- Podcasty
- KONTRA podcast

Poslechněte si podcast: Attention Economy trends in marketing & advertising
What is the key product of facebook, google, apple or amazon? It is not their services, it is you. Your data. Your attention. Attention is the new bitcoin. Join us in discussion with Dentsu Aegis marketing director Michal Majnuš and find out about key global social trends which no marketer, communicator or innovator should miss in their strategy. Live from WeWork Prague! In following decade, the most valuable thing will be your attention. Attention is the new bitcoin. There are existing researches, which proves corellation between the amount of shown advertising in society and overall happiness. How much does every social network or online medium earns off you? What value does your attention have? You would be surprise, how low it may be. No ads is the new premium. Follow the slides here [https://docs.google.com/presentation/d/1c-s78NHdpxaLogXPL6tFBDEATDHMkolSekTqA5Pk6oM/edit?usp=sharing] Facebook [https://www.facebook.com/wearekontra] LinkedIn [https://www.linkedin.com/company/16191220] Medium [https://medium.com/@adamkontra] Spotify [https://open.spotify.com/show/1jRvzQ6PwMGRAtNmuZZECh?si=BEzVp236SAu5obq9eFXRUg] Apple Podcasts [https://podcasts.apple.com/cz/podcast/kontra-podcast/id1446370188] Join our newsletter at wearekontra.com [https://www.wearekontra.com/] ----- KONTRA is a group of people devoted to creating the most engaging brands and delivering real growth through marketing strategies and brand experience. We are folks with skills ranging from strategic planning and brand development through design and animation to psychology and behavioural economy. The latter is a key to our analysis which we consider as rudimental for strategy and creativity to follow. Anytime we are working on a project for a client, we start with a blank page and ask: what if? Is that cool for you? Then proceed. If not, better find yourself a regular brand studio. We are a bit different and we like to urge our clients to become so.
KONTRA podcast
KONTRA is a disruptive branding studio based in Prague. We talk about trends and hypes in communication, pschology, design, marketing strategy and innovation.
Jak dát značce poslání? s Adamem Ondráčkem (studio KONTRA)
Adam Ondráček je stratég a zakladatel studia KONTRA. Ve své přednášce se věnuje snad nejdůležitější změně v moderním marketingu a komunikaci. Značky už nenaplňují pouze naše potřeby skrze produkty a služby, ale tvoří naší identitu a vyžadujeme po nich autentické zapojení do společenské odpovědnosti. Podívejte se jak se mění postoje lidí a na příklady značek, které už své poslání našli. Ve třech epizodách se věnuje stratég Adam Ondráček (KONTRA) a analytik Vojtěch Prokeš (Behavio) tomu, zda se vyplácí promítat do reklamy a marketingu poslání značky. A co to vlastně znamená, poslání značky? Jak přispívá autenticitě? V epizodě jsou celkem 2 přednášky a 1 rozhovor. nenechte si ujít žádné. Ideálně když se přihlásíte do newsletteru na wearekontra.com/trends
Vojtěch Prokeš (Behavio) a Adam Ondráček (KONTRA) o autenticitě značky a relevanci v marketingu
Ve třech epizodách se věnuje stratég Adam Ondráček (KONTRA) a analytik Vojtěch Prokeš (Behavio) tomu, zda se vyplácí promítat do reklamy a marketingu poslání značky. A co to vlastně znamená, poslání značky? Jak přispívá autenticitě? V epizodě jsou celkem 2 přednášky a 1 rozhovor. nenechte si ujít žádné. Ideálně když se přihlásíte do newsletteru na wearekontra.com/trends
Autenticita značky s Vojtěchem Prokešem, Behavio
Vojtěch Prokeš je spoluzakladatelem výzkumné společnosti Behavio a ve své přednášce vám v tomto podcastu ukáže, jak se dá poslání značky a jak je její sdělení v reklamě relevantní měřit. Je to konání dobra vlastně vůbec nutné? Ve třech epizodách se věnuje stratég Adam Ondráček (KONTRA) a analytik Vojtěch Prokeš (Behavio) tomu, zda se vyplácí promítat do reklamy a marketingu poslání značky. A co to vlastně znamená, poslání značky? Jak přispívá autenticitě? V epizodě jsou celkem 2 přednášky a 1 rozhovor. nenechte si ujít žádné. Ideálně když se přihlásíte do newsletteru na wearekontra.com
Teaser: Autenticita v marketingu
Co je to opravdovost a jak vznikají autentické značky? Ve třech dílech epizody o Autenticitě značky nám to přiblíží Vojtěch Prokeš z výzkumné agentury Behavio a zakladatel studia KONTRA marketér Adam Ondráček. Pokud chcete dostávat další epizody včas, neváhejte se registrovat na wearekontra.com
KONTRA trends 2021: Tekutá práce s Janem Slámou (Jinej Fond)
Každý rok vyhlašujeme KONTRA trends a právě jeden z očekávaných trendů - pojmenovali jsme jej Tekutá práce - vám představím s Honzou Slámou, zakladatelem investičního fondu Jinej fond a také nejmladším českým podnikatelem.. Všechny trendy si pak můžete přečíst nebo poslechnout ve speciálně vydaném e-booku. Najdete jej na www.wearekontra.com [https://www.wearekontra.com/ebook2021] S Honzou se ale nebudeme bavit jenom o Tekuté práci a jak ke svému času budou lidé v následujících letech přistupovat. Budeme se bavit o motivaci, o tom, jak důležité je vidět ve své práci smysl a nejenom přísun peněz a nakonec také o tom, co je největším nebezpečím pro současnou mladou generaci.
