KONTRA podcast
Sezóna 2Epizoda 118. listopad 2019

Poslechněte si podcast: Trends & hypes (part 1) in discussion with Ondřej Krátký (Liftago) + Alizée Dubois (BNP Paribas)

Introduction to trend marketing and recapitulation of first four KONTRA meetups of 2019. KONTRA brand studio has released its trend forecast on beginning of 2019 with alltogether seven global trends to which marketing, communication and design should hold on. And why to hold on trends? We in KONTRA believe, that trends are showing us, what matters in society. And when you are able to show, that you understand its topics, than your communication is relevant. Do you want to find out what is the difference between hype and trend? Which one to follow and which one to forgot? Come and learn from marketer Adam Ondráček, founder of KONTRA. A disruptive branding studio.  On the fifth meetup, we will be joined by guests: Ondřej Krátký [https://www.linkedin.com/in/ondrejkratky/], founder and CEO of Liftago Alizée Dubois [https://www.linkedin.com/in/aliz%C3%A9e-dubois-53b08349/], corporate social responsibility manager BNP Paribas Together with recap, we will look closely on these trends: GREENWASHING HEARABLES VISUAL SMOG FOLLOW THE SLIDES HERE [http://bit.ly/HypesTrendsKontra] Find out more & subscribe to newsletter at www.wearekontra.com [https://www.wearekontra.com/] Facebook [https://www.facebook.com/wearekontra/] LinkedIn [https://www.linkedin.com/company/adamkontra/] Medium [https://medium.com/@adamkontra]

22:04

KONTRA podcast

Vydává: Adam Ondráček

KONTRA is a disruptive branding studio based in Prague. We talk about trends and hypes in communication, pschology, design, marketing strategy and innovation.

Web

1. srpen 2021 59:58

KONTRA trends 2021: Tekutá práce s Janem Slámou (Jinej Fond)

Každý rok vyhlašujeme KONTRA trends a právě jeden z očekávaných trendů - pojmenovali jsme jej Tekutá práce - vám představím s Honzou Slámou, zakladatelem investičního fondu Jinej fond a také nejmladším českým podnikatelem.. Všechny trendy si pak můžete přečíst nebo poslechnout ve speciálně vydaném e-booku. Najdete jej na www.wearekontra.com [https://www.wearekontra.com/ebook2021] S Honzou se ale nebudeme bavit jenom o Tekuté práci a jak ke svému času budou lidé v následujících letech přistupovat. Budeme se bavit o motivaci, o tom, jak důležité je vidět ve své práci smysl a nejenom přísun peněz a nakonec také o tom, co je největším nebezpečím pro současnou mladou generaci.

1. červenec 2021 38:44

KONTRA trends 2021: Opravdovost s Petrou Dolejšovou

Každý rok vyhlašujeme KONTRA trends a právě jeden z očekávaných trendů - Opravdovost - vám představím s Petrou Dolejšovou, právničkou specializující se na právo v marketingu. Všechny trendy si pak můžete přečíst nebo poslechnout ve speciálně vydaném e-booku. Najdete jej na www.wearekontra.com [https://www.wearekontra.com/ebook2021] S Petrou se ale nebudeme bavit jenom o Opravdovosti, ale i o rozeznávání pravdy a lži z právního pohledu, o tom, zda bylo správné odstřihnout Donalda Trumpa od sociálních sítích a kdo má v dnešní době větší moc - zda média sociální, či ta klasická. Podíváme se i na naši oblíbenou disciplínu - kde už v reklamě podle práva končí inspirace a začíná kopírka.

