Digichef Podcast
Epizoda 96. březen 2020

Poslechněte si podcast: 🎤 Marie Kaisrová | „Platíme za něco, co uživatel nevidí. Vizibilita je problém.“ | Digichef Podcast

„Nejlepší brandovou kampaň uděláte právě v RTB systému,“ říká Marie Kaisrová, specialistka na display reklamu. „RTB je kuchyně. Přijdeš tam, chceš si udělat něco k jídlu a máš k dispozici hodně ingrediencí a nástrojů, jak je upravovat. Ty s tím můžeš nějakým způsobem pracovat.“ Jaké jsou rozdíly mezi display kampaní a RTB? Proč je vizibilita problém a jak se dělají dobré brandové kampaně? 𝗪𝗘𝗕 ➡ https://www.digichef.cz [https://www.digichef.cz] 𝗦𝗢𝗖𝗜𝗔𝗟 ➡ @digichefcz      👉 Digichef je internetový magazín ze světa digitálního marketingu. Přináší obsah jak pro úplné začátečníky, tak experty napříč odvětvími digitálního marketingu. Snaží se inspirovat i učit specialisty, pracovníky marketingových oddělení firem, studenty, veřejnost. Zkrátka všechny, koho zajímá digitální marketing a touží zjistit, jak se co dělá.   📧 Na vaše feedbacky, připomínky, názory a komentáře se těšíme na: redakce@digichef.cz [redakce@digichef.cz]  🙏🏻 Napište nám!   

18:37

Digichef Podcast

Vydává: Digichef

👨‍🍳 Digichef je internetový magazín ze světa digitálního marketingu. Snaží se inspirovat i učit specialisty, pracovníky marketingových oddělení firem, studenty, veřejnost. Zkrátka všechny, koho zajímá digitální marketing a touží zjistit, jak se co dělá. 📧 Na vaše feedbacky, připomínky, názory a komentáře se těšíme na: redakce@digichef.cz

Web

Epizoda 41Před třemi dny 07:13

🎤 Nálož Marketingových novinek #září22 | Digichef Podcast

Ve světě marketingu se neustále něco děje a stíhat všechny novinky může dát pořádně zabrat. Proto jsme si pro vás připravili výběr toho nejzajímavějšího, co se událo za poslední měsíc. Vyplatí se napodobovat své konkurenty? Co jsou Category Entry Points a jaký názor má Byron Sharp na The Long and the Short of It. To vše a mnoho dalších zajímavostí si poslechněte v dnešním podcastu. * Jak má vypadat správný Brief. [https://ipa.co.uk/media/12118/the-best-way-for-a-client-to-brief-an-agency.pdf?fbclid=IwAR3TmHooCKUF0AOK3cUzKZlBnan78IpTrnp_NyCyfuG7L_39rzk87PBXHEw] * Článek [https://www.marketingweek.com/ritson-tiktok-social-clones/] Ritson o Tiktoku – nebo spíše o tom proč nenapodobovat své konkurenty. * Článek [https://www.mi-3.com.au/23-08-2022/byron-sharp-skewers-binet-and-fields-6040-rule-smashes-attention-metrics-bvod-ad] o vystoupení Profesora Byrona Sharpa na konferenci Mi3-LinkedIn B2B. * Podcast [https://open.spotify.com/episode/5wkLBbOJ70jvSxUU7fyUNh?si=399505a071ec4833] – Let's talk branding – Byron Sharp o rozdílech mezi Repertoire a Subscription markets. * Podcast [https://www.brandingmag.com/radu-dandu/podcast-ep-10-why-dont-brands-grow-according-to-plan-research-insights/] – Branding Max – Jenni Romaniuk o Category Entry Points.   𝗪𝗘𝗕 ➡ https://www.digichef.cz [https://www.digichef.cz/] 𝗦𝗢𝗖𝗜𝗔𝗟 ➡ @digichefcz      👉 Digichef je internetový magazín ze světa digitálního marketingu. Přináší obsah jak pro úplné začátečníky, tak experty napříč odvětvími digitálního marketingu. Snaží se inspirovat i učit specialisty, pracovníky marketingových oddělení firem, studenty, veřejnost. Zkrátka všechny, koho zajímá digitální marketing a touží zjistit, jak se co dělá.   📧 Na vaše feedbacky, připomínky, názory a komentáře se těšíme na: redakce@digichef.cz [redakce@digichef.cz]  🙏🏻 Napište nám! 

