- Podcasty
- Podcasty o online marketingu od MarkMedia
Poslechněte si podcast: Velký test cookies lišt
Co pro vás mám tentokrát? Je to test cookies lišt. Na trhu existuje mnoho nástrojů na správu cookies, proto bych vám rád přiblížil plusy a mínusy tří ověřených, ať máte z čeho vybírat.
Podcasty o online marketingu od MarkMedia
Nabízíme vám pomocnou ruku při tvorbě webů a grafických návrhů, správě e-shopu a online marketingu. Jsme otevření novým nabídkám na spolupráci. Hledáme další projekty a klienty, kteří chtějí své podnikání rozvíjet a posunout svůj marketing na vyšší úroveň.
Ahrefs, silák pro optimalizaci webů
Ahrefs je skvělý pomocník pro každého, kdo se pohybuje v oblasti optimalizaci webových stránek neboli SEO. O Ahrefs jsem se na blogu ještě nezmiňoval, přestože jej při tvorbě PPC kampaní i optimalizační práci používám poměrně dost často. Pojďme si tedy představit tento nástroj a vypíchnout jeho přednosti.
Experimenty s reklamou
Možná to také znáte a zažíváte chvíle, kdy se nemůžete s kolegy shodnout, jak postupovat při práci v oblasti kreativy. Pokud se však u výroby videa či bannerů nemůžete domluvit opakovaně, doporučuji vám testovat různé varianty a najít takový styl spolupráce, který funguje.
Znáte Google Ads experimenty?
Experimenty v Google Ads jsem si poměrně oblíbil, i když jsem je v minulosti využíval jen zřídka, nyní je zapojuji pravidelněji a rád vám o tom povím víc. Dovolují totiž testovat kampaně podobně, jak to známe u Facebooku v rámci A/B testování. Principem je tedy spustit v jednu chvíli dvě kampaně, které budou cílit rovnoměrně na publikum během dne, přičemž se sleduje jedna či více metrik pro vyhodnocení.
Consent, novinka v reklamním systému Sklik
Seznam připravil ve svých měřících skriptech novinku v podobě nového parametru s názvem consent. V tomto podcastu se proto podíváme na tuto problematiku a možné dopady na vaše kampaně.
Druhy kampaní a jejich měření
V předchozích podcastech jsem se zaměřil na oblast tvorby kreativy a práce s publikem, určitě ale stojí za to také přiblížit, jak reklamu využívat pro svůj záměr a jak ji vyhodnocovat.
Heureka? Párujte produkty!
Heureka je nejznámější český srovnávač zboží, a proto se majitelům e-shopů vyplatí v něm dobře orientovat. Chtěl bych vám tedy představit několik tipů pro elektronické obchody.
Jak dobře znáte online tržiště Temu?
Temu je online tržiště, které se v poslední době skloňuje ve všech pádech. Pokud se v této e-commerce oblasti neorientujete nebo vás prostě jen zajímá můj názor na věc, poslechněte si tento podcast.
Jak se mění komunikace napříč kanály?
Nad psaním blogů přemýšlím už dlouhodobě, protože sám vidím, že se obecně mění komunikace napříč kanály, což má efekt také na návštěvnost či vaše zakázky. V tomto článku se tak s vámi podělím o svůj čistě osobní názor, kdy se neopírám o žádná konkrétní data či studie.
Facebookové formuláře jako reklama
Facebookový formulář nebo také tzv. Rychlý formulář je forma reklamy na platformách společnosti Meta, která je vhodná nejen pro B2B firmy, ovšem u nás jej primárně využíváme právě v této oblasti. Pokud jde o reklamu pro sběr kontaktů, tak kromě LinkedIn reklamy jsou facebookové formuláře určitě další způsob, kterak najít vhodné zákazníky z řad B2B.