- Podcasty
- REMOTED Honzy Barboříka

Poslechněte si podcast: Online chaos: Jak udržet aktuálnost a přehlednost webu a dalších komunikačních kanálů
🎙️ Podcast o online marketingu a podnikání Často se setkávám s tím, že když mě zákazníci přizvou jako externího markeťáka, abych jim pomohl sjednotit jejich aktivity na internetu, celá vnější prezentace firmy už neodpovídá tomu, co aktuálně dělají. Prostě se jim to všechno časem nějak vymklo z ruky a to, co jde o jejich firmě na internetu najít už není pravda. Někdy to jen zestárne, že na to neměli čas a jindy je to důsledek chaotické správy obsahu v průběhu mnoha let. Publikovalo a doplňovalo se jen nárazově, když bylo něco nového a zapomínali vše vnímat jako celek. A mají chaotický pelmel neaktuálních a zbytečných informací, ve kterém je těžké se vyznat. V tomto díle se dozvíte mimo jiné, že: ✅ řešením chaotického webu nemusí být nutně nové stránky, ✅ jak je důležitý pravidelný pohled zvenčí, ✅ jak si můžete sami jednou za čas zkontrolovat, zda je vše aktuální, ✅ že je střídmost vhodná také u používaných nástrojů, ✅ a že i vyhodnocování vašich aktivit na internetu by mělo být jednoduché. Správa webu a online marketing obecně je proces. Práce s informacemi je stálá, ať už přidáváte, upravujete, nebo odebíráte obsah. Zlepšování a úpravy jsou totiž běžnou součástí tohoto procesu. ⚠️ Pokud byste chtěli dostávat pravidelné tipy a rady o tom, jak začít s online marketingem svépomocí, přihlaste se k jejich odběru na stránkách www.samsobemarketerem.cz [http://www.samsobemarketerem.cz]. Jednou za dva týdny vám pošlu email s praktickými tipy, které budete schopni sami hned aplikovat do praxe. 💻 Více se o mně dozvíte na mém webu https://www.devenio.cz 📨 Jestli máte chuť, můžete mi napsat zpětnou vazbu třeba na LinkedInu nebo na podcast@janbarborik.cz.
REMOTED Honzy Barboříka
Praktický podcast o on-line marketingu, tvorbě webů, budování e-shopů a podnikání. Předcházejte zbytečným chybám a staňte se pro vaše zákazníky důvěryhodnými a dohledatelnými na internetu. Pracuji na volné noze jako marketér s duší grafika a díky spolupráci se stovkami klientů i z vlastního podnikání vím, co funguje a co ne.
Chcete vlastní e-shop? Co všechno si promyslet dopředu?
Setkávám se s mnoha lidmi, kteří se chtějí pustit do vlastního online prodeje na internetu. A všímám si, že zdaleka ne všichni mají svůj projekt do detailu promyšlený. V dnešním díle bych rád shrnul základní oblasti, které je vhodné mít promyšlené ještě před tím, než se pustíte do praktické tvorby svého nového e-shopu. Jsou to: 1. Produkty k prodeji 2. Vaše cílová skupina 3. Konkurenční prostředí 4. Proces objednávky 5. Způsob prodeje 6. Peníze a čísla 7. Plány do budoucna 8. Lidé v projektu 9. Technická stránka věci Sice dopředu nikdy nevíte, co vás čeká, ale je důležité se co nejlépe připravit a nevrhat se do toho slepě bez rozmyslu. Chystáte se přeci jen investovat do tvorby e-shopu nemálo peněz. Jak řekl americký generál a politik Dwight David Eisenhower: „Při přípravě bitvy jsem vždy zjistil, že plány jsou k ničemu ale plánování je nezbytné.“ ⚠️ Pokud byste chtěli dostávat pravidelné tipy a rady o tom, jak začít s online marketingem svépomocí, přihlaste se k jejich odběru na stránkách https://www.samsobemarketerem.cz [https://www.samsobemarketerem.cz/]. Jednou za dva týdny vám pošlu e-mail s praktickými tipy, které budete schopni sami hned aplikovat do praxe. 💻 Více se o mně dozvíte na mém webu https://www.devenio.cz [https://www.devenio.cz/] 📨 Jestli máte chuť, můžete mi napsat třeba na na LinkedInu [https://www.linkedin.com/in/janbarborik/] nebo na podcast@janbarborik.cz [podcast@janbarborik.cz].
