- Podcasty
- Podcasty o online marketingu od MarkMedia
Poslechněte si podcast: Směrnice pro výpočet slevy je konečně na světě
O slevách se v Česku poměrně hodně diskutuje, protože jsme národ, který většinou nakupuje v akci. Našinec prostě slevy miluje a důkazem toho je i pouhá návštěva jakéhokoli supermarketu, kde se to jenom hemží pestrými slevovými a akčními štítky. Možná i to byl důvod, proč vznikla nová směrnice č. 2019/2161 pro výpočet slevy, respektive pravidla pro slevové akce.
Podcasty o online marketingu od MarkMedia
Nabízíme vám pomocnou ruku při tvorbě webů a grafických návrhů, správě e-shopu a online marketingu. Jsme otevření novým nabídkám na spolupráci. Hledáme další projekty a klienty, kteří chtějí své podnikání rozvíjet a posunout svůj marketing na vyšší úroveň.
Trápí vás blokace Google Ads a Merchant Center? 🎙️ Slovo šéfa marketingu
Když se vám kampaně v Google Ads nebo produkty v Google Merchant Center zablokují, je to nepříjemná situace, která zpravidla vyžaduje okamžité řešení. Reklamy totiž přestávají běžet a nervozita stoupá.
Využijte Black Friday 2025 na maximum 🎙️ Slovo šéfa marketingu
Všichni víme, že Black Friday, který letos připadá na 28. 11., dávno není o jednom pátku. Ve světě e-shopů je totiž listopad jeden velký závod o pozornost. A právě tady se láme chleba – buď nabídnete reálnou slevu, nebo se váš e-shop utopí v šumu dalších nabídek.
Jak se dostat do AI Overview? 🎙️ Slovo šéfa marketingu
Jak už mnozí ví, umělá inteligence mění způsob vyhledávání a my se tomu chtě nechtě musíme přizpůsobit. Pojďme se proto podívat na AI Overview, novou funkci ve vyhledávání Google, která přináší automaticky generovaný výsledek na váš hledaný výraz. A právě taková funkce by dnes měla zajímat každého specialistu z oblasti SEO optimalizace.
Průvodce umělou inteligencí v onlinu
Umělá inteligence neboli AI (Artificial Intelligence) je v současné době hodně skloňované slovní spojení, proto jsem si pro vás připravil takový menší seriál článků o tomto fenoménu. Takové novinky se totiž poměrně rychle vyvíjí, a proto si toto téma zaslouží větší prostor. Hned v prvním díle jsem přichystal přehled několika zajímavých nástrojů, které lze využít v online marketingu.
Inzerovat na Facebooku, nebo na Instagramu?
V nedávné době jsem na blogu srovnával sociální sítě TikTok a Instagram z pohledu využití inzerce podle cílové skupiny, ale i dalších aspektů. Dnes se pro změnu zaměříme na srovnání Facebooku a Instagramu.
Google Shopping v náruči umělé inteligence
Tentokrát pro vás mám malou ochutnávku ze zahraničí. Zajímám se totiž také o výkonnostní marketing mimo český trh, a proto jsem se zaměřil na Google Shopping v režimu umělé inteligence.
AI Overview mění zajetá pravidla SEO
Umělá inteligence je dnes už všudypřítomná a pronikla i do výsledků vyhledávání na Googlu, což mění některá zavedená pravidla SEO optimalizace. V tomto podcastu chci proto zmínit několik informací, které už o AI Overview víme, a podělit se o aktuální zkušenosti i best practice.
Je to tady! AI Max kampaň ve vyhledávání Google Ads
Google nedávno představil zásadní novinku z pohledu vyhledávacích kampaní, a to konkrétně AI Max kampaně. Jak už z názvu vypovídá, jedná se o kampaň s využitím technologie umělé inteligence. Poslední dobou tuto problematiku rád zkoumám, pojďme se proto na ni podívat blíž.
Hlásíme novinku z Google Ads: Hromadné akce
Tentokrát jsme si pro vás nachystali velkou novinku z oblasti PPC reklamy, ve které dominuje zejména Google, tak si ji pojďme představit.
Sklik Expert fórum 2025: Byl jsem u toho a stálo to za to
Sklik Expert fórum 2025: Byl jsem u toho a stálo to za to by Marek Wiener