Epizoda 42Před čtyřmi dny 43:47

🎤 Marketing Brothers #PerformanceMax | Digichef Podcast

Performance Max – jedna kampaň, která vládne všem. Novinka od Googlu představena na konci roku 2021 kombinuje inzerci ve všech kanálech Googlu, tedy v obsahové síti, YouTube, vyhledávací síti, Gmailu, Mapách či kanálu objevit. Vyplatí se Performance max zapínat? Jaké signály využít či jaký je rozdíl mezi Performance Max a „smartkou"? To společně rozebrala bratrská dvojice David a Honza Janouškovi. Poslechněte si náš rozhovor. 𝗪𝗘𝗕 ➡ https://www.digichef.cz 𝗦𝗢𝗖𝗜𝗔𝗟 ➡ @digichefcz      👉 Digichef je internetový magazín ze světa digitálního marketingu. Přináší obsah jak pro úplné začátečníky, tak experty napříč odvětvími digitálního marketingu. Snaží se inspirovat i učit specialisty, pracovníky marketingových oddělení firem, studenty, veřejnost. Zkrátka všechny, koho zajímá digitální marketing a touží zjistit, jak se co dělá.   📧 Na vaše feedbacky, připomínky, názory a komentáře se těšíme na: redakce@digichef.cz  🙏🏻 Napište nám! 

Epizoda 43Před týdnem 36:27

🎤 Gabriela Zimová | „Na Pokáče si navlíknu, co chci. A je s tím v pohodě.” | Digichef Podcast

Původně studovala bohemistiku, ale po asi měsíci a půl zjistila, že se tím živit nechce. Proto se jednoho dne zvedla, odešla a už se nevrátila. Její kroky vedly do Zootu, kde přišla na to, že ji stylizování outfitů a komunikace s lidmi baví. Vydala se proto na kurz a nakonec skončila jako asistentka jedné stylistky, díky které se naučila spoustu věcí.   Momentálně se Gabriela živí jako osobní nákupčí, módní stylistka a konzultantka. Spolupracuje například na hudebních videoklipech českých muzikantů, dělá workshopy pro firmy nebo bere klienty na efektivní nákupy. Jejíma rukama prošlo nespočet běžných lidí, ale i známých osobností. Co to obnáší dělat stylistku pro nějaký klip či celebritu a proč by měl člověk studovat štítky na oblečení? Poslechněte si náš rozhovor. 𝗪𝗘𝗕 ➡ https://www.digichef.cz [https://www.digichef.cz/] 𝗦𝗢𝗖𝗜𝗔𝗟 ➡ @digichefcz      👉 Digichef je internetový magazín ze světa digitálního marketingu. Přináší obsah jak pro úplné začátečníky, tak experty napříč odvětvími digitálního marketingu. Snaží se inspirovat i učit specialisty, pracovníky marketingových oddělení firem, studenty, veřejnost. Zkrátka všechny, koho zajímá digitální marketing a touží zjistit, jak se co dělá.   📧 Na vaše feedbacky, připomínky, názory a komentáře se těšíme na: redakce@digichef.cz [redakce@digichef.cz]  🙏🏻 Napište nám!   

