Ze života e-mailu
26. duben 2021

Poslechněte si podcast: #009 Mario Roženský - E-mail a zákaznická péče

Mário v roce 2014 vdechl život aplikaci Supportbox [https://supportbox.cz/], která od té doby žije zákaznickou podporou a pomáhá firmám zlepšit jejich zákaznický servis. SupportBox [https://supportbox.cz/] kromě e-mailové komunikace umožňuje komunikaci také skrze live chat a telefony. Veškerou komunikaci propojuje do jednoho skvělého zákaznického centra, které funguje efektivně, jednoduše a z velké části automaticky.

01:06:22

Ze života e-mailu

Vydává: SmartEmailing

První český podcast o e-mail marketingu se specialisty, freelancery, manažery známými i méně známými, kteří ale mají rozhodně, co předat. Podcast, ve kterém zjistíte, jak žije e-mail jinde, a co přináší. S námi naberete inspiraci, vědomosti z oboru a zjistíte, že chybám se nevyvaruje nikdo a testováním odhalíte to co funguje. Rozhovory provází Ondřej Ratajský z firmy SmartEmailing.

Web

26. květen 2022 33:39

#014 Jaroslav Janíček - Propojení e-shopů, které pomáhá získávat nové zákazníky.

Další díl podcastu Ze života e-mailu je tady! Mým hostem byl tentokrát Jaroslav Janíček, zakladatel projektu dekovacka.cz [https://dekovacka.cz/?a_box=453mjjxu], který propojuje e-shopy a pomáhá jim získávat nové zákazníky. Na co se v podcastu můžete těšit? V rozhovoru uslyšíte odpovědi na tyto otázky: * Jak projekt Děkovačka vznikl? * Co je to Děkovačka [https://dekovacka.cz/?a_box=453mjjxu] a co je jejím cílem? * Jak to celé funguje? * Proč a kdo by se měl do děkovačky zapojit? Co vám to přinese? * Jaké jsou konverze zákazníků po stažení slevových kuponů?  * Jak velkou roli hraje v tomto projektu e-mail marketing?

17. září 2021 55:31

#013 Josef Bátrla - Nová pravidla ukládání cookies

Od 1. 1. 2022 bude možné ukládat cookies pouze se souhlasem návštěvníků webu, do získání souhlasu lze uložit pouze nezbytné (technické) cookies, bez nichž by stránky nešly zobrazit. Na to, jaká pravidla budou pro ukládání cookies platit, jsem se bavil s nezávislým advokátem Josefem Bátrlou [https://www.josefbatrla.cz/]. V rozhovoru se dozvíte: Co jsou to cookies? Jak fungují? Jak to řešil zákon dosud? Jak se s tím vypořádával ÚOOÚ? Jak to bude nově? Co se na stránkách nově změní? Co je bad practice? Co tedy udělat správně? Co tahle novela znamená pro e-mail marketing?

17. srpen 2021 01:19:26

#012 Jakub Čižmař - E-mail marketingová strategie

Na co se v podcastu můžete těšit? V rozhovoru padly mimo jiné i tyto otázky: * Co to vlastně je e-mail marketingová strategie? * Pro koho je vhodná? Vyplatí se i malým firmám nebo je jen pro velké hráče? * Na jak dlouho se taková strategie tvoří?  * Jak ji vytvořit a co patři pod takzvané technologické minimum? * Kdy je vhodné začít řešit vánoční sezónu? * A mnohem více. Kdo je Jakub Čižmař? Jakub [https://jakubcizmar.cz/] je specialista e-mail marketingu a profík na komunikační strategie.  Vymýšlí chytré a zajímavé e-mailové komunikace, které jsou pro klienty přínosné, ale zároveň odběratele baví. Provádí audity již nastavených komunikací, připravuje e-mailové komunikační strategie od A do Z a díky pravidelným konzultacím posune e-mailing vždycky na další úroveň. Vice o Jakubovi zjistíte ZDE [https://jakubcizmar.cz/]

14. červen 2021 01:05:09

#011 Jaroslav Janíček a Ondřej Martinek - Affiliate a e-mail marketing

Na co se v podcastu můžete těšit? V rozhovoru padly mimo jiné i tyto otázky: * Co přesně znamená affiliate program a pro koho je vhodný? * Komu se provizní program vyplatí a kdy se mu naopak spíše vyhnout? * Jakou roli hraje v affiliate e-mail?  * Co lze díky správně nastavenému e-mailingu v affiliate zautomatizovat? * Mám e-shop a affiliate program mě láká, kde mám začít? Kdo je Jarda a Ondra? Oba kluci jsou majitelé Affilboxu [https://app.smartemailing.cz/campaigns/emails/raw-preview/www.affilbox.cz], prostředí, ve kterém se na jedné straně potkávají inzerenti (například e-shopy) a na straně druhé affiliate partneři (recenzní weby, cashback portály, influenceři, atp…).   Affilbox je jednoduchý nástroj, který vám pomůže vytvořit síť partnerů. Díky nim pak budete propagovat a prodávat váš produkt.

1. červen 2021 01:36:05

#010 GDPR: co mělo změnit a co opravdu přineslo?

Hosté GDPR talku: Kateřina Fišerová - CEO SmartEmailingu a Josef Bátrla - nezávislý advokát Témata, na která se podíváme: - Ohlédnutí do minulosti - Jak k GDPR přistupoval úřad - V čem se stále dělají největší chyby - Co nás čeká do budoucna

3. prosinec 2020 46:45

#008 David Finger - Zlepšení doručitelnosti i efektivity e-mailových kampaní

David je produktový manažer služby Email ve společnosti Seznam.cz [http://seznam.cz/]. Díky bohatým zkušenostem (nejen) z vývoje antispamu a pohledu ze strany Seznam.cz [http://seznam.cz/] Emailu, může všem, kteří se e-mailingem zabývají, předávat důležité informace pro zlepšení doručitelnosti i efektivity e-mailových kampaní. 

12. srpen 2020 01:00:22

#007 - Jan Kalianko

Honza řídí projekty a nastavuje procesy v e-commerce už od roku 2009. Mimo práci pro klienty pořádá se svým týmem největší český veletrh pro on-line Czech On-line Expo [https://www.czechonlineexpo.cz/]. Vede také e-shop klub. Ve volných chvílích napsal knihu o tom, jak vybudovat úspěšný e-shop.

1. listopad 2019 56:13

#006 Jindřich Jíra - Brand a e-mail marketing

Jindra působí jako konzultant a poradce v oblasti B2B Lead Generation Marketingu, Lead Managementu a Lead Nurturingu, pod vlastní značkou Lead Magnet [https://leadmagnet.cz/]. Má více jak 10 let zkušeností ze salesu a marketingu, v posledních pěti letech působil na manažerských pozicích v oblasti digitálního marketingu. Bývalý marketingový ředitel agentury Acomware a společnosti Netmail dnes radí českým i zahraničním firmám, jak správně generovat leady- nové obchodní příležitosti a jak získávat více nových klientů. SmartEmailingu Jindra pomáhá vytvářet implementovat lead generation marketingovou strategii.

17. říjen 2019 39:17

#005 Pavel Pola - Zvyšování výkonnosti e-mailu

Pavel je šéfem e-mail marketingového odělení Etnetera Activate [http://www.activate.cz/] už 5. rokem, předtím působil 11 let v Etneteře na pozici technického ředitele. Jeho specializací je technické nastavení kampaní, e-mailing postavený na datech a především doručitelnost. Neunikne mu špatně nastavená segmentace, oslovení ani chybějící čárka.