro současnou mladou generaci.

1. červenec 2021 38:44

KONTRA trends 2021: Opravdovost s Petrou Dolejšovou

Každý rok vyhlašujeme KONTRA trends a právě jeden z očekávaných trendů - Opravdovost - vám představím s Petrou Dolejšovou, právničkou specializující se na právo v marketingu.

Všechny trendy si pak můžete přečíst nebo poslechnout ve speciálně vydaném e-booku. Najdete jej na www.wearekontra.com

S Petrou se ale nebudeme bavit jenom o Opravdovosti, ale i o rozeznávání pravdy a lži z právního pohledu, o tom, zda bylo správné odstřihnout Donalda Trumpa od sociálních sítích a kdo má v dnešní době větší moc - zda média sociální, či ta klasická. Podíváme se i na naši oblíbenou disciplínu - kde už v reklamě podle práva končí inspirace a začíná kopírka.

1. červen 2021 41:53

KONTRA trends 2021: Náčelníci a náčelnice s Kamilem Demuthem (CEO Scuk.cz)

Každý rok vyhlašujeme KONTRA trends a právě jeden z očekávaných trendů - pojmenovali jsme jej Náčelníci a náčelnice - vám představím se zakladatelem jednoho z největších českých klanů. Pravděpodobně jste o něm nikdy neslyšeli - jmenuje se Scuk.cz a má už 5 000 členů.

Všechny trendy si pak můžete přečíst nebo poslechnout ve speciálně vydaném e-booku. Najdete jej na www.wearekontra.com

12. květen 2021 32:52

KONTRA trends 2021: O Attention economy s Jánem Simkaničem (Deník N)

Každý rok vyhlašujeme KONTRA trends a právě jeden z očekávaných trendů - Attention economy  - vám představíme s Jánem Simkaničem, zakladatelem a vydavatelem Deníku N.

Všechny trendy si můžete přečíst nebo poslechnout ve speciálně vydaném e-booku. Najdete jej na wearekontra.com

S Jánem se budeme dnes bavit o tom, jakou roli hraje v tvorbě informací touha po čtenosti, zda se dá vydělávat na pravdě a do jaké míry koronavirovou krizi umocnila média.