Jak na sítě
NejnovějšíEpizoda 4316. květen 2023

Poslechněte si podcast: Zuzana Lukášová: B2B kampaně na sítích

! Poslední díl před letní pauzou. Moc se na vás těším zase v září.

Propagovat B2B software na sociálních sítích může být těžká řehole. Se Zuzanou Lukášovou ze Smartlooku jsme si popovídaly o tom, že do placených kampaní je možné zapojit s pomocí externích nástrojů dokonce i Facebook nebo Instagram. A to se skvělými výsledky.Jak takové nástroje fungují? Při jakých rozpočtech dávají smysl? Jak měřit a vyhodnocovat při delších konverzních cestách? Jak správně optimalizovat?

43:14

Jak na sítě

Vydává: Eliška Vyhnánková

Rozhovory o sociálních sítích a social media marketingu. Každé druhé úterý skvělý host, příklady z praxe a spousta inspirace.

Web

Epizoda 422. květen 2023 46:10

Mikuláš Všelicha: Kytary.cz na sítích

Kytary.cz působí už ve 12 zemích, mají desetitisíce sledujících na sociálních sítích, hudební bazar, diskuzní fórum, vlastní hudební festival i online magazín. A přesto Mikuláš Všelicha říká, že ani zdaleka nejsou tam, kde by s marketingem mohli být. Povídali jsme si o tom, jak pracují s komunitou muzikantů, jak velký mají tým, ale třeba i o soutěžích na Facebooku.

Které sociální sítě jsou pro Kytary.cz v současnosti nejdůležitější? Jaké nástroje používají pro vytváření obsahu a analytiku? Je důležité mít na každé síti jiný obsah?

Epizoda 4118. duben 2023 42:41

Lenka Šilhánová: Herci ve světě sociálních sítí

Lenka Šilhánová prošla v zahraničí velmi zajímavou kariérou od studentky herectví až po konzultantku sociálních sítí, která se specializuje právě na samotné herce. Povídaly jsme si o rozdílech mezi propagací u nás a v zahraničí, o tom, jak rostl význam sociálních sítí během posledních deseti let i o potenciální budoucnosti ve světě, kde se dá nahradit tvář i hlas.

Jak začít na sítích, když se chcete prosadit v showbyznysu? Které sociální sítě dávají smysl? Co se při budování osobní značky naopak můžeme od herců naučit?

Zajímá vás to? Pohodlně se usaďte, zanedlouho se vše dozvíte.

Epizoda 404. duben 2023 01:01:25

Martina Bechyňová: Nakrmte Trolly!!!

Jen málokdo v minulých měsících minul komunikaci Liftaga na sociálních sítích. Jejich vysvětlování základních barev, nebo výuka jazyka a zeměpisu se staly vzorovými ukázkami práce s hejtry. Martina Bechyňová k tomu říká, že změnila na školeních větu "Nekrmte trolly!" na "Klidně je nakrmte ... a pořádně!" Povídaly jsme si nejen o community managementu v Liftagu, ale i o obecných principech komunikace na sítích. Mazat nebo nemazat komentáře? Jak nastavit tu správnou hranici asertivity? Jsou nějaká základní pravidla pro zákaznickou péči?

Zajímá vás to? Pohodlně se usaďte, zanedlouho se vše dozvíte.

Epizoda 3921. březen 2023 59:28

Martin Vymětal: Ekonomika pozornosti

"Věřím, že když značka začne přemýšlet jako redaktor, tak dosáhne v dlouhodobém horizontu hlubší pozornosti," řekl mi Martin Vymětal, spoluzakladatel a obchodní a marketingový ředitel agentury Boomerang. Povídali jsme si o ceně pozornosti v současném marketingu, o tom, co znamená hodnotný obsah i o konkrétních případech dobře fungujících značek. Je důležitější hodnota nebo atraktivita? Jakým způsobem hledá Boomerang témata pro klienty? Které čtyři agentury v ČR dělají podle Martina nejlepší obsah?

Zajímá vás to? Pohodlně se usaďte, zanedlouho se vše dozvíte.

