- Podcasty
- Sám sobě marketérem
Poslechněte si podcast: 11 tipů pro začátek podnikání svému mladšímu já
Dneska to bude mluvený dopis svému mladšímu já. Jedenáct tipů, které bych si zpět v čase poslal do období mých začátků.
Tady jsou:
věnuj dostatek času plánování a procesům
ohranič si čas na práci
nešetři za každou cenu
věnuj se každé poptávce, jako by to byla už jasná zakázka
neboj se říct, že něco neumíš
nauč se říkat ne
hlídej si placení
dobrá účetní je základ podnikání
nepodceň své pracovní místo
čisti si hlavu
mít terapeuta je fajn
⚠️ Pokud byste chtěli dostávat pravidelné tipy a rady o tom, jak začít s online marketingem svépomocí, přihlaste se k jejich odběru na stránkách www.samsobemarketerem.cz. Jednou za dva týdny vám pošlu email s praktickými tipy, které budete schopni sami hned aplikovat do praxe.
💻 Více se o mně dozvíte na mém webu www.devenio.cz
📨 Jestli máte chuť, můžete mi napsat zpětnou vazbu třeba na LinkedInu nebo na podcast@janbarborik.cz.
Sám sobě marketérem
Fandím lidem, kteří mají chuť se učit a zkoušet věci na vlastní kůži. Projekt www.samsobemarketerem.cz tvořím pro nadšence, kteří se pouští (nebo chtějí pustit) do vlastního podnikání a rádi by také pronikli do základů online marketingu. Vyznat se v tom obrovském množství odborných informací na internetu může být náročné. Nabízím jednoduché základy a pomoc v začátcích. Propojuji srozumitelnou formou business a marketing. Čerpám ze své mnohaleté praxe marketéra na volné noze.
Co určitě nezapomenout mít na e-shopu a na webu?
Jsou stránky a informace, které na e-shopu nebo na firemním webu nesmí chybět. Jaké to jsou? O tom je tahle epizoda.
👉🏻 Celý článek najdeš na: https://www.samsobemarketerem.cz/p/co-urcite-nezapomenout-mit-na-e-shopu
✉️ Pokud chceš dostávat pravidelné tipy, jak dělat online marketing svépomocí, přihlas se k jejich odběru na stránkách www.samsobemarketerem.cz. Jednou za dva týdny ti pak pošlu e-mail s praktickými tipy, které můžeš hned aplikovat do praxe.
🗂️ Navíc tam najdeš i archiv všech předchozích e-mailů, tento podcast i další bonusový obsah.
Jak transparentnost a kontext zvyšují prodeje
Bez uvedení do kontextu nemá nabídka plnou hodnotu. Potřebuješ lidem sdělit souvislosti, aby správně pochopili, co jim nabízíš. Nezapomínej popsat i to, co považuješ za samozřejmé.
👉🏻 Celý článek najdeš na: https://www.samsobemarketerem.cz/p/jak-transparentnost-a-kontext-zvysuji
✉️ Pokud chceš dostávat pravidelné tipy, jak dělat online marketing svépomocí, přihlas se k jejich odběru na stránkách www.samsobemarketerem.cz. Jednou za dva týdny ti pak pošlu e-mail s praktickými tipy, které můžeš hned aplikovat do praxe.
🗂️ Navíc tam najdeš i archiv všech předchozích e-mailů, tento podcast i další bonusový obsah.
Kdo je to SEO specialista? Rozhovor s Michalem Binkou
Online marketing je velmi široký pojem a zahrnuje spoustu oborů a činností.
Rozhodl jsem se pozvat si sem do studia několik hostů, kteří se živí online marketingem na volné noze, aby o své práci povídali.
Můžete se tak těšit na povídání s copywriterem, grafikem, specialistou na internetovou reklamu, nebo dneska se seo specialistou.
Mým dnešním hostem je Michal Binka, přední český specialista na optimalizaci stránek pro vyhledávače, autor 3 knih o SEO a majitel brněnské agentury SEO PRAKTICKY.
