KONTRA podcast
1. červen 2021

Poslechněte si podcast: KONTRA trends 2021: Náčelníci a náčelnice s Kamilem Demuthem (CEO Scuk.cz)

Každý rok vyhlašujeme KONTRA trends a právě jeden z očekávaných trendů - pojmenovali jsme jej Náčelníci a náčelnice - vám představím se zakladatelem jednoho z největších českých klanů. Pravděpodobně jste o něm nikdy neslyšeli - jmenuje se Scuk.cz a má už 5 000 členů.

Všechny trendy si pak můžete přečíst nebo poslechnout ve speciálně vydaném e-booku. Najdete jej na www.wearekontra.com

41:53

KONTRA podcast

Vydává: Adam Ondráček

KONTRA is a disruptive branding studio based in Prague. We talk about trends and hypes in communication, pschology, design, marketing strategy and innovation.

Web

6. leden 2024 29:47

Predictions 2023: vertikály

Co je to hype a co je trend? A jaké trendy budou ovlivňovat společnost tuto dekádu? KONTRA disruptive studio uvádí již potřetí Predictions. Akci určenou marketérům, investorům, produktovým vývojářům a každému, kdo se chce připravit na budoucnost. Pojďte s námi nahlédnout za horizont každodenních událostí.

  • Co jsou to vertikály a jak se liší od trendů?

  • Kdo by měl sledovat vertikály?

  • Vertikála: Right to repair - kolik se průměrně nachází v jedné domácnosti spotřebičů a proč vlastně nejde iphone opravit?

  • Vertikála: Athleisure - proč stojí jedny tepláky co roční činže a jak je možné v nich chodit do Savoye?

  • Vertikála: Rostlinné produkty - přestaneme někdy jíst maso?

  • Rozhovor: Matěj Prokop, Hemp the Climate

  • Vertikála: Cestování za duší a sabatikl - jak léčit globální lidskou neurózu?

  • Vertikála: Dlouhověkost - kolik bude za deset let na světě stoletých lidí?

KONTRA trends si můžete stáhnout v podobě e-booku na ⁠www.wearekontra.com/trends⁠ nebo se přihlašte do newsletteru, ať vám neuteče další akce.

6. leden 2024 23:38

Predictions 2023: trendy a hypes dekády

Co je to hype a co je trend? A jaké trendy budou ovlivňovat společnost tuto dekádu? KONTRA disruptive studio uvádí již potřetí Predictions. Akci určenou marketérům, investorům, produktovým vývojářům a každému, kdo se chce připravit na budoucnost. Pojďte s námi nahlédnout za horizont každodenních událostí.

  • Proč se dívat do budoucnosti?

  • Jak se liší trend a hype? Pro a proti

  • Jak jsme trefili naši předpověď před rokem?

  • Trend: Attention economy - čemu věří lidé a proč média milují chaos

  • Trend: Relevance - můžeme věřit firmám, že to myslí se světem dobře?

  • Trend: Klany a náčelníci - kdo má větší vliv - Elon Musk nebo OSN?

  • Trend: Tekutá práce - jak se mění naše pracovní návyky a co urychlila pandemie?

  • Trend: Voice interface - jakže se jmenovala ta appka, kde si všichni během lockdownu povídali? Clubhouse?

  • Trend: Glokalizace - proč se svět uzavírá do sebe?

KONTRA trends si můžete stáhnout v podobě e-booku na www.wearekontra.com/trends nebo se přihlašte do newsletteru, ať vám neuteče další akce.

Sezóna 2Epizoda 320. prosinec 2022 30:13

Jak dát značce poslání? s Adamem Ondráčkem (studio KONTRA)

Adam Ondráček je stratég a zakladatel studia KONTRA. Ve své přednášce se věnuje snad nejdůležitější změně v moderním marketingu a komunikaci. Značky už nenaplňují pouze naše potřeby skrze produkty a služby, ale tvoří naší identitu a vyžadujeme po nich autentické zapojení do společenské odpovědnosti. Podívejte se jak se mění postoje lidí a na příklady značek, které už své poslání našli.   