1. červen 2021 41:53

KONTRA trends 2021: Náčelníci a náčelnice s Kamilem Demuthem (CEO Scuk.cz)

Každý rok vyhlašujeme KONTRA trends a právě jeden z očekávaných trendů - pojmenovali jsme jej Náčelníci a náčelnice - vám představím se zakladatelem jednoho z největších českých klanů. Pravděpodobně jste o něm nikdy neslyšeli - jmenuje se Scuk.cz a má už 5 000 členů. Všechny trendy si pak můžete přečíst nebo poslechnout ve speciálně vydaném e-booku. Najdete jej na www.wearekontra.com [https://www.wearekontra.com/ebook2021]

12. květen 2021 32:52

KONTRA trends 2021: O Attention economy s Jánem Simkaničem (Deník N)

Každý rok vyhlašujeme KONTRA trends a právě jeden z očekávaných trendů - Attention economy  - vám představíme s Jánem Simkaničem, zakladatelem a vydavatelem Deníku N. Všechny trendy si můžete přečíst nebo poslechnout ve speciálně vydaném e-booku. Najdete jej na wearekontra.com [https://www.wearekontra.com/ebook2021] S Jánem se budeme dnes bavit o tom, jakou roli hraje v tvorbě informací touha po čtenosti, zda se dá vydělávat na pravdě a do jaké míry koronavirovou krizi umocnila média.

16. únor 2021 17:56

KONTRA trends 2021: Opravdovost (teaser) s Petrou Dolejšovou

Každý rok vyhlašujeme KONTRA trends a právě jeden z očekávaných trendů - Opravdovost - vám  představím s Petrou Dolejšovou, právničkou specializující se na právo v marketingu. Všechny trendy si pak můžete přečíst nebo poslechnout ve speciálně vydaném e-booku. Stáhnout si jej můžete zde: www.wearekontra.com/trends202 [//www.wearekontra.com/trends202]1 S Petrou se ale nebudeme bavit jenom o Opravdovosti, ale i o rozeznávání pravdy a lži z právního pohledu, o tom, zda bylo správné odstřihnout Donalda Trumpa od sociálních sítích a kdo má v dnešní době větší moc - zda média sociální, či ta klasická. Podíváme se i na naši oblíbenou disciplínu - kde už v reklamě podle práva končí inspirace a začíná kopírka.

16. únor 2021 17:12

KONTRA trends 2021: Voice interface s Jirkou Burianem

Každý rok vyhlašujeme KONTRA trends a právě jeden z očekávaných trendů - Voice interface  - vám  představím s Jirkou Burianem, hudebním producentem, djem, majitelem zlaté lebky a v neposlední řadě dvorním skladatelem bosse všech brášků Kapitána Demo. Všechny trendy si můžete přečíst nebo poslechnout ve speciálně vydaném e-booku. Stáhnout si jej můžete zde: www.wearekontra.com/trends2021 [//www.wearekontra.com/trends2021] S Jirkou se budeme  bavit o tom, jakou roli hraje v komunikaci značek zvuk a hlas. O tom, jak se přenášejí emoce skrze zvuk a jak by měla znít znělka Prahy.

16. únor 2021 14:19

KONTRA trends 2021: Náčelníci a náčelnice (teaser) s Kamilem Demuthem

Každý rok vyhlašujeme KONTRA trends a právě jeden z očekávaných trendů - pojmenovali jsme jej Náčelníci a náčelnice - vám  představím se zakladatelem jednoho z největších českých klanů. Pravděpodobně jste o něm nikdy neslyšeli - jmenuje se Scuk.cz a má už 5 000 členů. Kamil Demuth, CEO scuk.cz. Všechny trendy si pak můžete přečíst nebo poslechnout ve speciálně vydaném e-booku. Stáhnout si jej můžete zde: www.wearekontra.com/trends2021 [//www.wearekontra.com/trends2021] S Kamilem Demuthem se ale nebudeme bavit jenom o klanech a komunitním marketingu ale i o tom, jak v dnešním světě funguje decentralizace a jak podporuje inovace. v neposlední řadě zabrousíme i na nápady regulovat počet českých potravin v obchodech.