Hacknutý WordPress - jak napadení poznat a co s tím?
Protože vás povídání o Wordpressu zaujalo, vracím se k němu i v tomto díle. Řeč bude o jeho bezpečnosti a zabezpečení. * Jaká jsou hlavní bezpečnostní rizika WordPressu? * Jak poznat, že je web napadený? * Co můžete udělat jako běžný uživatel, abyste předešli napadení svého Wordpressu? * A co dělat, když máte podezření, že je web napadený? * Jaké jsou pokročilejší možnosti prevence a léčení napadených stránek? Pokud by vás zajímala bezpečnost Wordpressu více do hloubky, doporučuji článek: Velký průvodce bezpečností WordPressu [https://musilda.cz/velky-pruvodce-bezpecnosti-wordpressu/]. Přeju vám, ať jste zdraví vy i vaše weby. 🙂 ⚠️ Pokud byste chtěli dostávat pravidelné tipy a rady o tom, jak začít s online marketingem svépomocí, přihlaste se k jejich odběru na stránkách https://www.samsobemarketerem.cz [https://www.samsobemarketerem.cz/]. Jednou za dva týdny vám pošlu e-mail s praktickými tipy, které budete schopni sami hned aplikovat do praxe. 💻 Více se o mně dozvíte na mém webu https://www.devenio.cz [https://www.devenio.cz/] 📨 Jestli máte chuť, můžete mi napsat zpětnou vazbu a své zkušenosti s bezpečností Wordpressu třeba na na LinkedInu [https://www.linkedin.com/in/janbarborik/] nebo na podcast@janbarborik.cz [podcast@janbarborik.cz].
Je dobrý nápad postavit svůj e-shop na Shoptetu?
Tento díl je o tvorbě e-shopů na české platformě Shoptet. 🛒 Proč jsem si jej vybral, proč jej doporučuji svým klientům a proč mu věřím také u vlastních projektů. Dozvíte se mimo jiné: ✅ jaké jsou možnosti tvorby e-shopu ✅ co všechno lze na Shoptetu postavit ✅ pro koho je vhodný ✅ jaké jsou jeho slabé stránky a limity ✅ komunita lidí kolem něj Shoptet není jediným takovýmto řešením na českém trhu, ale pro mě je nejlepší. ⚠️ Pokud byste chtěli dostávat pravidelné tipy a rady o tom, jak začít s online marketingem svépomocí, přihlaste se k jejich odběru na stránkách https://www.samsobemarketerem.cz [https://www.samsobemarketerem.cz/]. Jednou za dva týdny vám pošlu e-mail s praktickými tipy, které budete schopni sami hned aplikovat do praxe. 💻 Více se o mně dozvíte na mém webu https://www.devenio.cz [https://www.devenio.cz/] 📨 Jestli máte chuť, můžete mi napsat zpětnou vazbu a své zkušenosti se Shoptetem třeba na na LinkedInu [https://www.linkedin.com/in/janbarborik/] nebo na podcast@janbarborik.cz [podcast@janbarborik.cz].
Redakční systém WordPress - světová jednička
Protože jsem si pro tvorbu stránek jako svou specializaci a hlavní platformu vybral WordPress, toto povídání bude o něm. O tom, jak jsem se k němu dostal, v čem je dobrý a v čem naopak moc ne a taky co všechno na něm jde postavit. Slavíme spolu 15 let výročí. 15 let téměř každodenního používání a stovek vytvořených webů. Za tu dobu urazil WordPress velkou cestu a stal se z něj nejpopulárnější nástroj na tvorbu stránek na světě. Co to WordPress je a k čemu všemu se dá použít? Jak je na tom s bezpečností? Lze si stránky na WordPressu udělat i svépomocí? To a mnoho dalšího se dozvíte v této epizodě. ⚠️ Pokud byste chtěli dostávat pravidelné tipy a rady o tom, jak začít s online marketingem svépomocí, přihlaste se k jejich odběru na stránkách https://www.samsobemarketerem.cz [https://www.samsobemarketerem.cz/]. Jednou za dva týdny vám pošlu email s praktickými tipy, které budete schopni sami hned aplikovat do praxe. 💻 Více se o mně dozvíte na mém webu https://www.devenio.cz [https://www.devenio.cz/] 📨 Jestli máte chuť, můžete mi napsat zpětnou vazbu třeba na LinkedInu [https://www.linkedin.com/in/janbarborik/] nebo na podcast@janbarborik.cz [podcast@janbarborik.cz].