Ve třech epizodách se věnuje stratég Adam Ondráček (KONTRA) a analytik Vojtěch Prokeš (Behavio) tomu, zda se vyplácí promítat do reklamy a marketingu poslání značky. A co to vlastně znamená, poslání značky? Jak přispívá autenticitě? V epizodě jsou celkem 2 přednášky a 1 rozhovor. nenechte si ujít žádné. Ideálně když se přihlásíte do newsletteru na wearekontra.com/trends

Sezóna 2Epizoda 419. prosinec 2022 17:35

Vojtěch Prokeš (Behavio) a Adam Ondráček (KONTRA) o autenticitě značky a relevanci v marketingu

Ve třech epizodách se věnuje stratég Adam Ondráček (KONTRA) a analytik Vojtěch Prokeš (Behavio) tomu, zda se vyplácí promítat do reklamy a marketingu poslání značky. A co to vlastně znamená, poslání značky? Jak přispívá autenticitě? V epizodě jsou celkem 2 přednášky a 1 rozhovor. nenechte si ujít žádné. Ideálně když se přihlásíte do newsletteru na wearekontra.com/trends

Sezóna 2Epizoda 319. prosinec 2022 16:40

Autenticita značky s Vojtěchem Prokešem, Behavio

Vojtěch Prokeš je spoluzakladatelem výzkumné společnosti Behavio a ve své přednášce vám v tomto podcastu ukáže, jak se dá poslání značky a jak je její sdělení v reklamě relevantní měřit. Je to konání dobra vlastně vůbec nutné?

Ve třech epizodách se věnuje stratég Adam Ondráček (KONTRA) a analytik Vojtěch Prokeš (Behavio) tomu, zda se vyplácí promítat do reklamy a marketingu poslání značky. A co to vlastně znamená, poslání značky? Jak přispívá autenticitě? V epizodě jsou celkem 2 přednášky a 1 rozhovor. nenechte si ujít žádné. Ideálně když se přihlásíte do newsletteru na wearekontra.com

Sezóna 2Epizoda 119. prosinec 2022 00:56

Teaser: Autenticita v marketingu

Co je to opravdovost a jak vznikají autentické značky? Ve třech dílech epizody o Autenticitě značky nám to přiblíží Vojtěch Prokeš z výzkumné agentury Behavio a zakladatel studia KONTRA marketér Adam Ondráček.

Pokud chcete dostávat další epizody včas, neváhejte se registrovat na wearekontra.com

1. srpen 2021 59:58

KONTRA trends 2021: Tekutá práce s Janem Slámou (Jinej Fond)

Každý rok vyhlašujeme KONTRA trends a právě jeden z očekávaných trendů - pojmenovali jsme jej Tekutá práce - vám představím s Honzou Slámou, zakladatelem investičního fondu Jinej fond a také nejmladším českým podnikatelem..

Všechny trendy si pak můžete přečíst nebo poslechnout ve speciálně vydaném e-booku. Najdete jej na www.wearekontra.com

S Honzou se ale nebudeme bavit jenom o Tekuté práci a jak ke svému času budou lidé v následujících letech přistupovat. Budeme se bavit o motivaci, o tom, jak důležité je vidět ve své práci smysl a nejenom přísun peněz a nakonec také o tom, co je největším nebezpečím pro současnou mladou generaci.

1. červenec 2021 38:44

KONTRA trends 2021: Opravdovost s Petrou Dolejšovou

Každý rok vyhlašujeme KONTRA trends a právě jeden z očekávaných trendů - Opravdovost - vám představím s Petrou Dolejšovou, právničkou specializující se na právo v marketingu.

Všechny trendy si pak můžete přečíst nebo poslechnout ve speciálně vydaném e-booku. Najdete jej na www.wearekontra.com

S Petrou se ale nebudeme bavit jenom o Opravdovosti, ale i o rozeznávání pravdy a lži z právního pohledu, o tom, zda bylo správné odstřihnout Donalda Trumpa od sociálních sítích a kdo má v dnešní době větší moc - zda média sociální, či ta klasická. Podíváme se i na naši oblíbenou disciplínu - kde už v reklamě podle práva končí inspirace a začíná kopírka.

12. květen 2021 32:52

KONTRA trends 2021: O Attention economy s Jánem Simkaničem (Deník N)

Každý rok vyhlašujeme KONTRA trends a právě jeden z očekávaných trendů - Attention economy  - vám představíme s Jánem Simkaničem, zakladatelem a vydavatelem Deníku N.

Všechny trendy si můžete přečíst nebo poslechnout ve speciálně vydaném e-booku. Najdete jej na wearekontra.com

S Jánem se budeme dnes bavit o tom, jakou roli hraje v tvorbě informací touha po čtenosti, zda se dá vydělávat na pravdě a do jaké míry koronavirovou krizi umocnila média.