- Podcasty
- Podcasty o online marketingu od MarkMedia

Poslechněte si podcast: Krize e-shopů po covidové vlně růstu e-commerce?
Nebudu skrývat zklamání nad aktuálním vývojem v e-commerce. Už v článku o inflaci v PPC reklamě jsem naznačoval, že letos nás zřejmě čeká pokles. Tomu napovídají i novinové články ekonomů, kteří predikují recesi v druhé polovině letošního roku.
Podcasty o online marketingu od MarkMedia
Nabízíme vám pomocnou ruku při tvorbě webů a grafických návrhů, správě e-shopu a online marketingu. Jsme otevření novým nabídkám na spolupráci. Hledáme další projekty a klienty, kteří chtějí své podnikání rozvíjet a posunout svůj marketing na vyšší úroveň.
Jak vysosat z Facebooku ta nejdůležitější data?
Závěrem i začátkem roku vždy dělám různé analýzy, které mě navedly k sepsání pár rad týkajících se Facebooku, protože právě ten považuji z hlediska dat za nejméně čitelný. Ideální je najít si určitý postup, který vám bude vyhovovat.
K čemu slouží a proč používat UTM parametry?
Takzvaná UTMka (oficiálně Urchin Tracking Module) jsou pro každého analytika velmi důležitým marketingovým prvkem. Tento článek proto věnuji zejména těm, kteří se v onlinu dlouho nepohybují nebo UTM parametrům zatím nepřikládali takovou váhu.
Varianty produktů vyžadují preciznost a péči
Při práci s produkty jsem si všiml, že se e-shopaři často soustředí na produkty jako takové, ale už si nekontrolují, jakým způsobem se zobrazují jejich varianty. A co to přesně znamená? Varianta je vlastně přídavek hlavního produktu, a to ve formě určité specifikace.
Co všechno byste měli vědět o cookies
Cookies je stále omílané téma, a to dokonce i u mě na blogu, ale právem. Pro každého marketéra by však mělo být důležité, takže alespoň základní orientace v této oblasti je nezbytná. V tomto článku se proto budu snažit udělat aktuální přehled o problematice cookies. Pojďme na to!
Co víme o PPC auditech (zdarma)
Audity PPC účtů jsou pro mě vždy zajímavým úkolem. Zejména vidět se z druhého pohledu, kdy někdo cizí, nejčastěji agentura, detailně zkontroluje moji práci. Takovou situaci já osobně vítám, protože mám zpětnou vazbu na svou práci a zároveň se můžu přiučit novým věcem.
Ohlédnutí za náročným rokem 2022
Jak už bývá závěrem roku zvykem, nastal čas si trochu zabilancovat. Ten letošní hodnotím velice střízlivě, a proto nečekejte kdovíjaké pozitivní ohlédnutí. I když na jednu stranu můžu se vztyčenou hlavou mluvit o určitém růstu svých klientů, druhá polovina roku byla velmi těžká. K tomu se přidaly i další záležitosti týkající se firmy a optimalizace nákladů.
Jednorázové nastavení PPC reklam
Tento podcast nebude úplně pozitivní, jelikož součástí každé práce jsou i náročné chvíle. Chci se s vámi proto podělit o zkušenosti s klienty, se kterými jsem se nadřel a které bych označil jako problematické.
Wix, zapomenutý nástroj na tvorbu webových stránek
Další podcast chci věnovat platformě Wix, která slouží pro profesionální výrobu webových stránek. Oproti známým pronájmovým platformám pro e-shopy, jako je Shoptet, Upgates nebo Eshop-Rychle, byl Wix vždy určený spíše pro webové stránky. To však dnes už neplatí.
Podzim přivál novinky z oblasti SEO
Začátkem října provedl Google update v rámci organických výsledků. A protože se toto téma týká opravdu každého vlastníka webu či e-shopu, pojďme se podívat, co se konkrétně se mění a na co byste si měli dát pozor.
Metoda řízení projektů ve stylu „One man show“
Nedávno jsem se zamýšlel nad trendem, který bych nazval one (wo)man show. Existují totiž takové e-shopy, které provozuje pouze jeden člověk, což odpovídá i počtu živnostníků, které máme u nás v Česku ve velkém zastoupení. Pojďme se toto zajímavé téma podívat blíže.