Epizoda 37Před týdnem 08:34

🎤 David Janoušek | „Share of Search je revoluční metrika.” | Digichef Podcast

Nejdůležitější metrika, o které jste nikdy neslyšeli (nebo snad už ano). I takto by se dala popsat metrika Share of Search vytvořená v roce 2020 Lesem Binetem a Jamesem Hankinsem pod záštitou IPA (Institute of Practitioners in Advertising). Zjednodušeně se jedná o podíl hledanosti brandových výrazů jedné značky na celkovém počtu vyhledávaní brandových dotazů v dané kategorii. A proč je Share of Search tak revoluční metrikou? „Les Binet a James Hankins v rámci svého průzkumu zjistili, že právě podíl vyhledávání může předpovídat vývoj podílu na trhu. A na rozdíl od Share of Voice (SoV) je tato metrika snadno dostupná," vysvětluje David. Jak s touto metrikou pracujeme v Taste, jaká jsou její negativa a jaký je vztah mezi Share of Search a Share of Voice? To se dozvíte v našem rozhovoru. 𝗪𝗘𝗕 ➡ https://www.digichef.cz [https://www.digichef.cz/] 𝗦𝗢𝗖𝗜𝗔𝗟 ➡ @digichefcz      👉 Digichef je internetový magazín ze světa digitálního marketingu. Přináší obsah jak pro úplné začátečníky, tak experty napříč odvětvími digitálního marketingu. Snaží se inspirovat i učit specialisty, pracovníky marketingových oddělení firem, studenty, veřejnost. Zkrátka všechny, koho zajímá digitální marketing a touží zjistit, jak se co dělá.   📧 Na vaše feedbacky, připomínky, názory a komentáře se těšíme na: redakce@digichef.cz [redakce@digichef.cz]  🙏🏻 Napište nám!   

Epizoda 40Před 2 týdny 10:37

🎤 David Janoušek | „Na kampaně Performance Max jsme se rozhodli nahlížet trochu jinak.” | Digichef Podcast

Performance Max jsou nejnovějším typem kampaní v Google Ads. V podstatě kombinují inzerci ve všech kanálech Google, tedy například ve vyhledávací a obsahové síti, ale také na YouTube, v Gmailu, Mapách či kanálu objevit. Využívají veškeré reklamní plochy Google, proto můžeme oslovit zákazníky, které bychom u klasických reklam třeba nezasáhli. Jak s tímto typem kampaní pracujeme v Taste a jak se dají vyhodnocovat? To se dozvíte v našem rozhovoru. David se v online marketingu pohybuje od roku 2017. V agentuře Taste se věnuje výkonnostním kampaním na Googlu, Seznamu či zbožových srovnávačích a zaměřuje se především na strategický posun klienta. Je zastáncem automatizace a strojového učení, ve kterých vidí budoucnost tohoto oboru. Mimoto rozjel podcast Nálož PPC novinek [https://open.spotify.com/show/5a7dlPuZJhF1j4DfFkWeUH] se svým bratrem Davidem a vidět ho můžete i na nadcházejícím PPC Restartu [https://www.ppcrestart.cz/]. A proč je Share of Search tak revoluční metrikou? „Les Binet a James Hankins v rámci svého průzkumu zjistili, že právě podíl vyhledávání může předpovídat vývoj podílu na trhu. A na rozdíl od Share of Voice (SoV) je tato metrika snadno dostupná," vysvětluje David. Jak s touto metrikou pracujeme v Taste, jaká jsou její negativa a jaký je vztah mezi Share of Search a Share of Voice? To se dozvíte v našem rozhovoru. 𝗪𝗘𝗕 ➡ https://www.digichef.cz [https://www.digichef.cz/] 𝗦𝗢𝗖𝗜𝗔𝗟 ➡ @digichefcz      👉 Digichef je internetový magazín ze světa digitálního marketingu. Přináší obsah jak pro úplné začátečníky, tak experty napříč odvětvími digitálního marketingu. Snaží se inspirovat i učit specialisty, pracovníky marketingových oddělení firem, studenty, veřejnost. Zkrátka všechny, koho zajímá digitální marketing a touží zjistit, jak se co dělá.   📧 Na vaše feedbacky, připomínky, názory a komentáře se těšíme na: redakce@digichef.cz [redakce@digichef.cz]  🙏🏻 Napište nám!   

