- Podcasty
- Tohle je pro organizátory

Poslechněte si podcast: Jak na efektivní marketing pro vaše eventy?
V 5.epizodě jsme se setkali s Lam Nguyen z Holek z Marketingu, Jakubem Kramlem z Roxy Prague a Jiřím Sedlákem z Colours of Ostrava. Společným tématem byl event marketing: Jak získat publikum na svou stranu, na koho se při cílení reklam zaměřit, co s memes a humorem v marketingu, jak na sociálních sítích komunikovat rozdílné situace a mnoho dalšího. Hosté pochází z různých prostředí a posluchači se tedy můžou dozvědět, v čem se liší marketing pro kluby s celoročním provozem od festivalů...
Tohle je pro organizátory
Podcast pro všechny organizátory, co hledají inspiraci pro vlastní eventy, chtějí se dozvědět nejnovější trendy v oblasti event managementu a rádi se pobaví nad historkami svých kolegů. Čeká vás Josef Kaňka a super parta hostů, kteří si mají co říct. Organizováno startupem BOOM Events, platformou pro všechny události. Tak se k nám mrkni a přidej se do komunity těch správných organizátorů na www.boomevents.org !
Org. Story #19: Aleš Seifert (je fyzicky náročnější box nebo provoz galerie?)
Co mají společného výtvarné umění a bojové sporty? Hostem je Aleš Seifert – galerista, zakladatel Radioactive Boxing Clubu a autor podcastu o boxu Levej hák. V rozhovoru mluvíme o tom, jak se z ničeho staví gym, jak náročné je připravit výstavu a jestli je provoz Alšovy jihočeské galerie fyzicky těžší než trénink v ringu. Polovina rozhovoru o galerii a výstavách, druhá o boji – celý o umění, ale i vášni a vytrvalosti. Pokud máte tip na dalšího hosta, dejte nám vědět na sociálních sítích...
Org. Story #18: Budějovický Majáles podruhé (nejtěžší je nezklamat)
Majáles je festival, který není postavený profesionály, a přesto ho často předčí. V čem tkví jeho síla? Je to neustálá generační obměna, která přináší autentické nápady a čerstvou perspektivu. Jenže jak uřídit tým, který si všechno zjišťuje od nuly? A jak naplánovat akci, aniž byste tušili, kolik přijde peněz? Tato epizoda přináší pohled přímo z první linie – a přidá i ochutnávku letošního lineupu. Pokud máte tip na dalšího hosta, dejte nám vědět na sociálních sítích BOOM Events – najd...
Org. Story #17: Foshna Fest (není čas plánovat, co bude)
V nové epizodě podcastu se setkáváme s organizátory pardubického Foshna Festu, kteří nás zavádějí do zákulisí svého unikátního festivalu. Ponoříme se do jejich punkového přístupu k pořádání akcí – jak si nekladou meze v tom, co chtějí dělat, a jak se jejich festival stal odpovědí na potřebu něčeho nového a autentického pro místní, které zajímá skejt, tetování, hudba nebo móda. Pokud máte tip na dalšího hosta, dejte nám vědět na sociálních sítích BOOM Events – najdete nás na Facebooku, Insta...
Jsou bezbariérové eventy v ČR skutečně bezbariérové?
"Invalidé jsou snad už zvyklí, že se nikam nedostanou, nemyslíte?" I do takhle absurdních rovin může zajít komunikace ohledně bezbariérové přístupnosti hradů, zámků, koncertů, kin, ale i plesů v ČR. Svoji zkušenost s tím má host 30. epizody podcastu, paraplegik a ředitel obecně prospěšné společnosti Centrum Paraple David Lukeš. Proč je podle něj bezbariérová přístupnost v českém kulturním prostředí zavádějící? Jak se v posledních 20 letech posunula? Kde má stále rezervy? A jak si může inval...
