- Podcasty
- Podcasty o online marketingu od MarkMedia

Poslechněte si podcast: Tipy pro založení dropshippingového e-shopu
Protože online obchodování je za poslední roky stále na vzestupu, připravil jsem pro vás další podcast, který otevírá možnosti všem e-shopařům, kteří nechtějí řešit složité papírování nebo mít vlastní sklad, ale chtějí se věnovat hlavně brandu, marketingu a různým strategiím v rámci propagace. Pojďme se tedy podívat na kobylku dropshippingu.
Podcasty o online marketingu od MarkMedia
Nabízíme vám pomocnou ruku při tvorbě webů a grafických návrhů, správě e-shopu a online marketingu. Jsme otevření novým nabídkám na spolupráci. Hledáme další projekty a klienty, kteří chtějí své podnikání rozvíjet a posunout svůj marketing na vyšší úroveň.
(Ne)Výhody externího marketingového oddělení
V poslední době jsem se s několika klienty zamýšlel nad možností externího marketingového oddělení. Téma samozřejmě spočívalo v porovnání výhod a nevýhod tohoto řešení.
Xemel, možná alternativa k Mergadu?
Znáte online editor Xemel? Přiznávám se, že s ním ještě nemám hluboké zkušenosti, ale potřebuji jej svým klientům nabízet jako alternativu k Mergadu. Hádáte správně, tento článek bude o správě produktových feedů.
Poznejte svůj web do hloubky, vyplatí se to!
Provozujete-li web nebo blog, zkuste se s nadhledem podívat, jak přívětivě jsou pro vašeho uživatele stránky navržené. Předpokládejme, že každý majitel je se svým webem do jisté míry spokojený, ale je dobré si uvědomovat svou provozní slepotu a alespoň jednou svěřit analýzu webu profesionálním nástrojům.
E-shopařovo trápení snad bude brzy u konce
Musím přiznat, že platformu Shoptet velmi rád. Skoro bych řekl, že je to má největší online láska, ale nebudu se vyhýbat ani její temné stránce. Na sociálních sítích se totiž objevuje poměrně dost uživatelů, kteří se v poslední době potýkají s výpadky a problémy se stabilitou.
Víte, co se stane, když vypnete reklam
Příběhů z praxe není nikdy dost a proto chci se o jeden z nich podělit. S klientem jsem měl nedávno možnost vyzkoušet kompletní vypnutí reklam a celkově nás zajímalo, jak se tato „akce“ projeví na obratu. Pojďte se podívat, co nás k tomu vedlo a jaké byly výsledky.
Máte zkušenosti s nastavením Google Analytics 4?
Mít Google Analytics 4 se už dneska určitě vyplatí. Je však důležitá nejen příprava a testování, ale i fakt, že Google plánuje vytvořit těm uživatelům, kteří ještě službu nenastavili, automatický import z Google Universal Analytics. Což nemusí být úplně ideální. Proč? To se vám budu snažit přiblížit v tomto podcastu.
Nejlepší řešení pro technickou podporu?
Tento podcast věnuji speciálně firmám, které řeší efektivitu svých zaměstnanců a zároveň chtějí dostat na vyšší úroveň prezentaci svých služeb či produktů. Řeč bude tentokrát o platformách pro nápovědy čili supportu.
Užijte si roadmapu a její výhody
O roadmapě tady v podcastech ještě nebyla řeč, proto vám chci představit nástroj, který používám u složitějších projektů. Tam je totiž návaznost na řešení dílčích úkolů pomalejší, takže se ji hodí řešit nějakým systematickým projekčním nástrojem.
Pozor na rozdílné konverze napříč reklamními systémy
Rozdílné konverze napříč reklamními systémy jsou normální situací, nicméně my marketéři se samozřejmě snažíme o co největší přiblížení mezi jednotlivými nástroji. V tomto podcastu bych vám proto rád doporučil několik postupů týkajících se této oblasti.
Jak pracovat s XML feedy?
Práce s XML feedy je jedna z nejzajímavějších aktivit pro správce online kampaní, e-shopaře a analytiky. A co že je to ten XML feed? Jedná se datový soubor, který slouží k exportu zboží. Když tedy znáte takový soubor vašeho partnera, konkurenta nebo dodavatele, můžete tak jednoduše načítat jeho aktuální data a dále s nimi nakládat, a to na několika úrovních, viz příklady níže.