- Podcasty
- Podcasty o online marketingu od MarkMedia

Poslechněte si podcast: Jak vyhodnocovat práce na SEO
Tento podcast je o tom, jak SEO práce vyhodnocovat. Optimalizace pro vyhledávače je totiž u mých klientů jedna z nejvíce diskutovaných služeb, protože pro ně není dobře měřitelná.
Podcasty o online marketingu od MarkMedia
Nabízíme vám pomocnou ruku při tvorbě webů a grafických návrhů, správě e-shopu a online marketingu. Jsme otevření novým nabídkám na spolupráci. Hledáme další projekty a klienty, kteří chtějí své podnikání rozvíjet a posunout svůj marketing na vyšší úroveň.
Jak budou vypadat Google Ads v roce 2025?
Máme pro vás pár novinek ze světa Google Ads. Co se chystá a jaké nové funkce můžete očekávat v tomto reklamním nástroji?
FOMO marketing využívejte smysluplně a eticky
Jak už z názvu podcastu vyplývá, dnes bude řeč o efektu FOMO, což je způsob, jak přimět zákazníky k rychlejšímu rozhodování.
Inzerovat na Facebooku, nebo na Instagramu?
V nedávné době jsem na blogu srovnával sociální sítě TikTok a Instagram z pohledu využití inzerce podle cílové skupiny, ale i dalších aspektů. Dnes se pro změnu zaměříme na srovnání Facebooku a Instagramu.
Instagram versus TikTok?
Co se dozvíte v tomto podcastu? Podíváme se na rozdíly mezi sociálními sítěmi TikTok a Instagram z pohledu publikace obsahu.
Zero-click strategie: Proč je tak důležitá?
Zero-click strategie je poměrně známé téma zejména v oblasti sociálních sítí. V tomto podcastu vám proto k němu prozradím pár zajímavých informací.
Nákupní procesy napříč generacemi
Změny v chování nakupujících na internetu sleduji rok co rok a musím říct, že jejich dramatický vývoj mě stejně vždycky překvapí. V tomto podcastu se proto podíváme, čeho je nutné si všímat, aby vám neujel e-commerce vlak.
Rebrand. Kdy je čas na změnu?
Na co se podíváme v tomto podcastu? Popřemýšlíme nad oblastí vizuální identity a otázkou případného rebrandu.
Jak inovovat Facebook kampaně v roce 2025?
Co se dozvíte v tomto podcastu? Podíváme se, jak se postavit k facebookovým kampaním v novém roce.
Jak jsem se stal Heureka specialistou
Heureka je jedním z nejnavštěvovanějších českých webů a právem patří mezi ty nejlepší. Je to nejenom srovnávač zboží, kde si vybraný produkt můžete porovnat z hlediska parametrů a cenové nabídky, ale je také největší nákupní portál, jež navštěvuje kolem tří milionů uživatelů měsíčně. A to už je úctyhodná cifra. Proto jsem se zařadil k mnoha zájemcům z řad digitálních agentur, e-shopařů a freelancerů, abych získal Heureka certifikaci a stal osvědčeným specialistou tohoto nákupního gigantu.
Šikovná mobilní aplikace Mojo
Mojo patří k mobilním aplikacím, které jsou určené zejména pro tvorbu obsahových reklam a příběhů na sociálních sítích. V placeném módu ji používám již druhým rokem, a proto vám rád přiblížím její kvality.