• Podcasty
  • Podcasty o online marketingu od MarkMedia
Podcasty o online marketingu od MarkMedia
23. září 2021

Poslechněte si podcast: Hýčkejte si svůj brand!

Tématem budování brandu jsem se již kdysi na blogu zabýval, ale rád jej opět otevřu, protože mám pocit, že poctivě postavená značka bude mít letos velký vliv na úspěch v e-commerce. A proč si to myslím?

03:10

Podcasty o online marketingu od MarkMedia

Vydává: Marek Wiener

Nabízíme vám pomocnou ruku při tvorbě webů a grafických návrhů, správě e-shopu a online marketingu. Jsme otevření novým nabídkám na spolupráci. Hledáme další projekty a klienty, kteří chtějí své podnikání rozvíjet a posunout svůj marketing na vyšší úroveň.

Web

Před týdnem 03:24

K čemu slouží a proč používat UTM parametry?

Takzvaná UTMka (oficiálně Urchin Tracking Module) jsou pro každého analytika velmi důležitým marketingovým prvkem. Tento článek proto věnuji zejména těm, kteří se v onlinu dlouho nepohybují nebo UTM parametrům zatím nepřikládali takovou váhu.

Před 2 týdny 02:33

Varianty produktů vyžadují preciznost a péči

Při práci s produkty jsem si všiml, že se e-shopaři často soustředí na produkty jako takové, ale už si nekontrolují, jakým způsobem se zobrazují jejich varianty. A co to přesně znamená? Varianta je vlastně přídavek hlavního produktu, a to ve formě určité specifikace.

23. prosinec 2022 05:30

Co všechno byste měli vědět o cookies

Cookies je stále omílané téma, a to dokonce i u mě na blogu, ale právem. Pro každého marketéra by však mělo být důležité, takže alespoň základní orientace v této oblasti je nezbytná. V tomto článku se proto budu snažit udělat aktuální přehled o problematice cookies. Pojďme na to!

18. prosinec 2022 03:10

Co víme o PPC auditech (zdarma)

Audity PPC účtů jsou pro mě vždy zajímavým úkolem. Zejména vidět se z druhého pohledu, kdy někdo cizí, nejčastěji agentura, detailně zkontroluje moji práci. Takovou situaci já osobně vítám, protože mám zpětnou vazbu na svou práci a zároveň se můžu přiučit novým věcem.

4. prosinec 2022 03:57

Ohlédnutí za náročným rokem 2022

Jak už bývá závěrem roku zvykem, nastal čas si trochu zabilancovat. Ten letošní hodnotím velice střízlivě, a proto nečekejte kdovíjaké pozitivní ohlédnutí. I když na jednu stranu můžu se vztyčenou hlavou mluvit o určitém růstu svých klientů, druhá polovina roku byla velmi těžká. K tomu se přidaly i další záležitosti týkající se firmy a optimalizace nákladů.

19. listopad 2022 03:57

Jednorázové nastavení PPC reklam

Tento podcast nebude úplně pozitivní, jelikož součástí každé práce jsou i náročné chvíle. Chci se s vámi proto podělit o zkušenosti s klienty, se kterými jsem se nadřel a které bych označil jako problematické.

11. listopad 2022 03:25

Wix, zapomenutý nástroj na tvorbu webových stránek

Další podcast chci věnovat platformě Wix, která slouží pro profesionální výrobu webových stránek. Oproti známým pronájmovým platformám pro e-shopy, jako je Shoptet, Upgates nebo Eshop-Rychle, byl Wix vždy určený spíše pro webové stránky. To však dnes už neplatí.

4. listopad 2022 02:21

Podzim přivál novinky z oblasti SEO

Začátkem října provedl Google update v rámci organických výsledků. A protože se toto téma týká opravdu každého vlastníka webu či e-shopu, pojďme se podívat, co se konkrétně se mění a na co byste si měli dát pozor.

22. říjen 2022 03:35

Metoda řízení projektů ve stylu „One man show“

Nedávno jsem se zamýšlel nad trendem, který bych nazval one (wo)man show. Existují totiž takové e-shopy, které provozuje pouze jeden člověk, což odpovídá i počtu živnostníků, které máme u nás v Česku ve velkém zastoupení. Pojďme se toto zajímavé téma podívat blíže.

14. říjen 2022 02:25

Směrnice pro výpočet slevy je konečně na světě

O slevách se v Česku poměrně hodně diskutuje, protože jsme národ, který většinou nakupuje v akci. Našinec prostě slevy miluje a důkazem toho je i pouhá návštěva jakéhokoli supermarketu, kde se to jenom hemží pestrými slevovými a akčními štítky. Možná i to byl důvod, proč vznikla nová směrnice č. 2019/2161 pro výpočet slevy, respektive pravidla pro slevové akce.