Digitální kaleidoskop
NejnovějšíPřed dvěma dny

Poslechněte si podcast: Daniel Višňák – Co dělají úspěšné e-shopy jinak

  • Co dělají ty nejúspěšnější e-shopy jinak oproti těm ostatním?
  • Na jaké věci se musíte soustředit a na co se naopak vykašlat, pokud chcete být významným a klíčovým hráčem ve vašem segmentu?

O emocích, strategiích, lead magnetech a detailech, které dokážou významně zvýšit prodeje, si povídáme s Danielem Višňákem, předním českým odborníkem na e-shopy a majitelem e-shopu x-trenink.cz a autor projektu ESHOP BOOSTER & ESHOP VIDEO.

  Partnery podcastu jsou:

  • SmartEmailing: chytrý nástroj pro automatizovanou e-mailovou a SMS komunikaci
  • Czech On-line Expo: největší e-commerce & on-line business veletrh v Čechách a na Slovensku
  • Pracovna: multifunkční prostor a podcastové studio v Praze
17:12

Digitální kaleidoskop

Vydává: SmartEmailing

Posuňte své podnikání či e-shop na novou úroveň! Podcast o digitálním marketingu s odborníky na slovo vzatými, známými i méně známými, kteří ale mají rozhodně co předat.
Tento podcast je vaším průvodcem digitálním světem, kde objevíte nové perspektivy, naberete inspiraci i vědomosti a zaznamenáte všechny trendy i novinky z oboru. Rozhovory s vtipem sobě vlastním provází Vendula Pokorná, redaktorka České televize, a Ondřej Ratajský, lídr marketingu firmy SmartEmailing, která stojí za organizací Czech On-line Expo, největšího českého e-commerce veletrhu.

Web

Před týdnem 13:29

Michal Mervart – UX jako cesta k úspěchu

  • Pojďte s námi nahlédnout do světa UX!
  • Co vše pod UX vlastně spadá?
  • Je UX pro všechny?
  • A jak vypadá spolupráce mezi e-shopem a UX konzultantem a co je jejím výsledkem?

O UX se bavíme s Michalem Mervartem, CEO agentury mime digital.

  Partnery podcastu jsou:

  • SmartEmailing: chytrý nástroj pro automatizovanou e-mailovou a SMS komunikaci
  • Czech On-line Expo: největší e-commerce & on-line business veletrh v Čechách a na Slovensku
  • Pracovna: multifunkční prostor a podcastové studio v Praze
Před 2 týdny 17:45

#021 Alexander Gritsayev – Instagram & sociální sítě jako klíč pro exponenciální růst vaší firmy

  • Jak změnit sledující na sociálních sítích v platící zákazníky?
  • Jaké platformy hrají v současné době prim?
  • Jsou sociální sítě vhodné pro každou firmu?
  • A jak můžete dovednosti z balení holek na baru převést do prodeje přes sociální sítě?
    Nejen to nám ve vtipném rozhovoru prozradil Alex Gritsayev, Founder & CEO agentury Socialmind, která pomáhá firmám růst na sociálních sítích.   Partnery podcastu jsou:
  • SmartEmailing: chytrý nástroj pro automatizovanou e-mailovou a SMS komunikaci
  • Czech On-line Expo: největší e-commerce & on-line business veletrh v Čechách a na Slovensku
  • Pracovna: multifunkční prostor a podcastové studio v Praze
Před 3 týdny 17:05

Imrich Kovaľ a Katarína Ďurčová – Návrat k emoci a lidskosti v e-commerce

Jak velkou úlohu budou v budoucnosti e-commerce hrát emoce?
Uspěje více e-shop postavený na datech, nebo ten, který nejvíc zaujme a ovlivní nákupní emoci zákazníka?
A jak mohou data a emoce spolupracovat při budování značky?
O důležitosti propojení emocí a dat nám zajímavě povyprávěl business developer Imrich Kovaľ a jeho obchodní partnerka Katarína Ďurčová.

Partnery podcastu jsou:

  • SmartEmailing: chytrý nástroj pro automatizovanou e-mailovou a SMS komunikaci
  • Czech On-line Expo: největší e-commerce & on-line business veletrh v Čechách a na Slovensku
  • Pracovna: multifunkční prostor a podcastové studio v Praze
19. duben 2024 16:03

#019 David Pokorný – Základní pilíře úspěšné marketingové strategie

Jaké jsou nejdůležitější kroky v budování jakékoli značky? V čem je jiné dělat marketing v korporátu, ve státní instituci nebo start-upech? A jak vypadá tvoření marketingové strategie od prvního kontaktu se zákazníkem až po expanzi do zahraničí? Nejen o strategiích jsme si povídali s šéfem marketingu Angry Beards a marketingovým stratégem Davidem Pokorným.   Partnery podcastu jsou:

  • SmartEmailing: chytrý nástroj pro automatizovanou e-mailovou a SMS komunikaci
  • Czech On-line Expo: největší e-commerce & on-line business veletrh v Čechách a na Slovensku
  • Pracovna: multifunkční prostor a podcastové studio v Praze
12. duben 2024 17:24

