KONTRA podcast
8. září 2020

Poslechněte si podcast: O autenticitě pravdy a lži (2. díl)

Rozhovor s Ivanou Šedivou, mentorkou leadershipu a bývalou marketingovou ředitelkou McDonald's. Povídali jsme si o relativitě lži a pravdy a o tom, kdy se z marketingu stává propaganda. Natáčeli jsme na konci května, plní čerstvých zkušeností z globálního lockdownu. Co myslíte, změnilo se toho od té doby hodně? Celý podcast sledujte na Apple Podcasts, Youtube či Spotify. Nebo se přihlašte do newsletteru na www.wearekontra.com [https://l.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fwww.wearekontra.com%2F%3Ffbclid%3DIwAR016WMf79BH-aaJ0Hhl9Z1MFegXEfUEp15So3r_m5xZjjwJ83p5HKEeyAo&h=AT1z8ouLmct60-ox8O88hsXLBchZKSQIiEma8IBNoVrdaRhEhBP8kxyqdtTbqBTDEF4nHYJvDhUigvaZ7rZQzE_UTRwliW8bVXuw48QbyNR3AtdrSyC9DV6FJ33d62AsZf8AsyxcXcrbn0BD82Vu_l6fCAh3jjSENSriM7yDB7TGxTpepLi7W5MAhPgsmH3iBrb3VClO9CD1H7D4M3zcDib4sIjsS11KKKg-iEy9dm0s_CxIBeAd516uX9hKVXCHoquIq1rAjAhHuI4lj0IVhLnDK8zci0UyYkxmjUN0Akfbq1rs2CTReyr6EqGu2GEOkzXsbrXyKeJvEM6-PlIxyXaP_dwDX4JFYC21hmYxk3CBK8gcz_ogKxRovhZjgeBMxsQsRgbkENMvrGrHqUZ1FQ6UdYbzfQjbTl_sK5GRcc-5ZcK9rLt5NV0hAFVIWYFFzGN13-DRoShLYq0bqhv3oMS-w1KBUT9fg0uxxcdXOEQfaRwhMLq0MgL0Li6SwHB91u1rKGOxAa3lLMCHKPtOF4Q3jZxwOgzFQ2vglGtgrZeEbuJFz2nuH9uNZu_K14fbQcClFkSsYSjdG3ZTz9Yxtq7lRCr_u7UzOX3Xwh-Dhc1cHYlqRps2a2nOQdC5qW5V77dpNIlp70K4vEgb] a budete je mít rovnou ve schránce!

29:17

KONTRA podcast

Vydává: Adam Ondráček

KONTRA is a disruptive branding studio based in Prague. We talk about trends and hypes in communication, pschology, design, marketing strategy and innovation.

Web

Sezóna 2Epizoda 320. prosinec 2022 30:13

Jak dát značce poslání? s Adamem Ondráčkem (studio KONTRA)

Adam Ondráček je stratég a zakladatel studia KONTRA. Ve své přednášce se věnuje snad nejdůležitější změně v moderním marketingu a komunikaci. Značky už nenaplňují pouze naše potřeby skrze produkty a služby, ale tvoří naší identitu a vyžadujeme po nich autentické zapojení do společenské odpovědnosti. Podívejte se jak se mění postoje lidí a na příklady značek, které už své poslání našli.    Ve třech epizodách se věnuje stratég Adam Ondráček (KONTRA) a analytik Vojtěch Prokeš (Behavio) tomu, zda se vyplácí promítat do reklamy a marketingu poslání značky. A co to vlastně znamená, poslání značky? Jak přispívá autenticitě? V epizodě jsou celkem 2 přednášky a 1 rozhovor. nenechte si ujít žádné. Ideálně když se přihlásíte do newsletteru na wearekontra.com/trends

Sezóna 2Epizoda 419. prosinec 2022 17:35

Vojtěch Prokeš (Behavio) a Adam Ondráček (KONTRA) o autenticitě značky a relevanci v marketingu

Ve třech epizodách se věnuje stratég Adam Ondráček (KONTRA) a analytik Vojtěch Prokeš (Behavio) tomu, zda se vyplácí promítat do reklamy a marketingu poslání značky. A co to vlastně znamená, poslání značky? Jak přispívá autenticitě? V epizodě jsou celkem 2 přednášky a 1 rozhovor. nenechte si ujít žádné. Ideálně když se přihlásíte do newsletteru na wearekontra.com/trends

Sezóna 2Epizoda 319. prosinec 2022 16:40

Autenticita značky s Vojtěchem Prokešem, Behavio

Vojtěch Prokeš je spoluzakladatelem výzkumné společnosti Behavio a ve své přednášce vám v tomto podcastu ukáže, jak se dá poslání značky a jak je její sdělení v reklamě relevantní měřit. Je to konání dobra vlastně vůbec nutné? Ve třech epizodách se věnuje stratég Adam Ondráček (KONTRA) a analytik Vojtěch Prokeš (Behavio) tomu, zda se vyplácí promítat do reklamy a marketingu poslání značky. A co to vlastně znamená, poslání značky? Jak přispívá autenticitě? V epizodě jsou celkem 2 přednášky a 1 rozhovor. nenechte si ujít žádné. Ideálně když se přihlásíte do newsletteru na wearekontra.com