Epizoda 387. březen 2023 37:56

Michaela Slussareff: Hry, sítě, děti

Není potřeba být expertem na sítě, stačí se zajímat, umět nastavovat hranice a přidat k tomu vřelost, říká Michaela Slussareff, autorka skvělé knihy s názvem Hry, sítě, porno. Povídaly jsme si o tom, jak být tím nejlepším parťákem pro děti a puberťáky ve světě, kterému mnohdy rozumějí mnohem víc, než my sami. Je důležitější kontrola nebo důvěra? Jak rozeznat příznaky závislosti? Jak poznat, jestli je dítě na sociální sítě už připravené?

Zajímá vás to? Pohodlně se usaďte, zanedlouho se vše dozvíte.

Epizoda 3721. únor 2023 28:53

Aneta Martinek: Průzkum #HolkyzMarketingu

Víc než polovina respondentek bere méně než 40 tisíc korun – to vyšlo z průzkumu, který v roce 2022 udělaly #HolkyzMarketingu. S Anetou Martinek jsme prošly všechna získaná data a ptala jsem se i na to, jak situaci zlepšit. Jak ze strany uchazeček, tak ze strany zaměstnavatelů, protože ne vždy jde jen o peníze. Kvůli čemu markeťačky odcházejí jinam? Co od zaměstnavatele očekávají? Jak připravit správný inzerát? V čem všem v současné době #HolkyzMarketingu vzdělávají komunitu?

Zajímá vás to? Pohodlně se usaďte, zanedlouho se vše dozvíte.

Epizoda 367. únor 2023 01:04:56

Anna Zemanová: Kampaň Danuše Nerudové na sítích

Jaké to je, spravovat sociální sítě prezidentské kandidátce? To byla hned moje první otázka pro Annu Zemanovou, která patří do digitálního týmu Danuše Nerudové. Povídaly jsme si o průběhu celé kampaně, využití TikToku, BeRealu nebo Redditu, zapojení rodiny i navazující spolupráci s týmem Petra Pavla. Mohou sociální sítě vyhrávat volby? Co se povedlo a nepovedlo očima týmu? Co si do praxe odnést z politické kampaně na sítích?
Zajímá vás to? Pohodlně se usaďte, zanedlouho se vše dozvíte.

❤️ Podcast se natáčel v prostorách Studia D20 na pražském Smíchově. Moc děkujeme.
🔥 Rozhovory Jak na sítě najdete i na YouTube: https://jakn.site/youtube-odber

Epizoda 3531. leden 2023 48:15

Marie Heřmanová: Mohou sítě za všechno?

Pozitivních věcí na sociálních sítích je spousta, my máme ale vždycky tendence se soustředit na ty negativní, řekla mi v úvodu našeho rozhovoru Marie Heřmanová. Jako antropoložka se věnuje i sociálním sítím, dezinformacím nebo hate speech. Polarizuje se společnost, nebo ji polarizují sítě? Mají sociální sítě vůbec kapacitu plně chránit své uživatele? Pomohlo by, kdybychom měli všichni ověřené účty?
Zajímá vás to? Pohodlně se usaďte, zanedlouho se vše dozvíte.

Epizoda 3417. leden 2023 53:37

Karel Dytrych: Marketing ve Freelo

Karel Dytrych je spoluzakladatelem a hlavní tváří Freelo. Sice v rozhovoru říkám, že jejich službu nepoužívám, ale mezitím jsem se stala nadšeným uživatelem a musím říct, že od té doby je pro mne komunikace na projektech výrazně přehlednější. S Karlem jsme si povídali o budování značky a celém marketingu Freela. Jak vznikla námořnická hantýrka v komunikaci? Proč vkládají tolik sil do webinářů zdarma? Jaký je proces správy jejich sociálních sítí?

Zajímá vás to? Pohodlně se usaďte, zanedlouho se vše dozvíte.

Epizoda 3313. prosinec 2022 01:00:01

Ondřej Sláma: Historie a budoucnost online reklamy

Ondřej Sláma nabíral zkušenosti s online marketingem jak v zahraničí, tak při vedení vlastní agentury a spoluprací s velkými českými značkami. Ptala jsem ho na historii, současnost i budoucí možnosti online reklamy. Jak se budou redukovat možnosti marketérů v cílení a vyhodnocování? Jak to ovlivní přemýšlení o celém výkonnostním marketingu? Je něco lepšího, než současné reklamní systémy?

Zajímá vás to? Pohodlně se usaďte, zanedlouho se vše dozvíte.