16. únor 2021 16:57

KONTRA trends 2021: Tekutá práce (teaser) s Janem Slámou

Každý rok vyhlašujeme KONTRA trends a právě jeden z očekávaných trendů - pojmenovali jsme jej Tekutá práce - vám dnes představím s Honzou Slámou, zakladatelem investičního fondu Jinej fond a také nejmladším českým podnikatelem.. Všechny trendy si pak můžete přečíst nebo poslechnout ve speciálně vydaném e-booku. Stáhnout si jej můžete zde: www.wearekontra.com/trends2021 [//www.wearekontra.com/trends2021] S Honzou se ale nebudeme bavit jenom o Tekuté práci a jak ke svému času budou lidé v následujících letech přistupovat. Budeme se bavit o motivaci, o tom, jak důležité je vidět ve své práci smysl a nejenom přísun peněz a nakonec také o tom, co je největším nebezpečím pro současnou mladou generaci.

16. únor 2021 10:46

KONTRA trends 2021: Attention economy (teaser)

Každý rok vyhlašujeme KONTRA trends a právě jeden z očekávaných trendů - Attention economy  - vám dnes představím s Jánem Simkaničem, zakladatelem a vydavatelem Deníku N.   Všechny trendy si můžete přečíst nebo poslechnout ve speciálně vydaném e-booku. Stáhnout si jej můžete zde: www.wearekontra.com/trends2021 [//www.wearekontra.com/trends2021] S Jánem se budeme bavit o tom, jakou roli hraje v tvorbě informací touha po čtenosti, zda se dá vydělávat na pravdě a do jaké míry koronavirovou krizi umocnila média.

8. září 2020 29:17

O autenticitě pravdy a lži (2. díl)

Rozhovor s Ivanou Šedivou, mentorkou leadershipu a bývalou marketingovou ředitelkou McDonald's. Povídali jsme si o relativitě lži a pravdy a o tom, kdy se z marketingu stává propaganda. Natáčeli jsme na konci května, plní čerstvých zkušeností z globálního lockdownu. Co myslíte, změnilo se toho od té doby hodně? Celý podcast sledujte na Apple Podcasts, Youtube či Spotify. Nebo se přihlašte do newsletteru na www.wearekontra.com [https://l.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fwww.wearekontra.com%2F%3Ffbclid%3DIwAR016WMf79BH-aaJ0Hhl9Z1MFegXEfUEp15So3r_m5xZjjwJ83p5HKEeyAo&h=AT1z8ouLmct60-ox8O88hsXLBchZKSQIiEma8IBNoVrdaRhEhBP8kxyqdtTbqBTDEF4nHYJvDhUigvaZ7rZQzE_UTRwliW8bVXuw48QbyNR3AtdrSyC9DV6FJ33d62AsZf8AsyxcXcrbn0BD82Vu_l6fCAh3jjSENSriM7yDB7TGxTpepLi7W5MAhPgsmH3iBrb3VClO9CD1H7D4M3zcDib4sIjsS11KKKg-iEy9dm0s_CxIBeAd516uX9hKVXCHoquIq1rAjAhHuI4lj0IVhLnDK8zci0UyYkxmjUN0Akfbq1rs2CTReyr6EqGu2GEOkzXsbrXyKeJvEM6-PlIxyXaP_dwDX4JFYC21hmYxk3CBK8gcz_ogKxRovhZjgeBMxsQsRgbkENMvrGrHqUZ1FQ6UdYbzfQjbTl_sK5GRcc-5ZcK9rLt5NV0hAFVIWYFFzGN13-DRoShLYq0bqhv3oMS-w1KBUT9fg0uxxcdXOEQfaRwhMLq0MgL0Li6SwHB91u1rKGOxAa3lLMCHKPtOF4Q3jZxwOgzFQ2vglGtgrZeEbuJFz2nuH9uNZu_K14fbQcClFkSsYSjdG3ZTz9Yxtq7lRCr_u7UzOX3Xwh-Dhc1cHYlqRps2a2nOQdC5qW5V77dpNIlp70K4vEgb] a budete je mít rovnou ve schránce!