Tvořte obsah, který prodává
Dnešní povídání bude o tom, jak přemýšlet při tvorbě obsahu (nejen) na internetu. Mnoho lidí umí skvěle prodávat naživo při osobním kontaktu. Dokáží zaujmout, srozumitelně představit svou nabídku jak laikům, tak lidem kteří už se vyznají. Dobrý obchodník přesvědčí k nákupu i poradí. A prodá to tak, že zákazník odchází spokojený a s úsměvem. Občas lidem nedochází, že i na internetu je to stejné. Jen s tím rozdílem, že obsah pro lidi v odlišných fázích rozhodování musíme tvořit cíleně a dopředu tak, abychom zaujali lidi, kteří nejsou rozhodnutí pro nákup, dali informace váhajícím i přesvědčili ty rozhodnuté pro nákup u nás a dobře se o ně poté postarali. ⚠️ Pokud byste chtěli dostávat pravidelné tipy a rady o tom, jak začít s online marketingem svépomocí, přihlaste se k jejich odběru na stránkách https://www.samsobemarketerem.cz [https://www.samsobemarketerem.cz/]. Jednou za dva týdny vám pošlu email s praktickými tipy, které budete schopni sami hned aplikovat do praxe. 💻 Více se o mně dozvíte na mém webu https://www.devenio.cz [https://www.devenio.cz/] 📨 Jestli máte chuť, můžete mi napsat zpětnou vazbu třeba na LinkedInu [https://www.linkedin.com/in/janbarborik/] nebo na podcast@janbarborik.cz [podcast@janbarborik.cz].
Web jako středobod vaší on-line komunikace
Existuje mnoho komunikačních kanálů na internetu. Dnešní díl chci věnovat tomu nejdůležitějšímu z nich. Vašemu webu. A tomu, proč jsou vaše internetové stránky to nejdůležitější, co na internetu máte. Pokud je tedy máte. ⚠️ Pokud byste chtěli dostávat pravidelné tipy a rady o tom, jak začít s online marketingem svépomocí, přihlaste se k jejich odběru na stránkách https://www.samsobemarketerem.cz [https://www.samsobemarketerem.cz/]. Jednou za dva týdny vám pošlu email s praktickými tipy, které budete schopni sami hned aplikovat do praxe. 💻 Více se o mně dozvíte na mém webu https://www.devenio.cz [https://www.devenio.cz/] 📨 Jestli máte chuť, můžete mi napsat zpětnou vazbu třeba na LinkedInu [https://www.linkedin.com/in/janbarborik/] nebo na podcast@janbarborik.cz [podcast@janbarborik.cz].