Epizoda 39Před 3 týdny 08:14

🎤 Nálož SEO novinek #září22 | Digichef Podcast

Novinky ze světa SEO, které vás dostanou na vyšší pozice. Jaké zajímavosti a vychytávky přinesl uplynulý měsíc? To a mnohem více uslyšíte od Richarda Klačka v našem novinkovém podcastu. Richard již několik let vede oddělení SEO v agentuře Taste. Kromě péče o celé oddělení řeší se svým týmem také odbornou publikační činnost, vzdělávání, inovaci a automatizaci. 𝗪𝗘𝗕 ➡ https://www.digichef.cz [https://www.digichef.cz/] 𝗦𝗢𝗖𝗜𝗔𝗟 ➡ @digichefcz      👉 Digichef je internetový magazín ze světa digitálního marketingu. Přináší obsah jak pro úplné začátečníky, tak experty napříč odvětvími digitálního marketingu. Snaží se inspirovat i učit specialisty, pracovníky marketingových oddělení firem, studenty, veřejnost. Zkrátka všechny, koho zajímá digitální marketing a touží zjistit, jak se co dělá.   📧 Na vaše feedbacky, připomínky, názory a komentáře se těšíme na: redakce@digichef.cz [redakce@digichef.cz]  🙏🏻 Napište nám! 

Epizoda 381. září 2022 10:14

🎤 Nálož PPC novinek #září22 | Digichef Podcast

V digitálním světě nezůstává kámen na kameni déle než pár dnů. Proto přinášíme nálož novinek ze světa PPC. Přemýšlíte co do sluchátek? Jste na správném místě! Poslechněte si rozhovor bratrské dvojice Davida a Honzy Janouška.   𝗪𝗘𝗕 ➡ https://www.digichef.cz [https://www.digichef.cz/] 𝗦𝗢𝗖𝗜𝗔𝗟 ➡ @digichefcz      👉 Digichef je internetový magazín ze světa digitálního marketingu. Přináší obsah jak pro úplné začátečníky, tak experty napříč odvětvími digitálního marketingu. Snaží se inspirovat i učit specialisty, pracovníky marketingových oddělení firem, studenty, veřejnost. Zkrátka všechny, koho zajímá digitální marketing a touží zjistit, jak se co dělá.   📧 Na vaše feedbacky, připomínky, názory a komentáře se těšíme na: redakce@digichef.cz [redakce@digichef.cz]  🙏🏻 Napište nám! 

Epizoda 3631. srpen 2022 20:10

🎤 Lucie Audi: „#HolkyzMarketingu jsou pro mě srdcová záležitost.” | Digichef Podcast

Facebooková skupina #HolkyzMarketingu má k dnešnímu dni přes 32 tisíc členů a stále přibývají noví. „Dneska už to není jen projekt, ale je to firma, je to neziskovka, je to vzdělávací platforma," vysvětluje Lucie. Původním cílem skupiny bylo podporovat a propojovat holky, které se zabývají marketingem nebo zastávají vedoucí pozice. Vyrostla ale v něco mnohem většího a v loňském roce se z neziskové skupiny stala obchodní společnost. Lucie Audi se v rámci Akademie #HolkyzMarketingu věnuje vzdělávání. Ve svých kurzech se zaměřuje na sebevědomí žen a jejich obchodní dovednosti. Zajímají vás tipy na to, jak si říct o vyšší plat nebo co mají #HolkyzMarketingu v plánu do budoucna? Poslechněte si náš rozhovor. Chcete si audit sociálních sítí rovnou stáhnout? Najdete ho na taste.cz [https://taste.cz/komplexni-audit-socialnich-siti]. Rozhovor je k dispozici i na YouTube.   𝗪𝗘𝗕 ➡ https://www.digichef.cz [https://www.digichef.cz/] 𝗦𝗢𝗖𝗜𝗔𝗟 ➡ @digichefcz      👉 Digichef je internetový magazín ze světa digitálního marketingu. Přináší obsah jak pro úplné začátečníky, tak experty napříč odvětvími digitálního marketingu. Snaží se inspirovat i učit specialisty, pracovníky marketingových oddělení firem, studenty, veřejnost. Zkrátka všechny, koho zajímá digitální marketing a touží zjistit, jak se co dělá.   📧 Na vaše feedbacky, připomínky, názory a komentáře se těšíme na: redakce@digichef.cz [redakce@digichef.cz]  🙏🏻 Napište nám!   

