- Podcasty
- Podcasty o online marketingu od MarkMedia
Poslechněte si podcast: Jak vypadá správa PPC kampaní profesionálem?
Vždy, když mi přijde poptávka od potenciálního klienta, zajímá mě hned několik základních otázek, než klientovi předložím nabídku na audit zdarma a návrh spolupráce.
Podcasty o online marketingu od MarkMedia
Nabízíme vám pomocnou ruku při tvorbě webů a grafických návrhů, správě e-shopu a online marketingu. Jsme otevření novým nabídkám na spolupráci. Hledáme další projekty a klienty, kteří chtějí své podnikání rozvíjet a posunout svůj marketing na vyšší úroveň.
Nabídněte zákazníkovi peníze formou kreditů
Kreditový program považuji za nejstarší a nejstandardnější odměňovací systém, který zákazníka motivuje k dalším nákupům v e-shopu.
Jak nejlépe komunikovat s klientem?
Se svými klienty komunikuji často a rád. Preferuji zejména e-mail, protože jej monitoruji průběžně, a dokonce i na svých stránkách garantuji odezvu do jednoho dne (a to by měl být v dnešní době již standard). Někdy se však může výměna zpráv neúměrně rozvést a z vaší schránky zbyde leda kůlnička na dříví. Už proto se u náročnějších či větších projektů spíše přizpůsobím klientovi a využívám jeho pracovní nástroj pro management úkolů, což logicky vede ke větší efektivitě spolupráce. Níže jsem pro vás připravil přehled komunikačních prostředků, se kterými jsem měl při práci tu čest.
Jak vyhodnocovat PNO v PPC kampaních?
Vyhodnocování kampaní a celkový reporting reklam mě baví ze všeho nejvíce. Krátkodobé pohledy na čísla mi totiž častokrát neřeknou tolik, jako když dělám větší report či dokonce audit.
V oblasti PPC reklamy potom nejčastěji směruji finální reporting k vyhodnocení podílu nákladů marketingu na obrat, tzv. PNO, o kterém jsem zde na blogu již několikrát psal. V tomto podcastu bych ale rád nastínil různé možnosti a pohledy na vyhodnocování PNO.
Jak přiřazovat konverze na Facebooku?
O Facebooku v podcastech mluvím čím dál častěji, protože se zde dějí velké věci. V posledních dnech řeším zejména přiřazení konverzí. Tento článek nebude ani tak edukativní, ale spíš půjde o zamyšlení, jak pracovat se současnými možnostmi sledování nákupů či jiných cílů.
Proč se zajímat o Google Consent Mode v2?
Google Consent Mode v2 je poměrně nové téma, které by nás mělo v rámci online marketingu zajímat. Jedná se totiž o „verzi dvě“ v rámci udělovaných souhlasů v cookies liště. Pojďme se na toto téma v kostce podívat, ať jsme v obraze.
Canva – šikovný onlinový pomocník
Nemáte po ruce grafika nebo vás sužuje omezený marketingový rozpočet, ale přesto chcete udržet krok s trendy a mít kvalitní, kreativní bannery nebo příspěvky na sociální sítě? Existuje nástroj, na který mě nedávno upozornil jeden z mých zákazníků – Canva.
Analýza české e-commerce v roce 2023
Společnosti Heureka a Asociace pro elektronickou komerci (APEK) vydaly velmi zajímavou tiskovou zprávu na téma, jak vypadala česká e-commerce v loňském roce. Jak už jsem několikrát naznačoval ve svých newsletterech, potvrdilo se, že na českém onlinovém trhu došlo k propadu -6 %.
Dashboardy v Looker Studio
Znáte Looker Studio? Pokud ne, nevadí, rád vám jej představím. Jak už z názvu vyplývá, jedná se o online marketingový nástroj z dílny Google, který se zabývá analytikou a zpracováním dat. Řadí se mezi aplikace typu Power BI, o kterém jsem již na blogu psal zde. Na rozdíl od něj však nepatří mezi tzv. business intelligence (BI) nástroje, které nabízí historické, současné a prediktivní zobrazení dat. V rozhraní Looker Studio jste schopni řešit jen analýzu a vyhodnocování dat.
Nejčastější problémy s XML feedem pro Google Nákupy
Z hlediska PPC kampaní v Google Ads jsou pro mě a mé klienty nejzajímavější kampaně přes Google Nákupy. Abyste mohli začít inzerovat v tomto marketingovém kanále, je zapotřebí mít správný XML feed. A právě nesplnění této podmínky bývá při mé práci jeden z nepříjemných a častých problémů – v takovém případě na první dobrou kampaň zkrátka nespustím.
podcast
Určení cílové skupiny je jedním ze základních předpokladů pro úspěšné oslovení vašich zákazníků. Tato parketa je pro mě jakožto marketingového specialisty základ, ale i já se kolikrát v tomto ohledu obracím na další odborníky z onlinu.