Digitální kaleidoskop
1. červen 2021

Poslechněte si podcast: #010 GDPR: co mělo změnit a co opravdu přineslo?

Hosté GDPR talku:

Kateřina Fišerová - CEO SmartEmailingu a Josef Bátrla - nezávislý advokát

Témata, na která se podíváme:

  • Ohlédnutí do minulosti

  • Jak k GDPR přistupoval úřad

  • V čem se stále dělají největší chyby

  • Co nás čeká do budoucna

01:36:05

Digitální kaleidoskop

Vydává: SmartEmailing

Posuňte své podnikání či e-shop na novou úroveň! Podcast o digitálním marketingu s odborníky na slovo vzatými, známými i méně známými, kteří ale mají rozhodně co předat.
Tento podcast je vaším průvodcem digitálním světem, kde objevíte nové perspektivy, naberete inspiraci i vědomosti a zaznamenáte všechny trendy i novinky z oboru. Rozhovory s vtipem sobě vlastním provází Vendula Pokorná, redaktorka České televize, a Ondřej Ratajský, lídr marketingu firmy SmartEmailing, která stojí za organizací Czech On-line Expo, největšího českého e-commerce veletrhu.

Web

Před čtyřmi dny 17:24

Martin Beňo – Kvalitní komunikace: faktor, který odlišuje úspěšné projekty od průměrných

Hodně problémů v našem životě zmizí, když spolu začneme mluvit. A pro ty pracovní to platí dvojnásob. Své o tom ví Martin Beňo, Head of Project Management společnosti Proof & Reason, se kterým jsme si povídali o:
•⁠  ⁠přínosech kvalitní komunikace pro interní tým i pro klienta,
•⁠  ⁠vhodných kombinacích komunikačních kanálů,
•⁠  ⁠plusech a mínusech mluvené a psané komunikace.     Partnery podcastu jsou:

  • SmartEmailing: chytrý nástroj pro automatizovanou e-mailovou a SMS komunikaci
  • Czech On-line Expo: největší e-commerce & on-line business veletrh v Čechách a na Slovensku
  • Pracovna: multifunkční prostor a podcastové studio v Praze
Před týdnem 14:26

Honza Bartoš – Minulost, současnost a budoucnost výkonnostní reklamy

S Honzou Bartošem, specialistou na výkonnostní reklamu, nahlédneme do minulosti i budoucnosti výkonnostní reklamy.

  1. Jaká je budoucnost výkonnostní reklamy a marketingu obecně?
  2. Jakou jít cestou pro co největší a nejrychlejší výkon?
  3. Lze vůbec všechny produkty a služby za pomocí výkonnostního marketingu prodat?
  4. Existuje univerzální recept na to, jak nastavit dobrou strategii hned ze startu podnikání?

Poslechněte si názory a tipy z praxe špičky české e-commerce. Honzův tým se stará o výkon značek jako Zoot, Bibloo, Under Armour, nebo Trenýrkárna.cz.

Partnery podcastu jsou:

  • SmartEmailing: chytrý nástroj pro automatizovanou e-mailovou a SMS komunikaci
  • Czech On-line Expo: největší e-commerce & on-line business veletrh v Čechách a na Slovensku
  • Pracovna: multifunkční prostor a podcastové studio v Praze
23. prosinec 2022 01:04:08

#016 Josef Bátrla - "Tlačítková" novela

  1. ledna 2023 vejde v platnost tzv. „tlačítková novela“ a pořád nemáte jasno, co to pro Vás znamená? Se samostatným advokátem Josefem Bátrlou jsme pro vás shrnuli  nejdůležitější body, které se promítnou nejen do e‑mailingu. Jasně, stručně a bez zbytečných omáček.
2. listopad 2022 52:34

#015 Monika Taxová - E-mail marketing v Nebbia-store

Další díl podcastu Ze života e-mailu je tady! Mým hostem byly tentokrát Monika Taxová (Nebbia-store), Denisa Vávrová (SmartEmailing) a Vojtěch Novotný (Flo-in).

Společně jsme se bavili o jejich megaúspěšné předvánoční kampani v loňském roce. Co plánují na letošní rok? A existuje možnost, že bude nárůst objednávek tak obrovský, jako tehdy? 