Hesla a přístupy: Zbytečné starosti, kterým se dá předejít
🎙️ Podcast o online marketingu a podnikání Dnešní povídání bude o heslech a přístupech k nejrůznějším službám a jak si ušetřit naprosto zbytečné starosti. Co chvíli totiž s klienty řeším, že z nejrůznějších důvodů přišli o přístup k některé službě, kterou využívají. Jsou to pak často zbytečné tahanice, kterým se dalo předejít. Stává se pomalu normou, že pokud na internetu využíváte nějakou službu, bývá napsaná na jeden hlavní účet, ke kterému si pak můžete přizvat spolupracovníky, nad jejichž právy máte plnou kontrolu. Ve chvíli, kdy jim chcete možnosti přihlášení upravit si to pak kdykoliv můžete udělat sami. Kde to takhle jde, dělejte to prosím. Bývá to samozřejmostí u sociálních sítí, inzertních platforem, v administraci webhostingu i webových stránek nebo e-shopu. Je pochopitelné, že pokud se tomu nevěnujete, nemáte šanci spoustu věcí domyslet do důsledků hned na začátku a pokud vám to nikdo neřekne, ani vás nenapadne, že je něco špatně. Přeji i vám narazit jen na férové dodavatele a nemuset nic z toho řešit. Rozeberu nejčastěji řešené situace, kdy lidé nemají přístupy nebo na ně někdo touto formou vyvíjí nátlak: 🔐 Přístupy k doméně a webhostingu 🔐 Přístupy k sociálním sítím a účtům služeb 🔐 Přístupy na web a e-shop ⚠️ Pokud byste chtěli dostávat pravidelné tipy a rady o tom, jak začít s online marketingem svépomocí, přihlaste se k jejich odběru na stránkách https://www.samsobemarketerem.cz [https://www.samsobemarketerem.cz]. Jednou za dva týdny vám pošlu email s praktickými tipy, které budete schopni sami hned aplikovat do praxe. 💻 Více se o mně dozvíte na mém webu https://www.devenio.cz [https://www.devenio.cz] 📨 Jestli máte chuť, můžete mi napsat zpětnou vazbu třeba na LinkedInu [https://www.linkedin.com/in/janbarborik/] nebo na podcast@janbarborik.cz [podcast@janbarborik.cz].
Zbytečné chyby, které vás mohou stát čas i peníze
🎙️ Podcast o online marketingu a podnikání Dnes se budu věnovat tématům, s nimiž se v praxi často setkávám. Jsou to zcela zbytečné chyby, které vás mohou stát přinejmenším čas, případně peníze nebo pár zklamaných zákazníků. Jsou to: 👉🏻 Nepromyšlené aktivity 👉🏻 Hraní divadla na internetu 👉🏻 Podceňování se 👉🏻 Řešení nepodstatného a marketingová prokrastinace ⚠️ Pokud byste chtěli dostávat pravidelné tipy a rady o tom, jak začít s online marketingem svépomocí, přihlaste se k jejich odběru na stránkách https://www.samsobemarketerem.cz [https://www.samsobemarketerem.cz]. Jednou za dva týdny vám pošlu email s praktickými tipy, které budete schopni sami hned aplikovat do praxe. 💻 Více se o mně dozvíte na mém webu https://www.devenio.cz [https://www.devenio.cz] 📨 Jestli máte chuť, můžete mi napsat zpětnou vazbu třeba na LinkedInu [https://www.linkedin.com/in/janbarborik/] nebo na podcast@janbarborik.cz [podcast@janbarborik.cz].
Data jako klíč k úspěšnému marketingu
🎙️ Podcast o online marketingu a podnikání V dnešním díle se budeme bavit o tématu, které není moc sexy, ale je důležité. A podceňované. Alespoň v mém okolí. Mnoho lidí se věnuje rozvoji stránek, práci se sociálními sítěmi, mají spuštěné reklamy a vymýšlí další a další aktivity na internetu i mimo něj, ale nijak je nevyhodnocují. Dělají to zkrátka jen intuitivně. A mnohdy tak zbytečně plýtvají kapacitami na činnosti, které nemají žádný přínos. I já si umím představit zábavnější činnosti, než si hrát s Excelem, ale bez práce s daty je marketing střílení kulovnicí do hejna vrabců. * Definujte cíle a ukazatele výkonu * Měřte a sledujte data * Vyhodnocujte data * Nebojte se experimentovat * Ptejte se i skutečných lidí ⚠️ Pokud byste chtěli dostávat pravidelné tipy a rady o tom, jak začít s online marketingem svépomocí, přihlaste se k jejich odběru na stránkách www.samsobemarketerem.cz [http://www.samsobemarketerem.cz]. Jednou za dva týdny vám pošlu email s praktickými tipy, které budete schopni sami hned aplikovat do praxe. 💻 Více se o mně dozvíte na mém webu https://www.devenio.cz [https://www.devenio.cz] 📨 Jestli máte chuť, můžete mi napsat zpětnou vazbu třeba na LinkedInu [https://www.linkedin.com/in/janbarborik/] nebo na podcast@janbarborik.cz [podcast@janbarborik.cz].