KONTRA trends 2021: Opravdovost s Petrou Dolejšovou
Každý rok vyhlašujeme KONTRA trends a právě jeden z očekávaných trendů - Opravdovost - vám představím s Petrou Dolejšovou, právničkou specializující se na právo v marketingu. Všechny trendy si pak můžete přečíst nebo poslechnout ve speciálně vydaném e-booku. Najdete jej na www.wearekontra.com [https://www.wearekontra.com/ebook2021] S Petrou se ale nebudeme bavit jenom o Opravdovosti, ale i o rozeznávání pravdy a lži z právního pohledu, o tom, zda bylo správné odstřihnout Donalda Trumpa od sociálních sítích a kdo má v dnešní době větší moc - zda média sociální, či ta klasická. Podíváme se i na naši oblíbenou disciplínu - kde už v reklamě podle práva končí inspirace a začíná kopírka.
KONTRA trends 2021: Náčelníci a náčelnice s Kamilem Demuthem (CEO Scuk.cz)
Každý rok vyhlašujeme KONTRA trends a právě jeden z očekávaných trendů - pojmenovali jsme jej Náčelníci a náčelnice - vám představím se zakladatelem jednoho z největších českých klanů. Pravděpodobně jste o něm nikdy neslyšeli - jmenuje se Scuk.cz a má už 5 000 členů. Všechny trendy si pak můžete přečíst nebo poslechnout ve speciálně vydaném e-booku. Najdete jej na www.wearekontra.com [https://www.wearekontra.com/ebook2021]
KONTRA trends 2021: O Attention economy s Jánem Simkaničem (Deník N)
Každý rok vyhlašujeme KONTRA trends a právě jeden z očekávaných trendů - Attention economy - vám představíme s Jánem Simkaničem, zakladatelem a vydavatelem Deníku N. Všechny trendy si můžete přečíst nebo poslechnout ve speciálně vydaném e-booku. Najdete jej na wearekontra.com [https://www.wearekontra.com/ebook2021] S Jánem se budeme dnes bavit o tom, jakou roli hraje v tvorbě informací touha po čtenosti, zda se dá vydělávat na pravdě a do jaké míry koronavirovou krizi umocnila média.
KONTRA trends 2021: Opravdovost (teaser) s Petrou Dolejšovou
Každý rok vyhlašujeme KONTRA trends a právě jeden z očekávaných trendů - Opravdovost - vám představím s Petrou Dolejšovou, právničkou specializující se na právo v marketingu. Všechny trendy si pak můžete přečíst nebo poslechnout ve speciálně vydaném e-booku. Stáhnout si jej můžete zde: www.wearekontra.com/trends202 [//www.wearekontra.com/trends202]1 S Petrou se ale nebudeme bavit jenom o Opravdovosti, ale i o rozeznávání pravdy a lži z právního pohledu, o tom, zda bylo správné odstřihnout Donalda Trumpa od sociálních sítích a kdo má v dnešní době větší moc - zda média sociální, či ta klasická. Podíváme se i na naši oblíbenou disciplínu - kde už v reklamě podle práva končí inspirace a začíná kopírka.
KONTRA trends 2021: Voice interface s Jirkou Burianem
Každý rok vyhlašujeme KONTRA trends a právě jeden z očekávaných trendů - Voice interface - vám představím s Jirkou Burianem, hudebním producentem, djem, majitelem zlaté lebky a v neposlední řadě dvorním skladatelem bosse všech brášků Kapitána Demo. Všechny trendy si můžete přečíst nebo poslechnout ve speciálně vydaném e-booku. Stáhnout si jej můžete zde: www.wearekontra.com/trends2021 [//www.wearekontra.com/trends2021] S Jirkou se budeme bavit o tom, jakou roli hraje v komunikaci značek zvuk a hlas. O tom, jak se přenášejí emoce skrze zvuk a jak by měla znít znělka Prahy.