- Podcasty
- Tohle je pro organizátory
Poslechněte si podcast: Jak správně přemýšlet nad udržitelností eventů?
Ve 3.epizodě řesíme svět eventů v rovině udržitelnosti společně s Martinou Kafkovou za agenturu M-Ocean, Merym Kejklíčkem za Nicknacky a Tomášem Fialou za festival Brutal Assault.Ekologie a udržitelnost jsou obrovská témata, na která se klade čím dál větší důraz. A je to jenom dobře. Díky našim hostům se dozvíme, jaké jsou dnes možnosti lepšího nastavení eventů pro zanechání co nejmenší stopy, jak nakládat s odpady, čemu se můžeme učit od zahraničních kolegů, nebo jak konkrétně nad udržitelno...
Tohle je pro organizátory
Podcast pro všechny organizátory, co hledají inspiraci pro vlastní eventy, chtějí se dozvědět nejnovější trendy v oblasti event managementu a rádi se pobaví nad historkami svých kolegů. Čeká vás Josef Kaňka a super parta hostů, kteří si mají co říct. Organizováno startupem BOOM Events, platformou pro všechny události. Tak se k nám mrkni a přidej se do komunity těch správných organizátorů na www.boomevents.org !
Org. Story #14: Creative Dreamers: Jak funguje eventovka punkáčů v košilích z ČVUT?
Jestli jde o eventový nebo jakýkoliv jiný byznys, klíčové pro úspěch jsou spolehlivé obchodní vztahy s partnery a dodavateli. V souladu s touto mantrou řídi svoji eventovou agenturu dva kamarádi z ČVUT, Richard Burkoň a Vladimír Bárta, hosté prosincové epizody Org. Story.Jak nad eventy a zadáním přemýšlet, aby akce dopadla podle vašich představ? Čeho se držet? A tipli byste si, který měsíc je nejlepší pro pořádání firemních eventů nebo tematických konferencí?Máte-li tip na dalšího hosta, dejt...
Jak se dostat do médií?
Jak dneska vlastně vnímat PR a s jakým výzvám čelí? Mají ještě klasické tiskové zprávy šanci, nebo už je třeba hledat jiné způsoby zviditelnění? A co exkluzivita nebo morálka v PR? (Nejen) PR manažerka Vladana Brouková rozebírá s Josefem Kaňkou jak na tiskovky, aby opravdu zapůsobily, a jakých chyb je fajn se vyvarovat. Zazní, proč se hodí znát lidi z médií i naživo a jak taková offline setkání můžou podpořit dlouhodobé vztahy. A na závěr? Téma follow-upů: proč je občas lepší je neřešit a spí...
Org. Story #13: Bára Zajíčková & Ondra Volf (Studentfest by bez srdíčka nebyl Studentfestem)
Jak se koordinuje projekt plný dobrovolníků? Kam se kariérně můžou dobrovolníci dostat poté, co svoji práci na projektu skončí? A jak náročné je správně nacenit vstupné, pokud máte jako hlavní cílovku studenty? Bára Zajíčková a Ondra Volf přišli do podcastu popovídat o Studentfestu, který zasazují do kontextu ostatních "konkurenčních" akcí pro studenty. Oba zdůrazňují, že zatímco jiné akce se opírají hlavně o dramaturgii, tým Studentfestu se snaží pokračovat v tradici budování festivalu, kter...
Jak na efektivní marketing? (vol.#2, zn. nejen pro divadelní eventy)
Když děláte divadlo, kopírovat v online marketingu trendy zní jako spolehlivá cesta k super dosahu. Je to ale taky ta nejlepší cesta, jak naplnit sál?Marketér Filip Manert tvrdí, že ne. Práce na propagaci a budování brandu Městských divadel pražských ho naučila, že vše je o vizi, vyváženém marketingovém mixu a hlavně - nepouštět se zbytečně do kontroverzí. Jednomu konkrétnímu trendu je ale Filip nakloněn, a tím je influencer marketing. Kdy dává smysl oslovit Kovyho, kdy Shopaholic Nicol, a kd...
