- Podcasty
- Tohle je pro organizátory

Poslechněte si podcast: Jak na efektivní marketing pro vaše eventy?
V 5.epizodě jsme se setkali s Lam Nguyen z Holek z Marketingu, Jakubem Kramlem z Roxy Prague a Jiřím Sedlákem z Colours of Ostrava. Společným tématem byl event marketing: Jak získat publikum na svou stranu, na koho se při cílení reklam zaměřit, co s memes a humorem v marketingu, jak na sociálních sítích komunikovat rozdílné situace a mnoho dalšího. Hosté pochází z různých prostředí a posluchači se tedy můžou dozvědět, v čem se liší marketing pro kluby s celoročním provozem od festivalů...
Tohle je pro organizátory
Podcast pro všechny organizátory, co hledají inspiraci pro vlastní eventy, chtějí se dozvědět nejnovější trendy v oblasti event managementu a rádi se pobaví nad historkami svých kolegů. Čeká vás Josef Kaňka a super parta hostů, kteří si mají co říct. Organizováno startupem BOOM Events, platformou pro všechny události. Tak se k nám mrkni a přidej se do komunity těch správných organizátorů na www.boomevents.org !
Org. Story #17: Foshna Fest (není čas plánovat, co bude)
V nové epizodě podcastu se setkáváme s organizátory pardubického Foshna Festu, kteří nás zavádějí do zákulisí svého unikátního festivalu. Ponoříme se do jejich punkového přístupu k pořádání akcí – jak si nekladou meze v tom, co chtějí dělat, a jak se jejich festival stal odpovědí na potřebu něčeho nového a autentického pro místní, které zajímá skejt, tetování, hudba nebo móda. Pokud máte tip na dalšího hosta, dejte nám vědět na sociálních sítích BOOM Events – najdete nás na Facebooku, Insta...
Jsou bezbariérové eventy v ČR skutečně bezbariérové?
"Invalidé jsou snad už zvyklí, že se nikam nedostanou, nemyslíte?" I do takhle absurdních rovin může zajít komunikace ohledně bezbariérové přístupnosti hradů, zámků, koncertů, kin, ale i plesů v ČR. Svoji zkušenost s tím má host 30. epizody podcastu, paraplegik a ředitel obecně prospěšné společnosti Centrum Paraple David Lukeš. Proč je podle něj bezbariérová přístupnost v českém kulturním prostředí zavádějící? Jak se v posledních 20 letech posunula? Kde má stále rezervy? A jak si může inval...
Org. Story #16: Tanec Praha (těžkosti se získáváním grantů zažíváme rok co rok)
Jaký prostor dává tanec pro sebevyjádření napříč generacemi? Jaký je rozdíl mezi tím, když tančíte jen tak pro radost, a když se z tance stane profese v umělecké sféře? A proč granty, které by mohly takovým projektům pomoci, často zůstávají tak těžko dosažitelné? O tanci bez šablon, o aktivitách pro různé cílové skupiny a o tom, jak složité je udržet nezávislé taneční projekty nad vodou, mluví Yvona Kreuzmannová, zakladatelka neziskové organizace Tanec Praha a stejnojmenného mezinárodního fes...
Org. Story #15: Mezi Ploty: Čím víc porosteme, tím víc můžeme naše hodnoty předávat dál
"Co se vám v životě povedlo, navzdory okolí, které vám říkalo, že jste se pomátl?" ptá se tematicky Josef Kaňka v rozhovoru o festivalu Mezi Ploty, který se každoročně koná v areálu psychiatrické léčebny v Bohnicích. Úspěchů má jeho zakladatel a ředitel Robert Kozler na triku nespočet. Vůbec nejchválihodnější je už jen 33 let existence na festivalové scéně. Jak se dělá akce, jejíž hlavním cílem není finanční zisk, ale zachování a prosazování důležitých společenských hodnot? A jak se na něm ...
Org. Story #14: Creative Dreamers: Jak funguje eventovka punkáčů v košilích z ČVUT?