Org. Story #16: Tanec Praha (těžkosti se získáváním grantů zažíváme rok co rok)
Jaký prostor dává tanec pro sebevyjádření napříč generacemi? Jaký je rozdíl mezi tím, když tančíte jen tak pro radost, a když se z tance stane profese v umělecké sféře? A proč granty, které by mohly takovým projektům pomoci, často zůstávají tak těžko dosažitelné? O tanci bez šablon, o aktivitách pro různé cílové skupiny a o tom, jak složité je udržet nezávislé taneční projekty nad vodou, mluví Yvona Kreuzmannová, zakladatelka neziskové organizace Tanec Praha a stejnojmenného mezinárodního fes...
Org. Story #15: Mezi Ploty: Čím víc porosteme, tím víc můžeme naše hodnoty předávat dál
"Co se vám v životě povedlo, navzdory okolí, které vám říkalo, že jste se pomátl?" ptá se tematicky Josef Kaňka v rozhovoru o festivalu Mezi Ploty, který se každoročně koná v areálu psychiatrické léčebny v Bohnicích. Úspěchů má jeho zakladatel a ředitel Robert Kozler na triku nespočet. Vůbec nejchválihodnější je už jen 33 let existence na festivalové scéně. Jak se dělá akce, jejíž hlavním cílem není finanční zisk, ale zachování a prosazování důležitých společenských hodnot? A jak se na něm ...
Org. Story #14: Creative Dreamers: Jak funguje eventovka punkáčů v košilích z ČVUT?
Jestli jde o eventový nebo jakýkoliv jiný byznys, klíčové pro úspěch jsou spolehlivé obchodní vztahy s partnery a dodavateli. V souladu s touto mantrou řídi svoji eventovou agenturu dva kamarádi z ČVUT, Richard Burkoň a Vladimír Bárta, hosté prosincové epizody Org. Story. Jak nad eventy a zadáním přemýšlet, aby akce dopadla podle vašich představ? Čeho se držet? A tipli byste si, který měsíc je nejlepší pro pořádání firemních eventů nebo tematických konferencí? Máte-li tip na dalšího hosta, d...
Jak se dostat do médií?
Jak dneska vlastně vnímat PR a s jakým výzvám čelí? Mají ještě klasické tiskové zprávy šanci, nebo už je třeba hledat jiné způsoby zviditelnění? A co exkluzivita nebo morálka v PR? (Nejen) PR manažerka Vladana Brouková rozebírá s Josefem Kaňkou jak na tiskovky, aby opravdu zapůsobily, a jakých chyb je fajn se vyvarovat. Zazní, proč se hodí znát lidi z médií i naživo a jak taková offline setkání můžou podpořit dlouhodobé vztahy. A na závěr? Téma follow-upů: proč je občas lepší je neřešit a s...
Org. Story #13: Bára Zajíčková & Ondra Volf (Studentfest by bez srdíčka nebyl Studentfestem)
Jak se koordinuje projekt plný dobrovolníků? Kam se kariérně můžou dobrovolníci dostat poté, co svoji práci na projektu skončí? A jak náročné je správně nacenit vstupné, pokud máte jako hlavní cílovku studenty? Bára Zajíčková a Ondra Volf přišli do podcastu popovídat o Studentfestu, který zasazují do kontextu ostatních "konkurenčních" akcí pro studenty. Oba zdůrazňují, že zatímco jiné akce se opírají hlavně o dramaturgii, tým Studentfestu se snaží pokračovat v tradici budování festivalu, kt...
Jak na efektivní marketing? (vol.#2, zn. nejen pro divadelní eventy)
Když děláte divadlo, kopírovat v online marketingu trendy zní jako spolehlivá cesta k super dosahu. Je to ale taky ta nejlepší cesta, jak naplnit sál? Marketér Filip Manert tvrdí, že ne. Práce na propagaci a budování brandu Městských divadel pražských ho naučila, že vše je o vizi, vyváženém marketingovém mixu a hlavně - nepouštět se zbytečně do kontroverzí. Jednomu konkrétnímu trendu je ale Filip nakloněn, a tím je influencer marketing. Kdy dává smysl oslovit Kovyho, kdy Shopaholic Nicol, ...