Org. Story #12: Urby Party (eventovka nemusí hned zkraje vydělávat)
Ani v létě si s podcastem nedáváme pauzu, za což ve 12. epizodě Org. Story vděčíme Ondrovi Urbymu, zakladateli eventovky Urby Party. Kdo někdy dělal akci dobře ví, že kolem pořádání se musí odehrát velká spousta věcí, aby vše klaplo a akce měla úspěch. Jak Ondra předchází tomu, aby se on i jeho kolegové nepřehltili činnostmi, na které třeba nemají dostatečnou kvalifikaci a zůstávali tak důvěryhodní? Jaké mu do fungování firmy staví překážky jeho relativně nízký věk? A proč je podle Ondry ve f...
Jak eventu pomoct k lepší ziskovosti?
Od série příběhů pořadatelů eventů nebo provozovatelů klubů jsme s 22. epizodou podcastu udělali drobnou odbočku. Petr Knap ze společnosti Qvamp se zaměřuje na potřeby provozovatelů eventových prostor a dodavatelů, kterým na míru vytvořili CRM. Kudy majitelům eventových prostor "utíkají" peníze, kdo je nejčastějším zákazníkem Qvampu a jak jde eventu pomoct k lepší rentabilitě?Tipy na další hosty s námi můžete sdílet na sociálních sítích BOOM Events - jsme na Facebooku, Instagramu a LinkedInu.
Org. Story #11: Letní shakespearovské slavnosti (jak meteorologové ovlivňují návštěvnost)
Když se řekne Shakespeare, díla slavného dramatika by mu byli schopny správně přiřadit asi jen starší ročníky čtenářů, které ve škole měli z literatury jedničku. Anebo i mladší?Umělecký ředitel festivalu Letní shakespearovské slavnosti Libor Gross se v podcastu rozpovídal o řadě témat. Mimo jiné také o tom, jak na festivalu potkáte kromě dlouholetých milovníků divadelní klasiky i novou generaci obdivovatelů Shakespeara z řad školáků a studentů. Hodně se taky mluvilo o počasí. Protože to, jak ...
Org. Story #10: Metronome Festival (přejeme si, aby k nám chodili i rodiče s dětmi)
V čem má pořádání městských akcí svá úskalí oproti vícedenním letním festivalům? A co vystupující? Jak se liší booking a jak vám práci s ním může komplikovat i tak zdánlivě bezvýznamný detail, jako třeba nepodařená akce, která se v místě vašeho festivalu konala v minulosti? Pozvání do 20. epizody našeho podcastu přijal Martin Voňka, jeden ze spoluzakladatelů festivalu Metronome. Kromě zkušeností, uplatnitelných pro vaše vlastní eventy, se dozvíte i jak organizátoři Metronomu v týmu zvládli CO...
Org. Story #9: Budějovický Majáles (21 let na scéně díky středoškolákům)
Majálesové oslavy jara mají v Českých Budějovicích kultovní status - a t o nejen díky 21leté tradici. Ve známost vstoupily v minulosti hlavně skvělou dramaturgií, dobře cílenou komunikací a tu a tam i nějakým drobným mediálním "excesem".Za pořadatelský tým Budějovického Majálesu přijali pozvání Klára Pešlová a Tadeáš Dušek. Ve 40minutovém povídání zazní nejen podrobnosti k programu letošního ročníku, ale dojde třeba i na téma, jakou roli hraje nízký věkový průměr organizačního týmu při oslovo...
Org. Story #8: Rock Café (interpreti s xenofóbními politickými názory k nám nepatří)
Proč je i pro klub důležité se politicky vymezovat? A má smysl si klást dramaturgické mantinely? Pozvání do 18. epizody podcastu přijal Šimon Blaschko, Booking & Production Manager pražského Rock Café. V energickém rozhovoru popisuje střípky 33leté historie klubu a společně s moderátorem Josefem Kaňkou zavzpomínali na rok 2013, kdy hráli pro pár posluchačů The 1975 - tehdy no name britská kapela, dnes superstar svého žánru. Tipy na další hosty s námi můžete sdílet na sociálních sítí...