Sezóna 2Epizoda 119. prosinec 2022 00:56

Teaser: Autenticita v marketingu

Co je to opravdovost a jak vznikají autentické značky? Ve třech dílech epizody o Autenticitě značky nám to přiblíží Vojtěch Prokeš z výzkumné agentury Behavio a zakladatel studia KONTRA marketér Adam Ondráček. Pokud chcete dostávat další epizody včas, neváhejte se registrovat na wearekontra.com

1. srpen 2021 59:58

KONTRA trends 2021: Tekutá práce s Janem Slámou (Jinej Fond)

Každý rok vyhlašujeme KONTRA trends a právě jeden z očekávaných trendů - pojmenovali jsme jej Tekutá práce - vám představím s Honzou Slámou, zakladatelem investičního fondu Jinej fond a také nejmladším českým podnikatelem.. Všechny trendy si pak můžete přečíst nebo poslechnout ve speciálně vydaném e-booku. Najdete jej na www.wearekontra.com [https://www.wearekontra.com/ebook2021] S Honzou se ale nebudeme bavit jenom o Tekuté práci a jak ke svému času budou lidé v následujících letech přistupovat. Budeme se bavit o motivaci, o tom, jak důležité je vidět ve své práci smysl a nejenom přísun peněz a nakonec také o tom, co je největším nebezpečím pro současnou mladou generaci.

1. červenec 2021 38:44

KONTRA trends 2021: Opravdovost s Petrou Dolejšovou

Každý rok vyhlašujeme KONTRA trends a právě jeden z očekávaných trendů - Opravdovost - vám představím s Petrou Dolejšovou, právničkou specializující se na právo v marketingu. Všechny trendy si pak můžete přečíst nebo poslechnout ve speciálně vydaném e-booku. Najdete jej na www.wearekontra.com [https://www.wearekontra.com/ebook2021] S Petrou se ale nebudeme bavit jenom o Opravdovosti, ale i o rozeznávání pravdy a lži z právního pohledu, o tom, zda bylo správné odstřihnout Donalda Trumpa od sociálních sítích a kdo má v dnešní době větší moc - zda média sociální, či ta klasická. Podíváme se i na naši oblíbenou disciplínu - kde už v reklamě podle práva končí inspirace a začíná kopírka.

1. červen 2021 41:53

KONTRA trends 2021: Náčelníci a náčelnice s Kamilem Demuthem (CEO Scuk.cz)

Každý rok vyhlašujeme KONTRA trends a právě jeden z očekávaných trendů - pojmenovali jsme jej Náčelníci a náčelnice - vám představím se zakladatelem jednoho z největších českých klanů. Pravděpodobně jste o něm nikdy neslyšeli - jmenuje se Scuk.cz a má už 5 000 členů. Všechny trendy si pak můžete přečíst nebo poslechnout ve speciálně vydaném e-booku. Najdete jej na www.wearekontra.com [https://www.wearekontra.com/ebook2021]

12. květen 2021 32:52

KONTRA trends 2021: O Attention economy s Jánem Simkaničem (Deník N)

Každý rok vyhlašujeme KONTRA trends a právě jeden z očekávaných trendů - Attention economy  - vám představíme s Jánem Simkaničem, zakladatelem a vydavatelem Deníku N. Všechny trendy si můžete přečíst nebo poslechnout ve speciálně vydaném e-booku. Najdete jej na wearekontra.com [https://www.wearekontra.com/ebook2021] S Jánem se budeme dnes bavit o tom, jakou roli hraje v tvorbě informací touha po čtenosti, zda se dá vydělávat na pravdě a do jaké míry koronavirovou krizi umocnila média.

16. únor 2021 17:56

KONTRA trends 2021: Opravdovost (teaser) s Petrou Dolejšovou

Každý rok vyhlašujeme KONTRA trends a právě jeden z očekávaných trendů - Opravdovost - vám  představím s Petrou Dolejšovou, právničkou specializující se na právo v marketingu. Všechny trendy si pak můžete přečíst nebo poslechnout ve speciálně vydaném e-booku. Stáhnout si jej můžete zde: www.wearekontra.com/trends202 [//www.wearekontra.com/trends202]1 S Petrou se ale nebudeme bavit jenom o Opravdovosti, ale i o rozeznávání pravdy a lži z právního pohledu, o tom, zda bylo správné odstřihnout Donalda Trumpa od sociálních sítích a kdo má v dnešní době větší moc - zda média sociální, či ta klasická. Podíváme se i na naši oblíbenou disciplínu - kde už v reklamě podle práva končí inspirace a začíná kopírka.

16. únor 2021 17:12

KONTRA trends 2021: Voice interface s Jirkou Burianem

Každý rok vyhlašujeme KONTRA trends a právě jeden z očekávaných trendů - Voice interface  - vám  představím s Jirkou Burianem, hudebním producentem, djem, majitelem zlaté lebky a v neposlední řadě dvorním skladatelem bosse všech brášků Kapitána Demo. Všechny trendy si můžete přečíst nebo poslechnout ve speciálně vydaném e-booku. Stáhnout si jej můžete zde: www.wearekontra.com/trends2021 [//www.wearekontra.com/trends2021] S Jirkou se budeme  bavit o tom, jakou roli hraje v komunikaci značek zvuk a hlas. O tom, jak se přenášejí emoce skrze zvuk a jak by měla znít znělka Prahy.