Martin Beňo – Kvalitní komunikace: faktor, který odlišuje úspěšné projekty od průměrných

Hodně problémů v našem životě zmizí, když spolu začneme mluvit. A pro ty pracovní to platí dvojnásob. Své o tom ví Martin Beňo, Head of Project Management společnosti Proof & Reason, se kterým jsme si povídali o:
•⁠  ⁠přínosech kvalitní komunikace pro interní tým i pro klienta,
•⁠  ⁠vhodných kombinacích komunikačních kanálů,
•⁠  ⁠plusech a mínusech mluvené a psané komunikace.     Partnery podcastu jsou:

  • SmartEmailing: chytrý nástroj pro automatizovanou e-mailovou a SMS komunikaci
  • Czech On-line Expo: největší e-commerce & on-line business veletrh v Čechách a na Slovensku
  • Pracovna: multifunkční prostor a podcastové studio v Praze
5. duben 2024 14:26

Honza Bartoš – Minulost, současnost a budoucnost výkonnostní reklamy

S Honzou Bartošem, specialistou na výkonnostní reklamu, nahlédneme do minulosti i budoucnosti výkonnostní reklamy.

  1. Jaká je budoucnost výkonnostní reklamy a marketingu obecně?
  2. Jakou jít cestou pro co největší a nejrychlejší výkon?
  3. Lze vůbec všechny produkty a služby za pomocí výkonnostního marketingu prodat?
  4. Existuje univerzální recept na to, jak nastavit dobrou strategii hned ze startu podnikání?

Poslechněte si názory a tipy z praxe špičky české e-commerce. Honzův tým se stará o výkon značek jako Zoot, Bibloo, Under Armour, nebo Trenýrkárna.cz.

Partnery podcastu jsou:

  • SmartEmailing: chytrý nástroj pro automatizovanou e-mailovou a SMS komunikaci
  • Czech On-line Expo: největší e-commerce & on-line business veletrh v Čechách a na Slovensku
  • Pracovna: multifunkční prostor a podcastové studio v Praze
23. prosinec 2022 01:04:08

#016 Josef Bátrla - "Tlačítková" novela

  1. ledna 2023 vejde v platnost tzv. „tlačítková novela“ a pořád nemáte jasno, co to pro Vás znamená? Se samostatným advokátem Josefem Bátrlou jsme pro vás shrnuli  nejdůležitější body, které se promítnou nejen do e‑mailingu. Jasně, stručně a bez zbytečných omáček.
2. listopad 2022 52:34

#015 Monika Taxová - E-mail marketing v Nebbia-store

Další díl podcastu Ze života e-mailu je tady! Mým hostem byly tentokrát Monika Taxová (Nebbia-store), Denisa Vávrová (SmartEmailing) a Vojtěch Novotný (Flo-in).

Společně jsme se bavili o jejich megaúspěšné předvánoční kampani v loňském roce. Co plánují na letošní rok? A existuje možnost, že bude nárůst objednávek tak obrovský, jako tehdy? 

Na co se v podcastu můžete těšit? V rozhovoru uslyšíte odpovědi třeba na tyto otázky:

   * Předvánoční sezóna 2021 – jak velký úspěch přinesla?
  • V čem pomohl e-mail marketing značce minulý rok?
  • Co se chystá na předvánoční období tento rok?
  • Jak budou vypadat letošní e-mail marketingové kampaně?
  • Jaké jsou cíle pro letošní rok? Jak velký nárůst Nebbia-store očekává?
26. květen 2022 33:39

#014 Jaroslav Janíček - Propojení e-shopů, které pomáhá získávat nové zákazníky.

Další díl podcastu Ze života e-mailu je tady! Mým hostem byl tentokrát Jaroslav Janíček, zakladatel projektu dekovacka.cz, který propojuje e-shopy a pomáhá jim získávat nové zákazníky.

Na co se v podcastu můžete těšit? V rozhovoru uslyšíte odpovědi na tyto otázky:

  • Jak projekt Děkovačka vznikl?
  • Co je to Děkovačka a co je jejím cílem?
  • Jak to celé funguje?
  • Proč a kdo by se měl do děkovačky zapojit? Co vám to přinese?
  • Jaké jsou konverze zákazníků po stažení slevových kuponů?
  • Jak velkou roli hraje v tomto projektu e-mail marketing?
17. září 2021 55:31

#013 Josef Bátrla - Nová pravidla ukládání cookies

Od 1. 1. 2022 bude možné ukládat cookies pouze se souhlasem návštěvníků webu, do získání souhlasu lze uložit pouze nezbytné (technické) cookies, bez nichž by stránky nešly zobrazit. Na to, jaká pravidla budou pro ukládání cookies platit, jsem se bavil s nezávislým advokátem Josefem Bátrlou. V rozhovoru se dozvíte:

Co jsou to cookies?
Jak fungují?
Jak to řešil zákon dosud?
Jak se s tím vypořádával ÚOOÚ?
Jak to bude nově?
Co se na stránkách nově změní?
Co je bad practice?
Co tedy udělat správně?
Co tahle novela znamená pro e-mail marketing?