V minulosti pracoval jako marketingový manažer a ředitel marketingu ve velkých firmách, pak se rozhodl přejít na volnou nohu a začal se věnovat optimalizaci stránek pro vyhledávače. Velmi rychle si vybudoval v tomto oboru prvenství a založil agenturu. Současně také provozuje několik vlastních, úspěšných e-shopů.
📚 Michalovy knihy a kurzy:
SEO knihy: https://www.seoprakticky.cz/seo-ebook/
SEO video školení: https://www.seoprakticky.cz/seo-video-kurzy-skoleni/
🧭 Některé nástroje, které v rozhovoru zmiňujeme:
✉️ Pokud chceš dostávat pravidelné tipy, jak dělat online marketing svépomocí, přihlas se k jejich odběru na stránkách https://www.samsobemarketerem.cz Jednou za dva týdny ti pak pošlu e-mail s praktickými tipy, které můžeš hned aplikovat do praxe.
🗂️ Navíc tam najdeš i archiv všech předchozích e-mailů, tento podcast i další bonusový obsah.
Většina lidí nemá odvahu tvořit obsah - i když mají co říct
Tvorba obsahu je konkurenční výhoda a každý má co říct. Většina lidí jen mlčky konzumuje cizí obsah, takže máš velkou příležitost zaujmout tím svým.
👉🏻 Celý článek najdeš na: https://www.samsobemarketerem.cz/p/vetsina-lidi-nema-odvahu-tvorit-obsah
✉️ Pokud chceš dostávat pravidelné tipy, jak dělat online marketing svépomocí, přihlas se k jejich odběru na stránkách www.samsobemarketerem.cz. Jednou za dva týdny ti pak pošlu e-mail s praktickými tipy, které můžeš hned aplikovat do praxe.
🗂️ Navíc tam najdeš i archiv všech předchozích e-mailů, tento podcast i další bonusový obsah.
Kdo je to PPC specialista? Rozhovor s Janem Vašíčkem
Online marketing je velmi široký pojem a zahrnuje spoustu oborů a činností. Rozhodl jsem se pozvat si do studia před kameru několik hostů, kteří se živí online marketingem na volné noze, aby o své práci povídali. Můžeš se tak těšit na povídání s copywriterem, grafikem, SEO specialistou a nebo dneska se specialistou na internetovou reklamu.
Mým dnešním hostem je Honza Vašíček, který se věnuje online marketingu a zejména PPC reklamám. Pracoval mj. v Seznamu jako optimalizátor PPC kampaní, pak v agenturách jako specialista na Facebook reklamu i jako marketing teamleader. Teď pracuje na volné noze.
🎙️ V rozhovoru se dozvíš:
Co to je vlastně PPC (pay per click)?
Jak se Honza stal specialistou na internetovou reklamu?
Co PPC specialista vlastně dělá?
Jaké nástroje používá pro svou práci?
Cookies lišta - k čemu je a jak ji správně nastavit?
Problémy a chytáky při nastavování reklamy
Spolupráce s PPC specialistou v průběhu kampaně
Vyhodnocování spolupráce s PPC specialistou
Kolik stojí reklama na internetu a jak se platí za práci PPC specialisty?
Jde garantovat výsledky kampaní?
Jak začít s PPC svépomocí?
V čem je přidaná hodnota PPC specialsty jako odborníka?
Na co si dávat pozor?
🧭 Některé nástroje, které v rozhovoru zmiňujeme:
https://analytics.google.com
https://lookerstudio.google.com
https://ads.google.com/
https://www.sklik.cz/
✉️ Pokud chceš dostávat pravidelné tipy, jak dělat online marketing svépomocí, přihlas se k jejich odběru na stránkách www.samsobemarketerem.cz. Jednou za dva týdny ti pak pošlu e-mail s praktickými tipy, které můžeš hned aplikovat do praxe.
🗂️ Navíc tam najdeš i archiv všech předchozích e-mailů, tento podcast i další bonusový obsah.
Jak pracovat s titulní stranou e-shopu?