Na co se v podcastu můžete těšit? V rozhovoru uslyšíte odpovědi třeba na tyto otázky:

   * Předvánoční sezóna 2021 – jak velký úspěch přinesla?
  • V čem pomohl e-mail marketing značce minulý rok?
  • Co se chystá na předvánoční období tento rok?
  • Jak budou vypadat letošní e-mail marketingové kampaně?
  • Jaké jsou cíle pro letošní rok? Jak velký nárůst Nebbia-store očekává?
26. květen 2022 33:39

#014 Jaroslav Janíček - Propojení e-shopů, které pomáhá získávat nové zákazníky.

Další díl podcastu Ze života e-mailu je tady! Mým hostem byl tentokrát Jaroslav Janíček, zakladatel projektu dekovacka.cz, který propojuje e-shopy a pomáhá jim získávat nové zákazníky.

Na co se v podcastu můžete těšit? V rozhovoru uslyšíte odpovědi na tyto otázky:

  • Jak projekt Děkovačka vznikl?
  • Co je to Děkovačka a co je jejím cílem?
  • Jak to celé funguje?
  • Proč a kdo by se měl do děkovačky zapojit? Co vám to přinese?
  • Jaké jsou konverze zákazníků po stažení slevových kuponů?
  • Jak velkou roli hraje v tomto projektu e-mail marketing?
17. září 2021 55:31

#013 Josef Bátrla - Nová pravidla ukládání cookies

Od 1. 1. 2022 bude možné ukládat cookies pouze se souhlasem návštěvníků webu, do získání souhlasu lze uložit pouze nezbytné (technické) cookies, bez nichž by stránky nešly zobrazit. Na to, jaká pravidla budou pro ukládání cookies platit, jsem se bavil s nezávislým advokátem Josefem Bátrlou. V rozhovoru se dozvíte:

Co jsou to cookies?
Jak fungují?
Jak to řešil zákon dosud?
Jak se s tím vypořádával ÚOOÚ?
Jak to bude nově?
Co se na stránkách nově změní?
Co je bad practice?
Co tedy udělat správně?
Co tahle novela znamená pro e-mail marketing?

17. srpen 2021 01:19:26

#012 Jakub Čižmař - E-mail marketingová strategie

Na co se v podcastu můžete těšit? V rozhovoru padly mimo jiné i tyto otázky:

  • Co to vlastně je e-mail marketingová strategie?
  • Pro koho je vhodná? Vyplatí se i malým firmám nebo je jen pro velké hráče?
  • Na jak dlouho se taková strategie tvoří?
  • Jak ji vytvořit a co patři pod takzvané technologické minimum?
  • Kdy je vhodné začít řešit vánoční sezónu?
  • A mnohem více.

Kdo je Jakub Čižmař?

Jakub je specialista e-mail marketingu a profík na komunikační strategie.  Vymýšlí chytré a zajímavé e-mailové komunikace, které jsou pro klienty přínosné, ale zároveň odběratele baví.
Provádí audity již nastavených komunikací, připravuje e-mailové komunikační strategie od A do Z a díky pravidelným konzultacím posune e-mailing vždycky na další úroveň. Vice o Jakubovi zjistíte ZDE

14. červen 2021 01:05:09

#011 Jaroslav Janíček a Ondřej Martinek - Affiliate a e-mail marketing

Na co se v podcastu můžete těšit? V rozhovoru padly mimo jiné i tyto otázky:

  • Co přesně znamená affiliate program a pro koho je vhodný?
  • Komu se provizní program vyplatí a kdy se mu naopak spíše vyhnout?
  • Jakou roli hraje v affiliate e-mail?
  • Co lze díky správně nastavenému e-mailingu v affiliate zautomatizovat?
  • Mám e-shop a affiliate program mě láká, kde mám začít?

Kdo je Jarda a Ondra?

Oba kluci jsou majitelé Affilboxu, prostředí, ve kterém se na jedné straně potkávají inzerenti (například e-shopy) a na straně druhé affiliate partneři (recenzní weby, cashback portály, influenceři, atp…).   Affilbox je jednoduchý nástroj, který vám pomůže vytvořit síť partnerů. Díky nim pak budete propagovat a prodávat váš produkt.

26. duben 2021 01:06:22

#009 Mario Roženský - E-mail a zákaznická péče

Mário v roce 2014 vdechl život aplikaci Supportbox, která od té doby žije zákaznickou podporou a pomáhá firmám zlepšit jejich zákaznický servis.
SupportBox kromě e-mailové komunikace umožňuje komunikaci také skrze live chat a telefony. Veškerou komunikaci propojuje do jednoho skvělého zákaznického centra, které funguje efektivně, jednoduše a z velké části automaticky.