IMcast
NejnovějšíSezóna 1Epizoda 24. červen 2021

Poslechněte si podcast: #2 IMcast: Skutečný marketing

Druhý díl IM podcastu jsme zaměřili na e-commerce marketing. Konkrétně na ten skutečný marketing. To znamená, jak poučky fungují v praxi, jak se měří kampaně, jaký je rozdíl mezi inhouse marketingovým týmem a agenturou atd.

Pozvali jsme si na to dva hosty a probrali to skutečně z více úhlů. I když musíme říct, že jejich zkušenosti se v mnohém podobaly.

Zástupcem světa e-shopařů byl e-commerce director Nick Ollender z firmy D-sport.cz. Druhou stránku, tu agenturní, reprezentovala Kristýna Szkanderová, zakladatelka We Are Signature a bojovnice za kvalitní obsah.

V rozhovoru uslyšíte

  • 9:00 Nickovi tipy, jak si vybrat agenturu

  • 13:00 Jaké to je mít inhouse marketingový tým a externí dle Kristýny

  • 23:00 Jak vybrat influencera

  • 40:00 Zásady kampaně dle Nicka

  • 45:00 Tip Kristýny k trendům v onlinu

  • 51:00 Nick o Cvičíme s D-sportem

  • 1:01:00 We Are Signature a Kovy

  • 1:08:00 Jak se D-sport popral se vstupem konkurentů na trh

01:18:45

IMcast

Vydává: IM Sraz

Internet Marketing Srazu již táhne na 10 let a má za sebou přes 73 setkání. V době covidové jsme ho přesunuli na ClubHouse, kde jsme se každé pondělí setkávali na “E-commerce čaji o páté”. A z něj se teď přesouváme do profesionálnější formy, a to do formy podcastu.

IMcast má jeden hlavní cíl: Šířit informace z praxe, z praxe tvorby a řízení e-shopů. Chceme jít opravdu do hloubky daného tématu, probrat ho z více úhlů s pečlivě vybranými hosty, ať má přínos pro naši komunitu e-shopařů.

Web

Sezóna 1Epizoda 110. květen 2021 01:16:34

#1 IMcast: ERP systémy

V prvním dílu podcastu jsme se zaměřili na ERP systémy. U našich klientů často vidíme opomíjení této problematiky, ale jak všichni víme, dobré ERP je základní stavební kámen každého e-shopu. Existuje mnoho pohledů na různá řešení. Proto jsme se na to podívali z více úhlů, pořádně do hloubky. Pozvali jsme si Pavla Motana, jednatele K2, jednoho z největších poskytovatelů Informačních systémů za tvůrce ERPéček a Michala Kubíčka, za majitele několika firem a e-shopů, který ERP používá v praxi.   

V rozhovoru uslyšíte:

▶ Kdy je čas přemýšlet nad zavedením/výměnou ERP?

▶ S jakými dvěmi přístupy řízení firem se v praxi setkáváme?

▶ Jakou prodejní hodnotu má e-shop s obratem 15mil Kč?

▶ Jak se připravit na změnu ERP?