Jestli jde o eventový nebo jakýkoliv jiný byznys, klíčové pro úspěch jsou spolehlivé obchodní vztahy s partnery a dodavateli. V souladu s touto mantrou řídi svoji eventovou agenturu dva kamarádi z ČVUT, Richard Burkoň a Vladimír Bárta, hosté prosincové epizody Org. Story. Jak nad eventy a zadáním přemýšlet, aby akce dopadla podle vašich představ? Čeho se držet? A tipli byste si, který měsíc je nejlepší pro pořádání firemních eventů nebo tematických konferencí? Máte-li tip na dalšího hosta, d...
Jak se dostat do médií?
Jak dneska vlastně vnímat PR a s jakým výzvám čelí? Mají ještě klasické tiskové zprávy šanci, nebo už je třeba hledat jiné způsoby zviditelnění? A co exkluzivita nebo morálka v PR? (Nejen) PR manažerka Vladana Brouková rozebírá s Josefem Kaňkou jak na tiskovky, aby opravdu zapůsobily, a jakých chyb je fajn se vyvarovat. Zazní, proč se hodí znát lidi z médií i naživo a jak taková offline setkání můžou podpořit dlouhodobé vztahy. A na závěr? Téma follow-upů: proč je občas lepší je neřešit a s...
Org. Story #13: Bára Zajíčková & Ondra Volf (Studentfest by bez srdíčka nebyl Studentfestem)
Jak se koordinuje projekt plný dobrovolníků? Kam se kariérně můžou dobrovolníci dostat poté, co svoji práci na projektu skončí? A jak náročné je správně nacenit vstupné, pokud máte jako hlavní cílovku studenty? Bára Zajíčková a Ondra Volf přišli do podcastu popovídat o Studentfestu, který zasazují do kontextu ostatních "konkurenčních" akcí pro studenty. Oba zdůrazňují, že zatímco jiné akce se opírají hlavně o dramaturgii, tým Studentfestu se snaží pokračovat v tradici budování festivalu, kt...
Jak na efektivní marketing? (vol.#2, zn. nejen pro divadelní eventy)
Když děláte divadlo, kopírovat v online marketingu trendy zní jako spolehlivá cesta k super dosahu. Je to ale taky ta nejlepší cesta, jak naplnit sál? Marketér Filip Manert tvrdí, že ne. Práce na propagaci a budování brandu Městských divadel pražských ho naučila, že vše je o vizi, vyváženém marketingovém mixu a hlavně - nepouštět se zbytečně do kontroverzí. Jednomu konkrétnímu trendu je ale Filip nakloněn, a tím je influencer marketing. Kdy dává smysl oslovit Kovyho, kdy Shopaholic Nicol, ...
Org. Story #12: Urby Party (eventovka nemusí hned zkraje vydělávat)
Ani v létě si s podcastem nedáváme pauzu, za což ve 12. epizodě Org. Story vděčíme Ondrovi Urbymu, zakladateli eventovky Urby Party. Kdo někdy dělal akci dobře ví, že kolem pořádání se musí odehrát velká spousta věcí, aby vše klaplo a akce měla úspěch. Jak Ondra předchází tomu, aby se on i jeho kolegové nepřehltili činnostmi, na které třeba nemají dostatečnou kvalifikaci a zůstávali tak důvěryhodní? Jaké mu do fungování firmy staví překážky jeho relativně nízký věk? A proč je podle Ondry ve f...
Jak eventu pomoct k lepší ziskovosti?
Od série příběhů pořadatelů eventů nebo provozovatelů klubů jsme s 22. epizodou podcastu udělali drobnou odbočku. Petr Knap ze společnosti Qvamp se zaměřuje na potřeby provozovatelů eventových prostor a dodavatelů, kterým na míru vytvořili CRM. Kudy majitelům eventových prostor "utíkají" peníze, kdo je nejčastějším zákazníkem Qvampu a jak jde eventu pomoct k lepší rentabilitě? Tipy na další hosty s námi můžete sdílet na sociálních sítích BOOM Events - jsme na Facebooku, Instagramu a LinkedIn...