Epizoda 3512. srpen 2022 13:03

🎤 Jakub Dresler: „Chtěli jsme něco, co by posunulo české sociální sítě,” | Digichef Podcast

Sociální sítě jsou skvělým nástrojem pro zviditelnění vaší firmy a budování brandu. Děláte je ale dobře? V Tastu jsme se rozhodli vytvořit audit, díky kterému si to můžete ověřit. A nejen to. Komplexní audit sociálních sítí je zároveň edukativní dokument, který by měl lidi naučit, jak sociální sítě dělat a proč. „Audit se zaměřuje na dvě sociální sítě – Facebook a Instagram – a vždy obsahuje checklist a manuál," vysvětluje Jakub. „Je určený firmám, které si své sociální sítě spravují samy anebo jim je spravuje freelancer nebo agentura, a chtějí si ověřit, že je dělají dobře a nejsou na nich jen proto, že je tam konkurence," dodává. Zajímá vás, co všechno audit obsahuje nebo jaká část sociálních sítí je často podceňovaná? Poslechněte si náš rozhovor. Chcete si audit sociálních sítí rovnou stáhnout? Najdete ho na taste.cz [https://taste.cz/komplexni-audit-socialnich-siti]. Rozhovor je k dispozici i na YouTube.   𝗪𝗘𝗕 ➡ https://www.digichef.cz [https://www.digichef.cz/] 𝗦𝗢𝗖𝗜𝗔𝗟 ➡ @digichefcz      👉 Digichef je internetový magazín ze světa digitálního marketingu. Přináší obsah jak pro úplné začátečníky, tak experty napříč odvětvími digitálního marketingu. Snaží se inspirovat i učit specialisty, pracovníky marketingových oddělení firem, studenty, veřejnost. Zkrátka všechny, koho zajímá digitální marketing a touží zjistit, jak se co dělá.   📧 Na vaše feedbacky, připomínky, názory a komentáře se těšíme na: redakce@digichef.cz [redakce@digichef.cz]  🙏🏻 Napište nám! 

Epizoda 341. srpen 2022 14:55

🎤 Michaela Studená: „Spousta firem si neuvědomuje, že musí PR chtít.” | Digichef Podcast

Public Relations je obor, který má za úkol budovat firemní image a zlepšit veřejné vnímání. Jeho cílem je získat pozornost, dobré jméno a dobré vztahy. „Klienti ale často neví, co chtějí komunikovat a jak to chtějí komunikovat," dodává spolumajitelka agentury CommLab Michaela Studená. Na jaké problémy při práci v agentuře často naráží, proč je důležitá interní komunikace a proč založila iniciativu Pod svícnem, která upozorňuje na problematiku domácího násilí? Nejen to se dozvíte v našem rozhovoru. Rozhovor je k dispozici i na YouTube.   𝗪𝗘𝗕 ➡ https://www.digichef.cz [https://www.digichef.cz/] 𝗦𝗢𝗖𝗜𝗔𝗟 ➡ @digichefcz      👉 Digichef je internetový magazín ze světa digitálního marketingu. Přináší obsah jak pro úplné začátečníky, tak experty napříč odvětvími digitálního marketingu. Snaží se inspirovat i učit specialisty, pracovníky marketingových oddělení firem, studenty, veřejnost. Zkrátka všechny, koho zajímá digitální marketing a touží zjistit, jak se co dělá.   📧 Na vaše feedbacky, připomínky, názory a komentáře se těšíme na: redakce@digichef.cz [redakce@digichef.cz]  🙏🏻 Napište nám!