• Podcasty
  • Podcasty o online marketingu od MarkMedia
Podcasty o online marketingu od MarkMedia
Před týdnem

Poslechněte si podcast: Jak se mění komunikace napříč kanály?

Nad psaním blogů přemýšlím už dlouhodobě, protože sám vidím, že se obecně mění komunikace napříč kanály, což má efekt také na návštěvnost či vaše zakázky. V tomto článku se tak s vámi podělím o svůj čistě osobní názor, kdy se neopírám o žádná konkrétní data či studie.

03:54

Podcasty o online marketingu od MarkMedia

Vydává: Marek Wiener

Nabízíme vám pomocnou ruku při tvorbě webů a grafických návrhů, správě e-shopu a online marketingu. Jsme otevření novým nabídkám na spolupráci. Hledáme další projekty a klienty, kteří chtějí své podnikání rozvíjet a posunout svůj marketing na vyšší úroveň.

Web

Před dvěma dny 04:14

Jak dobře znáte online tržiště Temu?

Temu je online tržiště, které se v poslední době skloňuje ve všech pádech. Pokud se v této e-commerce oblasti neorientujete nebo vás prostě jen zajímá můj názor na věc, poslechněte si tento podcast.

Před 2 týdny 02:54

Facebookové formuláře jako reklama

Facebookový formulář nebo také tzv. Rychlý formulář je forma reklamy na platformách společnosti Meta, která je vhodná nejen pro B2B firmy, ovšem u nás jej primárně využíváme právě v této oblasti. Pokud jde o reklamu pro sběr kontaktů, tak kromě LinkedIn reklamy jsou facebookové formuláře určitě další způsob, kterak najít vhodné zákazníky z řad B2B.

24. květen 2024 02:18

Změřte si facebookové úspěchy přes Socialbakers

Říkali jste si někdy, že by bylo fajn znát některé údaje o konkurenci? Třeba mě osobně na Facebooku zajímá, jestli si moje příspěvky vedou lépe jak u konkurenční firmy. Na první pohled totiž může být z facebookových statistik patrné, že máte velice úspěšnější příspěvek, ale je třeba si uvědomit, že to může být jen subjektivně zkreslený status vyhodnocený v rámci jedné profilové stránky.

4. květen 2024 02:33

Využijte chytré nástroje pro váš web

Indexace stránek je jeden z nejzákladnějších úkonů každého majitele webu. Pokud vyhledávač vaše internetové stránky přehlíží, je potřeba řešit, kde by mohl být zakopaný pes. V tomto článku bych rád vyzdvihl pár nástrojů, které se hodí, ba jsou přímo nutné, při tvorbě a správě webů.

22. duben 2024 02:33

Nabídněte zákazníkovi peníze formou kreditů

Kreditový program považuji za nejstarší a nejstandardnější odměňovací systém, který zákazníka motivuje k dalším nákupům v e-shopu.

13. duben 2024 03:47

Jak nejlépe komunikovat s klientem?

Se svými klienty komunikuji často a rád. Preferuji zejména e-mail, protože jej monitoruji průběžně, a dokonce i na svých stránkách garantuji odezvu do jednoho dne (a to by měl být v dnešní době již standard). Někdy se však může výměna zpráv neúměrně rozvést a z vaší schránky zbyde leda kůlnička na dříví. Už proto se u náročnějších či větších projektů spíše přizpůsobím klientovi a využívám jeho pracovní nástroj pro management úkolů, což logicky vede ke větší efektivitě spolupráce. Níže jsem pro vás připravil přehled komunikačních prostředků, se kterými jsem měl při práci tu čest.

21. březen 2024 03:07

Jak vyhodnocovat PNO v PPC kampaních?

Vyhodnocování kampaní a celkový reporting reklam mě baví ze všeho nejvíce. Krátkodobé pohledy na čísla mi totiž častokrát neřeknou tolik, jako když dělám větší report či dokonce audit.
V oblasti PPC reklamy potom nejčastěji směruji finální reporting k vyhodnocení podílu nákladů marketingu na obrat, tzv. PNO, o kterém jsem zde na blogu již několikrát psal. V tomto podcastu bych ale rád nastínil různé možnosti a pohledy na vyhodnocování PNO.

15. březen 2024 03:07

Jak přiřazovat konverze na Facebooku?

O Facebooku v podcastech mluvím čím dál častěji, protože se zde dějí velké věci. V posledních dnech řeším zejména přiřazení konverzí. Tento článek nebude ani tak edukativní, ale spíš půjde o zamyšlení, jak pracovat se současnými možnostmi sledování nákupů či jiných cílů.

8. březen 2024 02:07

Proč se zajímat o Google Consent Mode v2?

Google Consent Mode v2 je poměrně nové téma, které by nás mělo v rámci online marketingu zajímat. Jedná se totiž o „verzi dvě“ v rámci udělovaných souhlasů v cookies liště. Pojďme se na toto téma v kostce podívat, ať jsme v obraze.