- Podcasty
- Digitální kaleidoskop

Poslechněte si podcast: #007 - Jan Kalianko
Honza řídí projekty a nastavuje procesy v e-commerce už od roku 2009. Mimo práci pro klienty pořádá se svým týmem největší český veletrh pro on-line Czech On-line Expo. Vede také e-shop klub. Ve volných chvílích napsal knihu o tom, jak vybudovat úspěšný e-shop.
Digitální kaleidoskop
Posuňte své podnikání či e-shop na novou úroveň! Podcast o digitálním marketingu s odborníky na slovo vzatými, známými i méně známými, kteří ale mají rozhodně co předat.
Tento podcast je vaším průvodcem digitálním světem, kde objevíte nové perspektivy, naberete inspiraci i vědomosti a zaznamenáte všechny trendy i novinky z oboru. Rozhovory s vtipem sobě vlastním provází Vendula Pokorná, redaktorka České televize, a Ondřej Ratajský, lídr marketingu firmy SmartEmailing, která stojí za organizací Czech On-line Expo, největšího českého e-commerce veletrhu.
Matej Očenáš – Sportovní cestovka? Fotbal a formule vedou
Naše pozvání do studia Matej Očenáš, spoluzakladatel cestovní kanceláře za sportovními zážitky Futbal Tour. Matej založil byznys s kamarádem a společně z hobby udělali byznys. Už skoro 10 let provozují sportovní cestovku a zajišťují dopravu, vstupenky a ubytování spojené se sportovními zážitky. Jak jejich podnikání změnil covid? Za kterými sporty jezdí lidé nejvíce? A jak se liší fanoušci z Česka, Slovenska nebo Maďarska? A jak plánují dál rozvíjet svůj byznys? Rozhovor vznikl na Upterdamu 2025.
Partnery podcastu jsou:
- SmartEmailing – Profesionální nástroj pro váš e-mail marketing.
- Czech On-line Expo – Největší akce v českém digitálu a e-commerce: Veletrh. Konference. Festival.
Dan Tržil – Točím 9 let. První 2 roky nikdo netušil, co podcast je
Dan Tržil točil podcasty, když ještě nikdo nevěděl, co to znamená. Jeho Proti proudu už jede přes 9 let. Jak se změnila podcastová scéna? A má smysl ještě dnes začínat s podcastem? Co pro něj byla největší výzva a proč k obsahu přidal i vlastní produkt? Dnes to bude o podcastech s průkopníkem v oboru! Neměli byste také natáčet vlastní?
Partnery podcastu jsou:
- SmartEmailing – Profesionální nástroj pro váš e-mail marketing.
- Czech On-line Expo – Největší akce v českém digitálu a e-commerce: Veletrh. Konference. Festival.
#096 Tomáš Čech - Chlapy bavíme. Ženy skutečně nakupují.
Tomáš Čech je zakladatel a bývalý CEO lovebrandu Angry beards. Značka Angry beards je známá svým svérázným tone of voice i lehce pikantním marketingem – aby ne, řeč je v něm hlavně o koulích. Povídali jsme si o tom, proč k pánské kosmetice přidali i dámskou. A jak se dělá marketing a produkty, které muže baví a ženy rády kupují. Taky jsme probrali, čemu se věnuje poté, co opustil pozici CEO. Inspirace od 31letého důchodce je tu!
Partnery podcastu jsou:
- SmartEmailing – Profesionální nástroj pro váš e-mail marketing.
- Czech On-line Expo – Největší akce v českém digitálu a e-commerce: Veletrh. Konference. Festival.
Thuy Duong Trinh - Gastro, nehty a večerka? Vietnamci podnikají i jinak
Naše pozvání přijala Thuy Duong Trinh, podnikatelka a autorka podcastu Viet Cast. Mluvili jsme o tom, jak se dnes v Česku žije vietnamské komunitě, v jakých oblastech podniká a co se mění s dalšími generacemi. Zaměřili jsme se na byznys a odlišný přístup k němu i k práci – jak se mění podnikání vietnamců v Česku? Proč už to dávno nejsou jen večerky, bistra a nehtová studia? Thuy Duong Trinh nás provedla specifiky v práci i byznysu. Inspirujte se!
Partnery podcastu jsou:
- SmartEmailing – Profesionální nástroj pro váš e-mail marketing.
- Czech On-line Expo – Největší akce v českém digitálu a e-commerce: Veletrh. Konference. Festival.