Inspirace na 6 typů obsahu, se kterým lze aktivně pracovat na úvodní straně e-shopu i když prodáváš stále to stejné zboží.
👉🏻 Celý článek najdeš na: https://www.samsobemarketerem.cz/p/jak-pracovat-s-titulni-stranou-e
✉️ Pokud chceš dostávat pravidelné tipy, jak dělat online marketing svépomocí, přihlas se k jejich odběru na stránkách www.samsobemarketerem.cz. Jednou za dva týdny ti pak pošlu e-mail s praktickými tipy, které můžeš hned aplikovat do praxe.
🗂️ Navíc tam najdeš i archiv všech předchozích e-mailů, tento podcast i další bonusový obsah.
Objev sílu autentického obsahu v marketingu
Lidé mají často zbytečný strach tvořit pro své online projekty vlastní fotky nebo videa. Je to škoda, protože autenticita převažuje nad technickou dokonalostí. A originálním obsahem zaujmeš snáze, než kdyby jsi využíval dokonalé fotky z fotobank.
Autenticita je prostě budoucnost marketingu. Jedna z mála cest, jak skutečně zaujmout.
👉🏻 Celý článek najdeš na: https://www.samsobemarketerem.cz/p/objev-silu-autentickeho-obsahu-v
✉️ Pokud chceš dostávat pravidelné tipy, jak dělat online marketing svépomocí, přihlas se k jejich odběru na stránkách www.samsobemarketerem.cz. Jednou za dva týdny ti pak pošlu e-mail s praktickými tipy, které můžeš hned aplikovat do praxe.
🗂️ Navíc tam najdeš i archiv všech předchozích e-mailů, tento podcast i další bonusový obsah.
Fakt potřebuješ mít logo?
Mnoho lidí vnímá logo jako nutný základ pro začátek podnikání. Je to ale skutečně tak? Nešlo by to i bez něj? Nebo je doopravdy nezbytné? A když ho chci, jak na to?
👉🏻 Celý článek najdeš na: https://www.samsobemarketerem.cz/p/fakt-potrebujes-mit-logo
✉️ Pokud chceš dostávat pravidelné tipy, jak dělat online marketing svépomocí, přihlas se k jejich odběru na stránkách www.samsobemarketerem.cz. Jednou za dva týdny ti pak pošlu e-mail s praktickými tipy, které můžeš hned aplikovat do praxe.
🗂️ Navíc tam najdeš i archiv všech předchozích e-mailů, tento podcast i další bonusový obsah.
Šaty dělají člověka a forma obsah
První dojem je rozhodující ve skutečném světě, ale i v tom virtuálním. Tam navíc bojuješ na stejném hřišti o pozornost uživatelů proti těm nejlepším.
👉🏻 Celý článek najdeš na: https://www.samsobemarketerem.cz/p/saty-delaji-cloveka-a-forma-obsah
✉️ Pokud chceš dostávat pravidelné tipy, jak dělat online marketing svépomocí, přihlas se k jejich odběru na stránkách www.samsobemarketerem.cz. Jednou za dva týdny ti pak pošlu e-mail s praktickými tipy, které můžeš hned aplikovat do praxe.
🗂️ Navíc tam najdeš i archiv všech předchozích e-mailů, tento podcast i další bonusový obsah.
Jak na webu pracovat s referencemi a ukázkami práce?
Ať už na internetu nabízíš cokoliv, lidi budou chtít nejprve vidět, co od tebe můžou očekávat. Budou hledat ukázky a reference předchozí práce. Jak je zpracovat nejlépe?
👉🏻 Celý článek najdeš na: https://www.samsobemarketerem.cz/p/jak-na-webu-pracovat-s-referencemi
✉️ Pokud chceš dostávat pravidelné tipy, jak dělat online marketing svépomocí, přihlas se k jejich odběru na stránkách www.samsobemarketerem.cz. Jednou za dva týdny ti pak pošlu e-mail s praktickými tipy, které můžeš hned aplikovat do praxe.
🗂️ Navíc tam najdeš i archiv všech předchozích e-mailů, tento podcast i další bonusový obsah.