Ondra Ratajský - 5 % lidí bude vždy nespokojených a je to fér
Druhá část rozhovoru s naším moderátorem, marketérem, organizátorem Czech On-line Expo a CRO SmartEmailingu Ondrou Ratajským je tu. Tentokrát hlavně o podcastech a Czech On-line Expo. Má ještě smysl organizovat oborové akce a chodit na ně? Poslechněte si o největší akci digitálního byznysu u nás.
Partnery podcastu jsou:
- SmartEmailing – Profesionální nástroj pro váš e-mail marketing.
- Czech On-line Expo – Největší akce v českém digitálu a e-commerce: Veletrh. Konference. Festival.
Ruslan Skopal - Founder je často placený hůř než uklízečka
Ruslan Skopal byl skoro 17 let hlavní tváří značky Trenýrkárna. Tu ale před nedávnem úspěšně prodal a po dvou dnech dovolené rozjel nový byznys – EshopBooster. Čemu se tam věnuje? Proč už Trenýrkárna neměla kam růst? Jak se žije a pracuje českým founderům a CEO? Kolik mají čeští muži trenek a kdo je kupuje? Dobré byznysmeny od ostatních odlišuje to, že ví o trošku víc. Pokud chcete patřit mezi ně, tohle si musíte pustit! Nahrávalo se v září na Reshoperu v Praze.
Partnery podcastu jsou:
- SmartEmailing – Profesionální nástroj pro váš e-mail marketing.
- Czech On-line Expo – Největší akce v českém digitálu a e-commerce: Veletrh. Konference. Festival.
Ondra Ratajský - Nezvratné osudy a hluboké pravdy o marketingu a egu
Rozhovor s naším CRO a moderátorem Ondrou Ratajským o marketingu, e-mailech, nápadech i správném načasování, jsme si nějakou dobu šetřili, ale už je tu! Je to první část a těšit se můžete na pokračování. Jakou roli hraje v marketingu ego a co si Ondra napsal do CVčka, když se hlásil do SmartEmailingu? Esenciální marketingová inspirace pro vás! Rozhovor vedla Natália Smolka.
Partnery podcastu jsou:
- SmartEmailing – Profesionální nástroj pro váš e-mail marketing.
- Czech On-line Expo – Největší akce v českém digitálu a e-commerce: Veletrh. Konference. Festival.
Dominik Mašek - Jak se žije českým ponožkám
Do Třebíče jsme vyrazili pro rozhovor s Dominikem Maškem. Dominikova babička v roce 1990 založila firmu Rotex, rodinnou textilku, která dodnes v Třebíči plete ponožky. Zatímco její dcery se dnes starají o zakázkovou výrobu, vnuk – Dominik – pečuje o privátní značku Rox. Jak se dnes daří českému textilu? Jak se dělá skvělá ponožka? Kolik jsou Češi ochotní zaplatit? A proč vždycky mizí jen jedna? Poslouchejte další díl Digitálního kaleidoskopu z regionů.
Partnery podcastu jsou:
- SmartEmailing – Profesionální nástroj pro váš e-mail marketing.
- Czech On-line Expo – Největší akce v českém digitálu a e-commerce: Veletrh. Konference. Festival.
Miroslav Kotík - Roušku dostal Igráček za dva dny
Do firmy efko v Novém Veselí jsme vyrazili pro rozhovor s Miroslavem Kotíkem. Efko v roce 2008 koupilo značku Igráček a postupně obnovilo výrobu této legendární figurky. Vše se vyrábí v Česku. V něčem Igráček zůstává stejný, v něčem vyrostl a co se mění? Mluvili jsme o hračkách, tuzemské výrobě i dnešních rodičích a dětech. Inspirujte se. Možná i vy potřebujete svého firemního Igráčka.
Partnery podcastu jsou:
- SmartEmailing – Profesionální nástroj pro váš e-mail marketing.
- Czech On-line Expo – Největší akce v českém digitálu a e-commerce: Veletrh. Konference. Festival.
Petr Špaček – Včely to dělají skvěle. My se to jen snažíme nepokazit.
Z rodinného koníčku se stal byznys. Petr Špaček v Cidlině na Vysočině před lety povýšil rodinnou včelařskou tradici na byznys a následně se stal i Živnostníkem roku. V čem je včelařství specifický byznys? Jak se učí pracovat s marketingem a kdy se rozhodli rozjet e-shop? Dozvíte se taky, jak poznat kvalitní med a že krystalizace medu je žádoucí. Inspirujte se u rodinné firmy Včelařství Špaček. Tentokrát vezeme know-how z regionu.
Partnery podcastu jsou:
- SmartEmailing – Profesionální nástroj pro váš e-mail marketing.
- Czech On-line Expo – Největší akce v českém digitálu a e-commerce: Veletrh. Konference. Festival.